..Jos lienee edes mahdollista :D Olen ihastunut oinasmieheen, jonka olen tuntenut jo riittävän kauan sanoakseni että siinä olisi tarpeeksi miestä minulle. Olemme siis jollain tasolla tapailleet jo monia kuukausia, oinas oli suhteen alkaessa hyvin intohimoinen ja päättäväinen, siksi varmaan veikin jalat alta kun tuli ihan suoraan sanomaan että sinä se oot mun nainen! :)
Kuitenkin, hän ei jostain syystä ole pystynyt virallistamaan sitä että olisimme yhdessä.. tiedän että hänen edelliset suhteensa ovat loppuneet ikävällä tavalla, ja on myöntänytkin että hänen on hyvin vaikea luottaa.
Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta en ole oikein onnistunut saamaan järkevää vastausta. Monesti olen hermoni menettänyt ja hänelle suuttunut jatkuvasta epätietoisuudestani, välitkin ovat pariin otteeseen katkenneet mutta aina se vaan etsii minut käsiinsä uudelleen.. Olisiko vinkkejä oinaan käsittelyyn tällaisessa tilanteessa?
Puhua hän ei oikein osaa mutta tiedän että hän välittää minusta. Itse olisin aivan valmis suhteeseen hänen kanssaan mutta jokin siellä nyt estelee.
Itse olen neitsyt (kuulemma aika tuhoisa yhdistelmä neitsyt-oinas) mutta minkäs teet kun kipinät lentelee ;)
Oinaan kesytys?
3
1318
Vastaukset
- noproplems
oletko kokeillut antaa sille pinppiä
- miteN28
ensinnäkin, oinasmiestä ei kovin helpolla saa puhumaan vakavista asioista saatikaan tunteista.
oinasmies haluaa pitää tietynlaisen vapautensa myös suhteen aikana, hän ei halua tulla sidotuksi.
en tiedä miten oinasmies/miehet itse asian näkevät mutta yleisintä oinasmiesten kanssa suhteessa oleville naisille on se epätietoisuus ja epävarmuus missä mennään ja mitä mies oikeastaan haluaa, se on ilmeisesti oinasmiehen tyyli pitää oma tietynlainen vapaus suhteessa, joka ei silti tarkoita sitä etteikö oinasmies olisi kuitenkin sitoutunut suhteeseen.
jos oinasmiehen kanssa haluaa jatkaa suhdetta pitää olla erityisen ymmärtäväinen hänen oikuilleen.
oinasmiehen pitää saada pitää ohjaksia käsissä silläkin uhalla että nainen voi jopa huonosti suhteessa juuri sen epätietoisuuden vuoksi.
onnea - toinen neitsyt
Oinas pitää niin monta naista kerrallaan että sen on pakko esittää tavoittamatonta.
Paska mies!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003164478- 162216
- 1882036
- 1071446
- 741316
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119814Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59736