Ajattelin ostaa kesäksi lapsille leikkimökin. Todennäköisesti jonkun tän kokoisen: www.leikkimokit.fi
mietityttää vaan että tarviiko tuollainen jotain lupia ja saakohan sen laittaa ihan tontin rajaan kiinni? yritin katsella rakennuslupajuttuja mutta siitä pykäläviidakosta ei mulle oikein auennut asia. onko kellään kokemuksia?
Leikkimökin rakennuslupa?
4
1038
Vastaukset 4
- Minä vaan
Moi Mikkelissä saa ainakin 7neliöisen mökin rakentaa ilman lupaa.
meillä on noin 2 metrii rajasta leikkimökki. Mutta kysy naapurilta ettei niitä häiritse niin pysyy välit kunnossa.- pykäläkammoinen
juu ei nykyinen naapuri varmaan olekaan ongelma mutta ovat myymässä niin ei tiedä millainen siihen tulee uudeksi naapuriksi.
- sissossentään
pykäläkammoinen kirjoitti:
juu ei nykyinen naapuri varmaan olekaan ongelma mutta ovat myymässä niin ei tiedä millainen siihen tulee uudeksi naapuriksi.
Soita kuntasi rakennusvalvontaviranomaisille. Selviää määräykset yhdellä soitolla. Tällä näillä ei ole mitään tietoja asioista.
- SS
Hei!
Nyt olisi tarjolla luksusta lapsillenne!
Valmistamme yksi- sekä kaksikerroksisia pyöreitä leikkimökkejä. Käykää tutustumassa tuotteisiimme sivustolla www.leikkimokit.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66809- 160808
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27728Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192660- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu109416