Anna Abreun, uutta Just a prittyface albumia on kenties kehuttu Annan parhaaksi kokonaisuudeksi ja onpa sen fanitkin äänestäneet parhaaksi albumiksi Annan kotisivuilla. Miksi siis Anna Abreu ei menesty suomen radioiden hittilistoilla jos kerta kyseessä on parempaa musiikkia kuin aikaisemmin.
Omasta mielestäni nämä kaksi jo julkaistua singleä Music Everuwhere ja Impatient kuuluvat Anna Abreun parhaimmistoon unohtamatta myöskään 2nd chance ja Capital c kappaleita, jotka molemmat voisi vielä singleinä julkaista. Itse en ole mikään suuri Anna Abreu fani, mutta kyllä muutamat uuden levyn kappaleet ovat tehneet itseeni vaikutuksen.
Äänestä Anna Abreun Impatient kappaletta
Himotuimmat Ylex (ei ole mahtunut kertaakan 20 joukkoon)
http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/himotuimmat/chart
Anna Abreu ei menesty
9
781
Vastaukset
- didiodi
Ei sitä albumia joka paikassa ole kehuttu. On sanottu myös huonoimmaksi.
- didiodi
Ja se että Annan fanit äänestävät uuden levyn parhaimmaksi, ei ole mitenkään mullistavaa :) Useimmiten innokas fani pitää uusinta parhaimpana.
- n o j o o
Ainakin Wikipediassa sanottiin, että Hesari ja Vertigo on arvioinut sen yhdellä ja kahdella tähdellä. Ei siis kovin mahtavaa.
- Listoilla
n o j o o kirjoitti:
Ainakin Wikipediassa sanottiin, että Hesari ja Vertigo on arvioinut sen yhdellä ja kahdella tähdellä. Ei siis kovin mahtavaa.
Kyllä voin hieman yhtyä siihen, että tämä albumi ei ole mikään täydellinen teos, sillä lähinnä tarkoitin, ja omakin mielipide on, että tältä levyltä löytyy, monta hyvää kappaletta kuten Music Everywhere, Impatient, 2nd Chance ja Capital C ja Slam.
Levyltä toki myös löytyy muutama täysin turhakin kappale joka laskee levyn pisteitä kuten Liquid ja Shine, jotka olisi voinut taas julkaista paljon paremmin singlejen lisämateriaalina (b-puolilla). Kyllä samaan soppaan voisi myös heittää Aural Exam kappaleen. Muut levyn kappaleet ovat vähinttän ihan jees.
Korostan koska en ole suuri Anna fani ja en ole muiden levyjen jokaista kappaletta kuunnellut on paha sanoa kuinka monta heikompaa tai jopa turhaa kappaletta niiltä löytyy.
Ymmärrän kyllä jos joku haluaa antaa tälle levylle myös 2 tähteä, mutta muutamaa oikeasti hyvää kappaletta, kuten Music Everywhere, Imptient, 2nd Chance ja Capital C ei voi olla nostamatta levyltä kuitenkaan hyvässä esille.
- 18
levyn saa nyt jo Anttilan nettikaupasta
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=499182&shopId=19654&findPath=true&comp... - annaafaani
kyllä menestyy ja voin vaikka todistaa käykää katsomassa tämä http://www.youtube.com/watch?v=CFmSO-PH5fE&feature=related
- Violencea
' Music Everywhere ' oli Suomen virallisen singlelistan toisena parhaimmillaan.
' Impatient ' ja ' Slam ' menestyi huonommin listoilla, mutta ' Slam ' oli NRJ Top 10 toivotuin kappale kesäkuussa 2010 ja marraskuussakin vielä kolmantena.
Nämä tiedot tarjosi Wikipedia.
Joskus kun googlettelin, luin jonkun brittikriitikon arvion ja hän valitsi suosikeiksi piisit ' 2nd Chance ' ja ' Shine '.
Henkilökohtaisesti mun lempparit tolta levyltä on ' Letting Me Go ' ja ' Shine ' jolla on mulle syvällinen merkitys.
' Aural Exam ' on hyvä myös, siinä on hauska sanaleikki sanoituksessa. Ehkä ' Impatient ' on ollut vähiten mun suosiossa ja ' Capital C ' sekä ' Mr. Perfect ' kestää vähiten kuuntelua, ne tulee nykyään helposti skipattua.
Kokonaisuutena levy on mun mielestä hyvä, kuuntelua kestävä pop-levy. En ole vieläkään kyllästynyt siihen.
Kriitikoiden arviot eivät ole fanien mielipidettä tärkeämpiä. Jännä nähdä miten parin viikon päästä julkaistava uus sinkku pärjää! Mulla on sellainen tunne, että tulee menestymään ja että uus levy tulee olemaan vuoden 2011 kovimpia kotimaisia.- Violencea
Unohdin mainita, että jee, ' Slam ' on neljäntenä Voicen " Vuoden parhaat biisit " listalla koskien vuotta 2010 vaikka se onkin julkaistu lokakuussa 2009. Mut toisaalta, jos loppuvuodesta julkaistaan jotain, se vaikuttaa ehkä enemmän seuraavaan vuoteen kuin julkaisuvuoteen.
http://www.voice.fi/index.php?mw=Vuoden parhaat biisit&option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=22584&cat=1
Onnea Anna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019