Vanhanen

ArtturiGallenKalle

Vanhaselle on tarjottu Hallintojohtajan paikkaa keskipohjanmaalle perustettavaan Kettusairaalaan ..
Sairaalan sijainnista käydään kovaa kädenvääntöä mutta huhu kertoo Perhonjokilaakson Kuntayhtymän omistaman Tunkkarin sairaalan olevan vahvoilla..
Neuvottelut turkiseläinkavattajain liiton kanssa käyvät kuumana..
Turkiseläinten terveyttä varjelemaan on Kaustisen Kansantaiteenkeskukseen suunnitteilla Turkiseläinten ensiapupoli ! Sinne voi tarhaaja kuljettaa sairastuneet kettusa saamaan ensapua ja tarpeen vaatiessa eläinparka pääsee jatkohoitoon tunkkarin vuodeosastolle.

10

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurpolukki

      onko suunnitteilla synnytysosastoa? miten elukoiden vanhuus on suunniteltu? kuuluuko minkit hoidon piiriin?

      mitä sitä vanhasta soon etelän varis. olokoon siellä missä on. mutta ku teillä on suunitelmat jo hyvällä mallilla minä ehdottaisin notta etsikään keskuudestanne aito viherfasisti.

      onnea haaveille!

    • jurpolukki

      onko suunnitteilla synnytysosastoa? miten elukoiden vanhuus on suunniteltu? kuuluuko minkit hoidon piiriin?

      mitä sitä vanhasta soon etelän varis. olokoon siellä missä on. mutta ku teillä on suunitelmat jo hyvällä mallilla minä ehdottaisin notta etsikään keskuudestanne aito viherfasisti.

      onnea haaveille!

    • Paskavaris

      Oletko huomannut tarhaketut on lihavia kuin sianporsaat. Olis varmaan paikallaan rasvaimun niille poloisille. On tullut esille näillä palstoilla, että viljat lihottavat. Kas kun nuukuuksissaan syöttävät lihan lisäksi jauhoja. On varmaan parempi ettei sitä rasvaimua mennä tekemään sillä nahan koko varmaan pienenee ja saa sitä rasvasta kylläkin bio dieseliä.

      • Jepulis____

        Vieläköhän rehusekoittamoilla vielä suklaata ym. herkkuja rehunteossa, jotka kaupan mukaan ovat epäkuranttia tavaraa esim muodon tai valmistusvian takia. Muistaakseni viitisentoista vuotta sitten yhdellä sekoittamolla lyötiin suklaata mäskiin, kyllähän sillä voi paksusti.


      • Paskavaris
        Jepulis____ kirjoitti:

        Vieläköhän rehusekoittamoilla vielä suklaata ym. herkkuja rehunteossa, jotka kaupan mukaan ovat epäkuranttia tavaraa esim muodon tai valmistusvian takia. Muistaakseni viitisentoista vuotta sitten yhdellä sekoittamolla lyötiin suklaata mäskiin, kyllähän sillä voi paksusti.

        Finelin mukaan

        Suklaa tumma

        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ****************************************************** 54%
        proteiini *** 3%
        hiilihydraatti imeytyvä ******************************************* 43%
        alkoholi 0%
        orgaaniset hapot 0%
        sokerialkoholi

        Ohrajauho

        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ****** 6%
        proteiini *********** 11%
        hiilihydraatti imeytyvä *********************************************************************************** 83%
        alkoholi 0%


        Sikapossulle perunaa, ohorajauhoja ja kurria. Minun lapsuudessa


        Peruna, vanha, kuorittu
        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ** 2%
        proteiini ********** 10%
        hiilihydraatti imeytyvä ************************************************************************************** 86%
        alkoholi 0%
        orgaaniset hapot ** 2%
        sokerialkoholi 0%

        Maito kalsium, rasvaton

        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ** 2%
        proteiini ***************************************** 41%
        hiilihydraatti imeytyvä ******************************************************* 55%
        alkoholi 0%
        orgaaniset hapot ** 2%
        sokerialkoholi 0%
        (onko vinelillä kaikki rätingit kohorilhan rasvaton maito ja kuitenkin 2% rasvaa?)

        Jos uskomme hiilareitten kasvattavan läskiä, niin ei suklaa nytten pahin lihoittaja. Mutta mistä se sika sen viissenttisen läskin kasvatti nahkansa alle, vaikkei saanut rasvaa mistää? Näin meille opetetaan, että rasva lihottaa.

        Minua nyt ei haittaa ketun lihavuus.


      • ArtturiGallenKalle
        Paskavaris kirjoitti:

        Finelin mukaan

        Suklaa tumma

        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ****************************************************** 54%
        proteiini *** 3%
        hiilihydraatti imeytyvä ******************************************* 43%
        alkoholi 0%
        orgaaniset hapot 0%
        sokerialkoholi

        Ohrajauho

        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ****** 6%
        proteiini *********** 11%
        hiilihydraatti imeytyvä *********************************************************************************** 83%
        alkoholi 0%


        Sikapossulle perunaa, ohorajauhoja ja kurria. Minun lapsuudessa


        Peruna, vanha, kuorittu
        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ** 2%
        proteiini ********** 10%
        hiilihydraatti imeytyvä ************************************************************************************** 86%
        alkoholi 0%
        orgaaniset hapot ** 2%
        sokerialkoholi 0%

        Maito kalsium, rasvaton

        Kokonaisenergian jakautuminen
        rasva ** 2%
        proteiini ***************************************** 41%
        hiilihydraatti imeytyvä ******************************************************* 55%
        alkoholi 0%
        orgaaniset hapot ** 2%
        sokerialkoholi 0%
        (onko vinelillä kaikki rätingit kohorilhan rasvaton maito ja kuitenkin 2% rasvaa?)

        Jos uskomme hiilareitten kasvattavan läskiä, niin ei suklaa nytten pahin lihoittaja. Mutta mistä se sika sen viissenttisen läskin kasvatti nahkansa alle, vaikkei saanut rasvaa mistää? Näin meille opetetaan, että rasva lihottaa.

        Minua nyt ei haittaa ketun lihavuus.

        Ketunrehu on varsinainen rasvapommi.
        Teurasjätettä ja rasvaa sotketaan viljanjoukkoon sopivassa suhteessa.
        Varsinkin ennen nahoitusaikaa..
        Peräkammarintietotoimiston kannattais käydä tiedustelemassa asiaa hevosmiesten tietotoimistosta !

        Asiallista tietoa on saatavissa sitä haluaville.
        Vanhanen voi sitten kettusairaalasta antaa teille lisäinfoa Kunhan ensin sinne valitaan ..


      • paskavaris
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

        Ketunrehu on varsinainen rasvapommi.
        Teurasjätettä ja rasvaa sotketaan viljanjoukkoon sopivassa suhteessa.
        Varsinkin ennen nahoitusaikaa..
        Peräkammarintietotoimiston kannattais käydä tiedustelemassa asiaa hevosmiesten tietotoimistosta !

        Asiallista tietoa on saatavissa sitä haluaville.
        Vanhanen voi sitten kettusairaalasta antaa teille lisäinfoa Kunhan ensin sinne valitaan ..

        juu vitamiinit on mukana. toista se mulla lasareetissa.. keltasta keijua...


        suosittelen viherfasistia..niin miksi olis ainaskin motivointunut.

        hei kuule tämä on kuuminta hottia tänään...tolonen raottaa salaisuuden verhoa...älä vain usko paskoo. mulla on kyllä ilman maratooneja ja ilman itkuja paino tippunut ihan mallikkaasti

        http://www.biovita.fi/uusi/news.php?lang=fi&id=1579


      • Heppatoimistoon
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

        Ketunrehu on varsinainen rasvapommi.
        Teurasjätettä ja rasvaa sotketaan viljanjoukkoon sopivassa suhteessa.
        Varsinkin ennen nahoitusaikaa..
        Peräkammarintietotoimiston kannattais käydä tiedustelemassa asiaa hevosmiesten tietotoimistosta !

        Asiallista tietoa on saatavissa sitä haluaville.
        Vanhanen voi sitten kettusairaalasta antaa teille lisäinfoa Kunhan ensin sinne valitaan ..

        "2500 kaloria" = 2,9 kilowattituntia


      • Tampio.
        ArtturiGallenKalle kirjoitti:

        Ketunrehu on varsinainen rasvapommi.
        Teurasjätettä ja rasvaa sotketaan viljanjoukkoon sopivassa suhteessa.
        Varsinkin ennen nahoitusaikaa..
        Peräkammarintietotoimiston kannattais käydä tiedustelemassa asiaa hevosmiesten tietotoimistosta !

        Asiallista tietoa on saatavissa sitä haluaville.
        Vanhanen voi sitten kettusairaalasta antaa teille lisäinfoa Kunhan ensin sinne valitaan ..

        Kuinka tämä kettusairaala hanke edistyy ja onko Vanhanen suostunut "kosintaan"

        Voit varmaan antaa meille utelialle pienen tiedoituksen.


      • ArtturiGallenKalle
        Tampio. kirjoitti:

        Kuinka tämä kettusairaala hanke edistyy ja onko Vanhanen suostunut "kosintaan"

        Voit varmaan antaa meille utelialle pienen tiedoituksen.

        Samu elin poloneesissa asiaa asetettiin pohtimaan toimikunta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe