HALUAMME LOTHARIN POIS

kyllästynyt tähän

eipä tähän otsikkoon tarvitse mitään lisätä

43

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen kyllästynyt

      Ei tarvi. Banniin vain jokainen posti missä ko.herran nimi on!

      • ;)

        oisha hyvä jos vaik joku adressin pistäisi, koska tää suomi24 ei kykene poistaan, ky. viestejä.
        Fanittajille kun on omat sivunsa, niin menkööt sinne...


      • pois...

        kaikki tahtoo anssin pois, mut se ei tajua mennä......


    • we hate mr lothar

      on taas käynyt täällä

    • jos vaikka

      Mut kun ei oo. Jos ei omaa palstaa saada vois vaikka yöllä ajaa sudatuksen, joka poistaa nuo viestit surutta. Samaan suodattimeen muutamia muitakin vois laittaa.

      • Pumppuäijä

        Siellä se saisi postailla yksinään ja vastailla itse itselleen. Eihän se siellä yksinään viihtyisi, vaan änkeisi päivittäin tänne mainostamaan. Kuinka v*tun surkea tapaus! Verratkaa vaikka jonkun mainitsemaan Anu Kiiveriin, joka päihittää Lotharin kaikessa 100-0, vaikka on nainen. Ei hänen tarvitse mainostaa ryhmäänsä täällä.


      • hyi hyi hyi
        Pumppuäijä kirjoitti:

        Siellä se saisi postailla yksinään ja vastailla itse itselleen. Eihän se siellä yksinään viihtyisi, vaan änkeisi päivittäin tänne mainostamaan. Kuinka v*tun surkea tapaus! Verratkaa vaikka jonkun mainitsemaan Anu Kiiveriin, joka päihittää Lotharin kaikessa 100-0, vaikka on nainen. Ei hänen tarvitse mainostaa ryhmäänsä täällä.

        Sinun elämästäsi taitaa puuttua jotain kun olet noin vihainen. Jos et omista italialaisia urheiluautoja, villaa tai et ole erityisen suosittu naisten parissa niin se ei ole syy raivota täällä ja haukkua oikeita julkkiksia.


      • Sexsy Beib93.

        Zorry, ei oo sama! Mr Lothar valloittaa tällä hetkellä Aasiaa Japanista käsin.


    • ikuinenfani

      Voisitko sinä painua HEVON VITTUUN täältä!

    • antifanittajatar

      ylös

    • Iitu.

      Ja minä haluaisin näyttää Jessica Alballe, mutta kaikkea ei voi saada. Mr. Lotharin suosio on ylittänyt kriittisen massan ja ketjureaktiota ei voi enää pysäyttää. Hyvä niin koska lukeudun itsekin faneihin ja on kiva jutustella tästä miekkosesta muiden fanejen kanssa.

      • saatanan pallinaamat

        onhan se ilmiö, mutta...

        kiinnostava vain niin kauan kuin on sinkku.

        Onko sukua kuopiolaiselle Viskarille, joka asuu Tampereella?

        Se vaan, että sen puhetyyli voi olla seksikäs, muttei tanssi, hyi, miten yliampuvaa ja karmee

        miten karmeita naisia ne ottaa föliinsä, sellaisia anti-seksikkäitä, eikö tod. ole luonnollisia naisia tarjolla, töihin. Jotain rajaa sentään.

        Sen naiset kun on niin törkeen kamalan näköisiä. Hyi helvetti. Miten kellään miehellä voisi seisoa sellaisten pallinaamojen kanssa, karmeen näköisiä naisia.


    • nuku yön yli

      Onhan se aika huolestuttavaa, että mies julkisesti tunnustaa, että etsii tyttöjä, uusia tyttöjä, kuten facebooksista, vaikka korostaa, ettei ota heihin yhteyttä ennen kuin ne ovat 18 v.

      Ei kukaan 18 v. ole kypsä tajuamaan, mitä seksi on, todella, tai edes ole kokenut todellista organismia tms.

      • Kokenut Petra

        Eiköhän Misterin opissa tyttö muutu naiseksi alta aikayksikön. Ja halvattuakos sinä muista ja muiden tekemisistä kannat huolta. Pidä kuule vaan nokka omissa asioissasi.


      • totuudenpasuuna
        Kokenut Petra kirjoitti:

        Eiköhän Misterin opissa tyttö muutu naiseksi alta aikayksikön. Ja halvattuakos sinä muista ja muiden tekemisistä kannat huolta. Pidä kuule vaan nokka omissa asioissasi.

        Kokenut Petra = Anssi


      • Setä37v

        Nykyajan nuoret ovat nuorenakin huomattavasti kyspempiä kuin me jo keski-ikää lähestyvät olimme samassa ijässä. Nykyjäänhän on lanseerattu oma minikondomi mallistokin 12-vuotiaille. Minusta ei ole mitään pahaa ja mikäpäs sen parempaa jos kokenut ja ammattitaitoinen Mr. Lothar tarjoaa nuorelle tytölle pilke silmäkulmassa sen ensi askeleen naiseuteen. Tyttökin saa siitä palkkion ja ikimuistoisen kokemuksen, jota ei takuulla saisi joltakin tusina jampalta jossain koulun limubileissä.


      • totuudenpasuuna
        Setä37v kirjoitti:

        Nykyajan nuoret ovat nuorenakin huomattavasti kyspempiä kuin me jo keski-ikää lähestyvät olimme samassa ijässä. Nykyjäänhän on lanseerattu oma minikondomi mallistokin 12-vuotiaille. Minusta ei ole mitään pahaa ja mikäpäs sen parempaa jos kokenut ja ammattitaitoinen Mr. Lothar tarjoaa nuorelle tytölle pilke silmäkulmassa sen ensi askeleen naiseuteen. Tyttökin saa siitä palkkion ja ikimuistoisen kokemuksen, jota ei takuulla saisi joltakin tusina jampalta jossain koulun limubileissä.

        Setä37v = anssi


      • Organismi

        Organismi on ihana asia!


    • Anne.

      ylös

      • Uikkista

        tulee ylös!!!


      • Toimiston tytöt
        Uikkista kirjoitti:

        tulee ylös!!!

        Uih Pikkarit kostuu


      • ....................
        Toimiston tytöt kirjoitti:

        Uih Pikkarit kostuu

        Niih, onhan se hyvä että edes yrjöstä kostuu ne pikkarit...


      • Heli.
        .................... kirjoitti:

        Niih, onhan se hyvä että edes yrjöstä kostuu ne pikkarit...

        Ei kestään Yrjöstä kostu mikään paikka. Misteristä kyllä!!! *lits*


      • ...............
        Heli. kirjoitti:

        Ei kestään Yrjöstä kostu mikään paikka. Misteristä kyllä!!! *lits*

        Kuuleppas nyt Heli-Anssi Lothar, tuota ei usko kukaan ja uskottavuutta ei paranna sekään että kaikki kehut tulee samasta ip osoitteesta...


    • up.

      up

    • u.p

      u.p

    • uppari

      up

      • pippispoppis

        L.I.E.K.K.I AINA AJANKOHTAISEN OTSIKON VIERESSÄ!!!

        ANNETAAN L.I.E.K.I.N LEIMUTA :D


      • Tsemppis
        pippispoppis kirjoitti:

        L.I.E.K.K.I AINA AJANKOHTAISEN OTSIKON VIERESSÄ!!!

        ANNETAAN L.I.E.K.I.N LEIMUTA :D

        Anssi lähtee nyt menee, suomi inhoo sua


      • hus.......
        Tsemppis kirjoitti:

        Anssi lähtee nyt menee, suomi inhoo sua

        Tajuais tosiaan häipyä. Sairasta itsensä mainostamista


    • uppari

      up

    • we hate mr lothar

      ja tämäkin ketju ylös kun toimistontyttö eli lohtari itse on käynyt taas riehumassa.

    • kugyb

      Onko lottarin pallihiki nektaria?

    • Nyt!

      P.O.I.S.

      • ddsds

        p.o.i.s


    • u--p

      u--p

    • antifanittajatar

      etusivulle,kiitos

    • ......

      ....

    • juu....

      Joutaa tosiaan pois kaikki lotti ketjut palstaa sotkemasta......

    • jees...

      up........

    • up.s

      up.s

      • jaa..

        jaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe