Juuri kun luulen
tietäväni
kuulevani sinut
huomaan
korvieni
vääristävän tuulen laulua
meren kohinaa
Kun luulen tuntevani
sinut
huomaan seisovani
keskellä kymmeniä
hentoja runkoja
jotka kaipaisivat
harvennusta
Merkillistä
13
482
Vastaukset
kaiketi on runossasi,
pidin.- Hämärän Neito (ap)
niinkin. Samalla
pettymystä. Runoni henkilön kanssa
juuri tuossa keskustelin ja
huomasin, että
huti tuli - väärää olettamusta.
Kaikki.
Tämä rakkaustarinani
loppui tähän.
Viimeinkin.
Hyvää jatkoa sinulle Linda, olet tietämättäsi
tukena varmaan monille...
Taidokkaasti rakennettu että kerrottu,joka
saa hetkeksi pysähtymään kuin miettimään
että miten eri tavoin voi rakkauden tulkita
kirjoittamalla - Taidokasta !- Hä n
Tuo tulkinnan ajatus on kovin kiehtova - omien kokemuksiemme taustaa vasten sen teemme kukin tavallamme. Todellisuus - mustavalkoinen se ei ole koskaan.. Kiitän kommentistasi, kohdalleni harvoin osuneesta.
Hä n kirjoitti:
Tuo tulkinnan ajatus on kovin kiehtova - omien kokemuksiemme taustaa vasten sen teemme kukin tavallamme. Todellisuus - mustavalkoinen se ei ole koskaan.. Kiitän kommentistasi, kohdalleni harvoin osuneesta.
Jokaisella on omat kokemuksesta eri vaiheista
että miten kaiken koemme itsessämme,mitä
kohdallemme eteen tulee.
Kuten osuvasti tuossa sanot todellisuus ei ole
mustavalkoista,jopa monenkirjavaakin.
Jonkin aikaa minulla on täällä ollut hiukka
hiljaisempaa mutta pyrin edelleen niin
kirjoittamaan kuin kommentoimaankin
lukemisen oheen.
Kiitos myös Sinulle ja Hyvää maaliskuuta.- Hä n
dolan kirjoitti:
Jokaisella on omat kokemuksesta eri vaiheista
että miten kaiken koemme itsessämme,mitä
kohdallemme eteen tulee.
Kuten osuvasti tuossa sanot todellisuus ei ole
mustavalkoista,jopa monenkirjavaakin.
Jonkin aikaa minulla on täällä ollut hiukka
hiljaisempaa mutta pyrin edelleen niin
kirjoittamaan kuin kommentoimaankin
lukemisen oheen.
Kiitos myös Sinulle ja Hyvää maaliskuuta.kirjoittelua tänne, eläminen vie aikaani kasvavalla puristusotteellaan. Elämästäkin voi, sanovat viisaammat, tulla riippuvaiseksi. Elämä saattaa liukua ohi, ajattelin yrittää edes peesata.. *virnistää sieraimet korviaan hipoen - hiukan tuskaisesti - sammuttaen hampaidensa loiston heti kameran poistuessa paikalta* -hymiö. Iloa kirjoittelu- ja kommentointityöhösi!
Hä n kirjoitti:
kirjoittelua tänne, eläminen vie aikaani kasvavalla puristusotteellaan. Elämästäkin voi, sanovat viisaammat, tulla riippuvaiseksi. Elämä saattaa liukua ohi, ajattelin yrittää edes peesata.. *virnistää sieraimet korviaan hipoen - hiukan tuskaisesti - sammuttaen hampaidensa loiston heti kameran poistuessa paikalta* -hymiö. Iloa kirjoittelu- ja kommentointityöhösi!
Jännästi sanottu ... tulla elämästä riippuvaiseksi ... monesti
ainakin itse huomannut että täältä löytyy upeita erilaisia
sanontoja --- olisi pitänyt alkaa pitämään niistä kirjaa ---
mutta sehän olisi jo mennyt ns. kopiointipuolelle.
Kuitenkin niistä itse rakentaen - vaikkapa runoutta - tämähän
on niin tyypillistä minua että vasta myöhäisessä tajuaa.
Lopettelet - ja vasta kun Sinut löysin täältä - jos kuitenkin
edes välillä huomauttelisit täällä runoillasi ... aina voi toivoa,
ymmärtäen puristusotteesi Elämään.
Kiitos Sinulle - lämpimistä sanoistasi ja hymyilen vastuullisesti,
että kun kirjoitit ----,työhösi... asetitit nyt minulle rimakauhun.- Hä n
dolan kirjoitti:
Jännästi sanottu ... tulla elämästä riippuvaiseksi ... monesti
ainakin itse huomannut että täältä löytyy upeita erilaisia
sanontoja --- olisi pitänyt alkaa pitämään niistä kirjaa ---
mutta sehän olisi jo mennyt ns. kopiointipuolelle.
Kuitenkin niistä itse rakentaen - vaikkapa runoutta - tämähän
on niin tyypillistä minua että vasta myöhäisessä tajuaa.
Lopettelet - ja vasta kun Sinut löysin täältä - jos kuitenkin
edes välillä huomauttelisit täällä runoillasi ... aina voi toivoa,
ymmärtäen puristusotteesi Elämään.
Kiitos Sinulle - lämpimistä sanoistasi ja hymyilen vastuullisesti,
että kun kirjoitit ----,työhösi... asetitit nyt minulle rimakauhun.lahjakkaita runoilijoita lienee täällä. Minä en ole runoilija lainkaan, joten en kaipaa kommentteja. Enkä kirjoita usein, sillä en arvosta runoutta kirjallisuuden muotona. Omat pätkäni täällä ovat vain sanoja peräkkäin. Ei sen kummempaa. Ihan kiva, jos joku joskus kiinnostuu. Yleensä onnistun loukkaamaan kaikkia. Siksi taas vetäydyn ennen kuin kiehahtaa. Että näin. Kiitos kumminkin yrityksestä - en taida kovin pian palailla "kehiin".
Hä n kirjoitti:
lahjakkaita runoilijoita lienee täällä. Minä en ole runoilija lainkaan, joten en kaipaa kommentteja. Enkä kirjoita usein, sillä en arvosta runoutta kirjallisuuden muotona. Omat pätkäni täällä ovat vain sanoja peräkkäin. Ei sen kummempaa. Ihan kiva, jos joku joskus kiinnostuu. Yleensä onnistun loukkaamaan kaikkia. Siksi taas vetäydyn ennen kuin kiehahtaa. Että näin. Kiitos kumminkin yrityksestä - en taida kovin pian palailla "kehiin".
Eiköhän me kaikki olla ainoastaan enemmän tai vähemmän
harrastelijoita ja hyvähän täällä on lukea muiden runoja
että yrittää niitä kommentoida omista lähtökohdistaan.
Tuo ns.pätkäsi johon kommentoin,ei ollut ainakaan minulle
"vaan pätkä",sillä siinä oli jotain johon kiinnitin huomiota
ja - Älä aliarvioi itseäsi - se on pahinta mitä voit itsellesi
tehdä,jopa lukijoillekin,etenkin niille jotka pääsevät sisällesi.
Ketä tai keitä runoillasi täällä voisit loukata - Et ainakaan minua.
Näyttäydy,äläkä piiloudu,äläkä lannistu - ethän ... pyyntöni !- Hä n
dolan kirjoitti:
Eiköhän me kaikki olla ainoastaan enemmän tai vähemmän
harrastelijoita ja hyvähän täällä on lukea muiden runoja
että yrittää niitä kommentoida omista lähtökohdistaan.
Tuo ns.pätkäsi johon kommentoin,ei ollut ainakaan minulle
"vaan pätkä",sillä siinä oli jotain johon kiinnitin huomiota
ja - Älä aliarvioi itseäsi - se on pahinta mitä voit itsellesi
tehdä,jopa lukijoillekin,etenkin niille jotka pääsevät sisällesi.
Ketä tai keitä runoillasi täällä voisit loukata - Et ainakaan minua.
Näyttäydy,äläkä piiloudu,äläkä lannistu - ethän ... pyyntöni !ettet enää kommentoi. Kiitos. Lähinnä puran ajatuksiani - ei lähelleni, varsinkaan sisälleni - tarvitse kenenkään päästäkään. Siellä ei ole mitään nähtävää.
Hä n kirjoitti:
ettet enää kommentoi. Kiitos. Lähinnä puran ajatuksiani - ei lähelleni, varsinkaan sisälleni - tarvitse kenenkään päästäkään. Siellä ei ole mitään nähtävää.
Kiitos -
perun pyyntöni !
Ystäv.terv.Dolan
koskettavaa elämänmakuisuutta - ihminen heijastelee tunteitaan luonnon kautta (antropomorfismin ja personifikaation ilmiöt) joten tuuli ja meren kohina ovat vähintääkin sopivia kuvaamaan tunnetta, ajatusta, pohdintaa siitä kuinka lähimmäisen näen ja koen ja kuinka hän minut - kirjoitettuna tyylillä joka vetoaa minuun. Surullisuudesta huolimatta teksti on kaunis.
- Hä n
Luin aikoinaan
kirjan
"Haudatkaa sydämeni
Wounded Kneehen"
Palaan usein sen sanojen äärelle, intiaanit puhuvat
luonnosta ja ihmisyydestä ja ihmisen petollisuudesta luontoa ja itseään kohtaan; "Maa kuuluu sille, joka sen on luonut" tai "Vain maa kestää"
(Minä olen kai pensaskataja, rauhoittamaton ja siksi pakostakin sitkeä peijakas,
olen osa metsää - aurinko ylläni ja maa voimanani)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501