Mikä on BMW:n paras

väri??

Tuli tehtyä kaupat uudesta 320 i:stä, mutta ongelmaksi on muodostunut värin valinta.
Yllättävän vaikeaa valita väri.
Myynnissä olevista käytetyistä näyttäisi suurin osa olevan harmaita ja sinisiä.

Harmaa se ei ainakaan ole, mutta sinisistä "syvänmeren sininen" tai "sininen vesi" menettelee.
Myös "musta safiiri" olisi nätti, mutta mustan värin pehmeys askarruttaa. Naarmuinen ja likainen musta ei ole mikään kaunis näky.
Mielipiteitä?!

22

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sparkling grey

      Mutta jos uuden ostaisin niin ottaisin sen monaco blue (tai jotain sinnepäin). Harmaa on jälleenmyyntimielessä helppo...

      • tylsä väri

        Monaco blue ei ole enää 3-sarjan värivalikoimassa.


      • korjaan

        Sparkling graphite piti sanomani... harmaa on tylsä mutta helpoin myydä, ei aiheuta suuria tunteita suuntaan eikä toiseen


    • .......

      on valkoinen.

      • ferraristi

        Turvallinen väri etenkintalvella on punainen. Löytää parkkipaikallakin autonsa.


    • Väri Expertti

      Hienot:
      - Valkoinen
      - Musta metalliväri
      - Sininen metalliväri

      Rumat:
      - Punainen
      - Hopea
      - Beige

      • pojke2010

        assbrown ruskea on hyvä väri,sopii mun imagoon kuin kikuli pyllyyn. toinen vois olla shitsperm beige.

        että semmosta!

        täältä tähän!

        t.pojke


      • unohtui?
        pojke2010 kirjoitti:

        assbrown ruskea on hyvä väri,sopii mun imagoon kuin kikuli pyllyyn. toinen vois olla shitsperm beige.

        että semmosta!

        täältä tähän!

        t.pojke

        Tuohon voisi vielä lisätä fuckin´ red. On muuten siisti väri!


    • pmpmpmpmp

      Space graun valitsin viime kesänä itelle ja tyytyväinen olen. Toisena vaihtoehtona oli
      Blue Water joka on myös upea

      • water.

        Onko tuo blue water enemmän harmaa vai sininen?


      • ......
        water. kirjoitti:

        Onko tuo blue water enemmän harmaa vai sininen?

        sininen.


    • BimmerMan

      Musta! siitä ei pääse yli tai ympäri! mustalla sisustuksella ja kevyillä tummennuksilla näyttävillä Beyern 19" vanteilla.

      • ---------------

        Musta on puhtaana ja vastavahattuna todella tyylikäs väri. Itsellä oli ko.väri E61:n pinnassa. Mutta se työläys, mikä tähän väriin liittyy. Musta ei anna minkäänlaisia virheitä tai laiminlyöntejä "anteeksi". Kaikki ajan kuluessa maalipintaan tulleet muutokset näkyvät todella selvästi ja esimerkiksi vahatessa saa olla erityisen tarkkana. Valitse musta, jos et työtä pelkää.


      • Black is beautiful

        Kaikki täsmää. Mustalla menen jo kolmatta bemaria, ja seuraavakin tulee olemaan musta.


    • mopedinostaja

      ole sitä kauppakaan vielä tehnyt.

    • barrique rot

      TOP 3 metallivärit 3-sarjan faceliftiin (mun ikioma lista):
      1. Bluewater
      2. Platinapronssi
      3. Monaco blau

      Sääli että se "vaaleanvihreä" on poistunut, näytti tyylikkäältä auringonvalossa. Harvinaisimmat on varmaan Barbera red ja Tasman vihreä.

      Sitten jos haluaa säästää, niin perusväritkin on kaikki Ok (myös punainen). Sisustaan ottaisin ehdottomasti beigen ( harjatut metallilistat), oli ulkoväri sitten melkein mikä tahansa.

      • khyllä

        mulla on metalli musta E30 ja aivan mahtava väritys


      • .............

        Minulla on nykyisessä bemussani (X3) värinä platina pronssi ja olen ollut kaikin puolin tyytyväinen. Väri miellyttää ainakin omaa silmääni ja se on sillälailla vaivaton,ettei siinä lika näy kovin herkästi. Eikä pienet hiusnaarmut. Edellinen autoni oli musta ja värin vaihtamisella stressitaso tipahti yli puolella. Musta auto muuttui likaisen näköiseksi matkalla pesusta kotiin.


      • BMW-elitisti

        Sinut on nyt bannattu tältä palstalta. Bannin syy: huono maku
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8868372


    • smokeonthewater
    • nou biimer

      ...kusenkeltainen ja paskanruskea.

    • M3-08

      tai musta.

      Siinä kaksi parasta.

      Valkoinen sopii coupeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe