Kuulin , että kyseisissä kisoissa on ollut suomalaistuomarit tuomitsemassa. Missä on raportit Rotterdamista, Varsovasta ja Prahasta ? Nyt kun säännöissä on taas uutta, me pikkuseuralaiset (kin ) tarvitsemme pikaista tietoa viimeisistä tuulista ( : lue faktoista ) sääntörintamalla. Herätys asianomaiset Neuvonen ja kumppanit!
kv- tuomarit hoi !
9
639
Vastaukset
- käteen...
Otahan hieman rauhallisemmin. Raportit tulevat takuuvarmasti liiton sivuille, kuten aina ennenkin. Sunnuntai on ollut vielä kisapäivä, joka tarkoittaa, että paluu on ollut maanantaina ja VR:n aikataulut tuntien on hyvinkin mahdollista, että Kari on päässyt kotiin vasta tiistaina eli tänään...
Vaikka Kari aktiivinen kaveri onkin, niin ei sitä raporttia lennosta tarvitse kirjoittaa. Eiköhän ennen seuraavia kyläkisoja ole aivan hyvä aikajänne ja viimeistään ennen nuorten SM-kisoja. Tuskin sinä niitä viimeisiä tulkintoja valmennuksen tueksi nyt tarvitset. Tulkintojen päälinjat, kun ovat sinunlaisellesi aktiiviseuraajalle jo varmasti tutut vanhoista raporteista ja kisoissa pidetyistä koulutuksista ja infoista. - vallu ?
??
- on
Viiksi- Vallu ? Mitähän tuo nyt tarkoitti ?
- kysäisijä
on kirjoitti:
Viiksi- Vallu ? Mitähän tuo nyt tarkoitti ?
??
- Etelä-Suomen herra
kysäisijä kirjoitti:
??
Rotterdam?! Jos jollakin nyt on oikeasti aikaa täällä valittaa tälläisesta käsittämättömästä asiasta, niin kannattaisi edes olla perillä kilpailujen pitopaikoista. Düsseldorfissa oli siis ilmeisesti Neuvonen, Varsovassa ja Prahassa olijat löytyvät Judoliiton sivuilta. Mistä muuten sait tietää Neuvosen olleen (?!) Saksassa, uutista siitä ei ainakaan Judoliiton sivuilta löydy...
Lisäksi, myöskään kv. tuomarit eivät tuomaroi työkseen, vaan harrastuksenaan ilmeisesti ilman mitään sen kummempia korvauksia kuin päivärahat. Ja kv.kilpailut vaatinee matkustusta jo arkiviikon aikana, ja uskoisin että ainakin joillain työpaikoilla nuo vapaat tulee pitää palkattomina.. lopputulos siis: tuomarointia ja todennäköisesti negatiivinen pankkisaldo.
Ainakin oman tuomarikokemukseni saralta etenkin täällä Etelä-Suomessa olen aistinut kv. tuomareista, että he oikeasti haluavat auttaa ihmisiä sääntöjen kanssa ja työsentelevät sen eteen, mutta herranjestas onhan heillä siviilityönsä ja oma henk kohta elämäkin. Nyt jotain järkeä näihin jatkuviin kitisemisiin " Missä raportit viipyvät jne..?" Raportteja kirjoitellaan omalla ajalla, ja ilmeisesti ei edes pakosta, joten lopettakaa nyt se valittaminen!! - milloinkahan
Etelä-Suomen herra kirjoitti:
Rotterdam?! Jos jollakin nyt on oikeasti aikaa täällä valittaa tälläisesta käsittämättömästä asiasta, niin kannattaisi edes olla perillä kilpailujen pitopaikoista. Düsseldorfissa oli siis ilmeisesti Neuvonen, Varsovassa ja Prahassa olijat löytyvät Judoliiton sivuilta. Mistä muuten sait tietää Neuvosen olleen (?!) Saksassa, uutista siitä ei ainakaan Judoliiton sivuilta löydy...
Lisäksi, myöskään kv. tuomarit eivät tuomaroi työkseen, vaan harrastuksenaan ilmeisesti ilman mitään sen kummempia korvauksia kuin päivärahat. Ja kv.kilpailut vaatinee matkustusta jo arkiviikon aikana, ja uskoisin että ainakin joillain työpaikoilla nuo vapaat tulee pitää palkattomina.. lopputulos siis: tuomarointia ja todennäköisesti negatiivinen pankkisaldo.
Ainakin oman tuomarikokemukseni saralta etenkin täällä Etelä-Suomessa olen aistinut kv. tuomareista, että he oikeasti haluavat auttaa ihmisiä sääntöjen kanssa ja työsentelevät sen eteen, mutta herranjestas onhan heillä siviilityönsä ja oma henk kohta elämäkin. Nyt jotain järkeä näihin jatkuviin kitisemisiin " Missä raportit viipyvät jne..?" Raportteja kirjoitellaan omalla ajalla, ja ilmeisesti ei edes pakosta, joten lopettakaa nyt se valittaminen!!Saataisiin lukea Dusseldorfin, Varsovan ja Prahan tuomariraportit ? Uusien sääntöjen myötä, tietoa ja tulkintoja eri kisoista tarvittaisiin pian !
- Etelä-Suomen henkilö
Etelä-Suomen herra kirjoitti:
Rotterdam?! Jos jollakin nyt on oikeasti aikaa täällä valittaa tälläisesta käsittämättömästä asiasta, niin kannattaisi edes olla perillä kilpailujen pitopaikoista. Düsseldorfissa oli siis ilmeisesti Neuvonen, Varsovassa ja Prahassa olijat löytyvät Judoliiton sivuilta. Mistä muuten sait tietää Neuvosen olleen (?!) Saksassa, uutista siitä ei ainakaan Judoliiton sivuilta löydy...
Lisäksi, myöskään kv. tuomarit eivät tuomaroi työkseen, vaan harrastuksenaan ilmeisesti ilman mitään sen kummempia korvauksia kuin päivärahat. Ja kv.kilpailut vaatinee matkustusta jo arkiviikon aikana, ja uskoisin että ainakin joillain työpaikoilla nuo vapaat tulee pitää palkattomina.. lopputulos siis: tuomarointia ja todennäköisesti negatiivinen pankkisaldo.
Ainakin oman tuomarikokemukseni saralta etenkin täällä Etelä-Suomessa olen aistinut kv. tuomareista, että he oikeasti haluavat auttaa ihmisiä sääntöjen kanssa ja työsentelevät sen eteen, mutta herranjestas onhan heillä siviilityönsä ja oma henk kohta elämäkin. Nyt jotain järkeä näihin jatkuviin kitisemisiin " Missä raportit viipyvät jne..?" Raportteja kirjoitellaan omalla ajalla, ja ilmeisesti ei edes pakosta, joten lopettakaa nyt se valittaminen!!>
>Ainakin oman tuomarikokemukseni saralta etenkin täällä Etelä-Suomessa olen
>aistinut kv. tuomareista, että he oikeasti haluavat auttaa ihmisiä sääntöjen
>kanssa ja työsentelevät sen eteen, mutta herranjestas onhan heillä siviilityönsä
> ja oma henk kohta elämäkin. Nyt jotain järkeä näihin jatkuviin >kitisemisiin
>
Juúri näin. Pidän (erittäin positiivisena) ihmeenä, että näitä kv. tuomareita näkee säännöllisesti tuomitsemassa junnukisoissa, jotka eivät ole kotimaisia arvokisoja. Ei ehkä aivan jokaisessa kyläkisassa tai laumoittain, mutta kuitenkin säännöllisesti. On meikein maagista huomata kuinka tällaisesta tuomarista tarttuva levollisuus ja luottamus oikeisiin tulkintoihin innoittavat ottelijat ylittämään itsensä jossakin C-junnujen sarjassa.
- Raportti1284&
..meillä täällä Suomessa jaossa. Ne jotka kitisevät toisten vapaa-ajalla, ilmaiseksi tekemästä työstä olisi hyvä muistaa että millään muulla maalla ei näytä moisia raportteja olevan jaossa.
- mutta David
Nappula Vuorela kerkeää kommentoida ja lukea Tervoa, muttei saa aikaiseksi tehdä raporttia jo kauan sitten tuomitsemistaan Varsovan kisoista. No miksikö kiinnostaa ? Olen tuomari itsekin ja epäröin välillä uusien sääntöjen suhteen tuomitsemista. Eikös sieltä ulkomailta juuri saada ne tuoreet oikeat ohjeet aina, kun siellä joku suomalainen pääsee käymään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427