tallomis fetissi

tossu alle

Olis kiva jos naiset kertoisivat kokemuksia tallomisesta. Kuinka suhtaudutte asiaan jne... Jos teette sitä,niin teettekö sen kengillä vaiko paljain jaloin jne... itse haluisin saada naisen lenkkareilla päälleni astelemaan ja nuolettamaan lenkkareitansa. Olisiko halukkaita tähän puuhaan??

18

2153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tossuttelija

toi voiskin olla kiva juttu hiekkasillakin lenkkareilla talloa mies oikein kunnolla...tuosta vois ottaa tavan vaikka lenkiltä tullessa:)

• nm

kannattaa olla varovainen, ettei mene mitään rikki. Naisen jalka voi olla melko raskas/voimakas;)

• mä vaan...

jos nainen kevyt niin kyllä sen alla kestää hyvin...itseäni tallonut 55kg nainen lenkkareilla ja se oli upea kokemus...

• Ihanasti; Sinde
        mä vaan... kirjoitti:

jos nainen kevyt niin kyllä sen alla kestää hyvin...itseäni tallonut 55kg nainen lenkkareilla ja se oli upea kokemus...

väkivaltainen, Ei oo hieno ajatus. Fetissit sen sijaan yleensä ovat hieno ajatus. Hyväksyä asioita, hyväksyä ihmisiä, hyväksyä luontoa ja maailmaa sekä yhdessäoloa asian, esineen ja ihmisen kanssa.

• dominaavailla
        Ihanasti; Sinde kirjoitti:

väkivaltainen, Ei oo hieno ajatus. Fetissit sen sijaan yleensä ovat hieno ajatus. Hyväksyä asioita, hyväksyä ihmisiä, hyväksyä luontoa ja maailmaa sekä yhdessäoloa asian, esineen ja ihmisen kanssa.

Eipä tuossa "normaali"painoisen naisen alla tarvitse huolissaan olla, varsinkin jos ei mitään pomppimista päällä harrasteta...tietenkin myös voimakkaat potkut jne. saattavat vaurioita aiheuttaa.

Sitten jos aletaan käyttämään korkoja, varsinkin todella ohuita, tai metallisia kannaakin olla melkoisen varovainen....50 kiloisesta naisestakin tulee melkoisen pahaa jälkeä tekävä, jos kaikki paino keskittyy yhden neliösenttimetrin alueelle.

Mutta täälläkin yksi mies odottelee kutsuja kynnysmaton tehtäviin

• tallottu
        dominaavailla kirjoitti:

Eipä tuossa "normaali"painoisen naisen alla tarvitse huolissaan olla, varsinkin jos ei mitään pomppimista päällä harrasteta...tietenkin myös voimakkaat potkut jne. saattavat vaurioita aiheuttaa.

Sitten jos aletaan käyttämään korkoja, varsinkin todella ohuita, tai metallisia kannaakin olla melkoisen varovainen....50 kiloisesta naisestakin tulee melkoisen pahaa jälkeä tekävä, jos kaikki paino keskittyy yhden neliösenttimetrin alueelle.

Mutta täälläkin yksi mies odottelee kutsuja kynnysmaton tehtäviin

Aika paljon tallomista kestää. Itse oon ollu reilu 70kg naisen alla ja ei mitää hajonnu. Hän hyppikin hieman. Mutta ei käyttäny korkkareita:)

• "matto"

olin kerran pieni kokoisen naisen tallomana...sen niket kokoa 36. Oli upea kokemus kun hän asteli päälläni jättäen kuviot iholleni nikeistänsä... Ottaisin uusinnan koska vaan...kiva olla "mattona"

• tallottu

Oon miettiny että kuinkahan paljon sitä tallomista oikeen kestää ennen ku jotain hajoo:D Luultavast 100kg on jo liikaa. Onko kellään kokemuksia painavasta tallojasta?

• yliastuttu
        tallottu kirjoitti:

Oon miettiny että kuinkahan paljon sitä tallomista oikeen kestää ennen ku jotain hajoo:D Luultavast 100kg on jo liikaa. Onko kellään kokemuksia painavasta tallojasta?

Oliskohan 120kg ollut isoin nainen joka päälleni on korkokengissä astunut. Tietyissä kohdissa ihan turvallista mutta tietenkään mihin vaan ei voi astua :)

• tallottu
        yliastuttu kirjoitti:

Oliskohan 120kg ollut isoin nainen joka päälleni on korkokengissä astunut. Tietyissä kohdissa ihan turvallista mutta tietenkään mihin vaan ei voi astua :)

Mikä kohta sitte parhaiten kestää? Ja mitä hajoo herkimmin?

• Naisen alla
        tallottu kirjoitti:

Mikä kohta sitte parhaiten kestää? Ja mitä hajoo herkimmin?

Ulkomaisilta foorumeilta kun on noita kokemuksia tullut luettua niin vatsa on turvallisin paikka aloittaa kokeilu isommankin naisen kanssa. Alimpia kylkiluita on kuitenkin syytä varoa.

• nm
        Naisen alla kirjoitti:

Ulkomaisilta foorumeilta kun on noita kokemuksia tullut luettua niin vatsa on turvallisin paikka aloittaa kokeilu isommankin naisen kanssa. Alimpia kylkiluita on kuitenkin syytä varoa.

tuntuu et jotkut videopätkät ei voi olla totta edes, ku niis on monta isoa naista tallomas tai jopa hyppimäs pääl. eihän sellasta voi kestää kukaan

• Sopivastivarovainen
        Naisen alla kirjoitti:

Myös selkärankaa, kaulaa ja niskaa on hyvä varoa ainakin korkokengissä :)

• Wellie trampling

Ai jai kun pääsisi pienten tuohenvalkoisten, punaisten tai edes mustien Kontioiden alle, jotka olis sellaisen sopusuhtaisen about max 5kytkiloisen tytön jalassa. nami nami...

• tallottu

se on minusta liian kevyt. 70 kg on aika jees, että on jotain jännitystä;)

• dominaavailla
        tallottu kirjoitti:

se on minusta liian kevyt. 70 kg on aika jees, että on jotain jännitystä;)

Kyllä se 50 kiloinen nainenkin tekee elämästä helvettiä, varsinkin ajan kanssa ja tietenkin oikeilla kengillä .)

• vinotentto
        dominaavailla kirjoitti:

Kyllä se 50 kiloinen nainenkin tekee elämästä helvettiä, varsinkin ajan kanssa ja tietenkin oikeilla kengillä .)

menkää hyvät miehet Italiaan....siellä viiksekkäät 120 kiloiset pölkkysääri ämmät tarpoo viinisammiossa viinirypäleitä muusiksi,tungette vaan pippelinne sinne sekaan niin tulee viinierään omaleimainen aromi.

• Anonyymi

Minä talloin miehen seisovaa siitintä Hai-Low saappaillani. Se kesti kyllä aluksi hyvin , mutta kyllä se minun saappaani alla litistyi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe