Olen 42v mummo kerrostalosta. Minulla on myös 13vuotias kiltti koira. Minulla ei ole rikosrekisteriä, eikä yhtään diagnosoitua mielitautia :D
Etsin todella edullista mökkiä vuokralle satunnaiseen käyttöön. Olisi semmoinen "pakopaikka" näistä kerrostalo-ympyröistä...
Mökin ei tarvitse / eikä se saa olla hieno. Puucee ja sauna pitää olla, mutta edes sähkö ei ole välttämätön.
Harrastan retkeilyä ja yövyn usein luonnossa, joten minulle kehtaa tarjota vaatimattomampaakin paikkaa.
Mieluiten maksaisin vuokran työllä. Haravoimalla, kitkemällä ja vesakkoa leikkomalla ym. ulkotyötä tekemällä.
Olen todella aikaansaapa, sillä menen eräänlaiseen flow-tilaan -silloin harvoin kun saan tehdä puutarhatöitä.
Osaan myös jonkin verran tehdä pintaremonttia.
Soittele rohkeasti vaatiomattomastakin paikasta, jos sinulla on ajanpuutetta itse hoitaa sitä.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Marita Kostjala 044-91 44452 / [email protected]
Mörskä Pirkanmaalta työtä vastaan
Manta-mummo
3
953
Vastaukset
- Manta-mummo
tätä vähän ylemmäs...
Nyt kaikki vinkkaamaan perikunnille ym joilla on joku mörskä vailla hoitoa jossakin.. - heksamiini
samoin [email protected] aikuisopiskelija :)
- Heksamiini
samanlaista mökkipaikkaa etsivä Jkl Tampere Turku
monipuolisista töistä
Luotettava
voin tuulettaa pölyt poistaa sovitut työt
ja taiteenteosta pitävä www.Luovapaja.fi/taitajat Anttila Heidi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021737
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401474
- 981420
- 781361
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985