Olen yrittänyt saada toimimaan Flash/HTML/XML galleriaa.
Ongelma tulee XML listassa ja ääkkösissä.
Jostain syystä title kentässä ääkköset eivät toimi mutta description kentässä toimivat.
Galleria on ladattu valmiina, joten itse en ole sitä rakentanut. Tosin sitä pystyy luonnollisesti muokkaamaan jos tietää miten. Pidän gallerian yksinkertaisuudesta ja ulkonäöstä, joten olen tehnyt kaikkeni saadakseni sitä toimimaan.
http://www.flashmo.com/preview/flashmo_107_slider
DTD, Unicode? Vai turha yritys?
XML ja ääkköset
3
725
Vastaukset
Miksi merkistö ei ole UTF-8:a?
- _torvi_
UTF-8 ei vaikuta tilanteeseen millään tavalla. Paitsi niin että jos käytössä on joku muu niin myöskään description kenttä ei toimi.
Voisiko kyse olla siinä miten näitä kenttiä käsitellään? - _torvi_
_torvi_ kirjoitti:
UTF-8 ei vaikuta tilanteeseen millään tavalla. Paitsi niin että jos käytössä on joku muu niin myöskään description kenttä ei toimi.
Voisiko kyse olla siinä miten näitä kenttiä käsitellään?Ihan tuurilla löysin syyn. Flash dokumentissa oli title kentässä valittuna muutama rivi valinnan "character embedding" takana. Description propertien puolestaan oli tyhjä. Poistin nämä valinnat ja homma alkoi toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313844- 412589
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422528Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82305- 242001
- 381759
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3001490- 1411467
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461448