Sain äsken Nordea Visa Electron -korttini toimimaan Paypal-palvelussa! Pari viikkoa sitten tilasin Verified By Visa -verkkomaksuominaisuuden/-palvelun kortilleni, ja tänään se palvelu sitten aktivoitui! Laitoin kortin numeron jne normaalisti Paypaliin ja nyt kortti sitten suostui toimimaan! Alaikäinen kun olen, en voinut aktivoida korttia verkkopankista vaan aktivoimista varten piti täyttää vanhempien kanssa lomake (löytyy täältä: http://www.nordea.fi/sitemod/upload/root/fi_org/appx/fin/hen/kortit/pdf/mkvv052pl.pdf).
Jos jollakin on vielä kysyttävää tästä, kysykää minulta niin voin auttaa! Kertokaahan kaikki Visa Electron Paypal -yhdistelmän kokeilijat myös kokemuksianne, miten teillä on sujunut kortin liittäminen Paypaliin.
Nordea Visa Electron + Paypal = Toimii!
7
1657
Vastaukset
- mersu-s600
Perseaukisten ja lapsien kortti
- 24
persaukista Visa Electron kortissa on?
Mm. minulla on ko. kortti ja vuositulot noin 80 000 euroa. - Jeeppimies.
Visa Electronilla ei perseaukinen tee mitään. Jos tili tyhjä, kortti ei kelpaa maksuvälineenä. Me rahamiehet ei tarvita pankkikortteja koska se on tarkoitettu mersumiehille joiden pitää saada maitopurkki ja lenkkipötkö velaksi.
- Masa.
kyllä kai ne kaikki electronit toimii tuon Paypalin kanssa nykyään?
- nordpal
Kun kortin liittää PayPaliin, PayPal veloittaa kortilta heti 1.50€, eli aloitus-/vahvistusmaksun. Tämän rahan saa PayPal Balance tililleen (ei takaisin electron kortin tilille!) kun vahvistaa kortin PayPalissa (tilitapahtumista/-otteesta löytyy PayPalin veloittama 1.50€ ja maksun tiedoissa lukee 4-numeroinen koodi joka pitää syöttää PayPalin kortinvahvistus-kohtaan). PayPal Balance -tilin 1.50 euroa voi käyttää tavalliseen PayPalin kautta tehtävään nettiostokseen. Tätä Balance-tilin rahaa ei tietääkseni (?) pysty palauttamaan pankkitilille takaisin.
Minun kortilleni PayPal teki ennen vahvistuksen tekoa aloitusmaksun lisäksi myös ainakin 1 x euron katevarauksen. Tämä katevaraus taisi lähteä pois, kun vahvistin korttini PayPal-tilini asetuksissa. En kyllä tiedä, miksi PayPal tekee näitä turhia katevarauksia. - pei pallit
nordpal kirjoitti:
Kun kortin liittää PayPaliin, PayPal veloittaa kortilta heti 1.50€, eli aloitus-/vahvistusmaksun. Tämän rahan saa PayPal Balance tililleen (ei takaisin electron kortin tilille!) kun vahvistaa kortin PayPalissa (tilitapahtumista/-otteesta löytyy PayPalin veloittama 1.50€ ja maksun tiedoissa lukee 4-numeroinen koodi joka pitää syöttää PayPalin kortinvahvistus-kohtaan). PayPal Balance -tilin 1.50 euroa voi käyttää tavalliseen PayPalin kautta tehtävään nettiostokseen. Tätä Balance-tilin rahaa ei tietääkseni (?) pysty palauttamaan pankkitilille takaisin.
Minun kortilleni PayPal teki ennen vahvistuksen tekoa aloitusmaksun lisäksi myös ainakin 1 x euron katevarauksen. Tämä katevaraus taisi lähteä pois, kun vahvistin korttini PayPal-tilini asetuksissa. En kyllä tiedä, miksi PayPal tekee näitä turhia katevarauksia.Kaikki Paypali-tilillä olevat roposet voi palauttaa omalle tilille.
- pallitanko
pei pallit kirjoitti:
Kaikki Paypali-tilillä olevat roposet voi palauttaa omalle tilille.
Siinä on raja, jokunen 100 euroa muistaakseni. Eli esim tuollaista 1.50 euron summaa eivät palauta, vaan väh. 100 euroa pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838