Tahdon esittää lämpimän kiitokseni astrologille asiakassuhteestamme. Olen aina voinut luottaa tukeen, jonka olen saanut tulkinnoista, kun olen tarvinnut niitä.
Tänään taas jaksan viettää päiväni sairasvuoteen vierellä sairaalassa lämpimän inhimillisyytesi johdosta, joka luo uskoa tulevaisuuteeni.
Lämpimin ajatuksin astrologille. Toivon asiakassuhteemme jatkuvan edelleen tulevaisuudessa.
Lämmin kiitos.
Inhimillisyydestä.
2
306
Vastaukset
- Kauris.
Sairaalasta tuli onnellinen uutinen, Potilas pääsee kotihoitoon. Tilanne jatkuu raskaana, mutta koti on aina koti. Inhimillistä kärsimystä ei voi mitenkään mitata, ei ole olemassa mittaria inhimilliselle kärsimykselle.
Lämmin kiitos saadusta osanotostasi. Toivon myös Sinun saavan sen tiedon, jota kirjoitat hakevasi.
Kanssakäyminen luo ymmärrystä molemminpuolin, sitä kutsutaan inhimillisyydeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1074050Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672377BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1452370- 1322077
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422077- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718- 611710