Parhaat nettiostokset

nettiketti

Pistetään keskustelua pystyyn, että mitkä ovat olleet parhaat nettikaupat ja mitä netistä kannattaa ostaa.

10

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deja vu

      Et sitten kehdannut pistää heti aloitukseksi sitä nettikirjakauppaa? Olisit nyt vaan, vanhojen aikojen muistoksi! :)))

    • ostanut

      Ellokselta vaatteita. Ei mitään huippulaatua. Hintakin oli kyllä halpa.

    • keskustan liivi

      ja lastenvaate vaihtamassa omistajaa tai lopettamassa? Jostakin kuulin, että on loppuunmyynti ilmoitus ikkunassa. Jos lopettaa niin onko syy nettikauppa? Alusvaatteita ja pikkulasten vaatteita ei tarvitse sovittaa. On helppo ostaa nettikaupasta.

      • deja vu

        "Alusvaatteita ja pikkulasten vaatteita ei tarvitse sovittaa. On helppo ostaa nettikaupasta"

        Miksi vaihdoit nimimerkkiä? :)))))


      • born in 1964
        deja vu kirjoitti:

        "Alusvaatteita ja pikkulasten vaatteita ei tarvitse sovittaa. On helppo ostaa nettikaupasta"

        Miksi vaihdoit nimimerkkiä? :)))))

        En oo ikinä ostanu nettikaupasta.


      • deja vu
        born in 1964 kirjoitti:

        En oo ikinä ostanu nettikaupasta.

        Netanttilasta ja ellokselta saa välillä hyviä vaatteita pirun halvalla, ja niitä käytän enimmäkseen. Samoin netanttilassa on välillä hyviä tarjouksia elektroniikkapuolella sieltä on tullut kaikkea ostettua, mm. tämä masiina millä nyt kirjoitan... Niin ja ifolor on ykköspaikka valokuvien tilaamisessa ja voittihan se myös sen testinkin. Esim. 50 x 35 kuva postikuluineen alle 15e! Se on halpaa ja kätevää.


      • deja vu kirjoitti:

        Netanttilasta ja ellokselta saa välillä hyviä vaatteita pirun halvalla, ja niitä käytän enimmäkseen. Samoin netanttilassa on välillä hyviä tarjouksia elektroniikkapuolella sieltä on tullut kaikkea ostettua, mm. tämä masiina millä nyt kirjoitan... Niin ja ifolor on ykköspaikka valokuvien tilaamisessa ja voittihan se myös sen testinkin. Esim. 50 x 35 kuva postikuluineen alle 15e! Se on halpaa ja kätevää.

        Siihen vaikuttaa osittain ihmisen oma luonne. Jos haluaa asiakaspalvelua ja siitä saa mielihyvää niin kaikki kaupoista.

        Elektroniikka, dvd(musiikki/pelit/videot) lähinnä mitä its ostan netistä. Miksi elektroniikka netistä. Oikeastaan kahdestakin syystä. Edullisempi hinta ja toinen yhtä tärkeä seikka. Välttyy turhalta pa... jauhannalta myyjältä. Esimerkiksi television ostossa kaupassa myyjä voi hehkuttaa minkä kerkeää vaikka televisiota joka oikeasti on jo "vanhentunut" malli. Kyllä myyjät puhumisen osaa jos kunnon myyntimies on niin myy vaikka puhki ruostuneen auton 4000€. Netissä voi katsoa ja vertailla rauhassa tuote sivuilta ominaisuuksia. Ja muistaakin paremmin mitä ominaisuuksia piti olla kun ei ole myyjää pauhaamassa vieressä.

        Vaatteet kaupoista vaikka netistä ostetuissa onkin se 14pv palautusoikeus. Ei vain jaksa sitä rumpaa.


    • olemme ostaneet

      netistä melkein kaikkea: vaatteita, tietokoneen osia ja jopa akvaarioon tarvikkeita. Kyllähän jokainen miettii itse mitä ostaa netistä ja mitä ei mut näin meillä emmekä ole katuneet ostojamme koska nekin saa palauttaa jos niissä on jotain vikaa.

    • halpaa

      hyvä paikka on K-ville

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe