hei TE!! tietääkö kukaa kui monta halloween leffaa on tehty... onko 6-\ ? mulla on kotona 1,3, ja 5.. haluisin nähä kutosen jos on..mitä tapahtuu?
SIIS ONKO HALLOWEENEJA KUVATTU YLI 5???
HALLOWEEN-LEFFAT???
14
1667
Vastaukset
- Baxter
Niitä on tällä hetkellä kahdeksan.
Voin olla väärässäkin nyt näiden saatavuustietojen suhteen. Korjatkaa vaan.
Kakkonen ja kutonen on harvinaisempia. Kakkonen ei ole mulla ainakaan tullut vastaan kuin vuokralta poistettuna vhs:nä ja ulkomaisena dvd:nä. Joskus lukioaikana se tuli telkasta, oikein Maikkarilta.
Kutosta ei ole vieläkään julkaistu tässä maassa. Itse olen nähnyt sen tekstittämättömänä videona, olettaisin sen olleen brittiversio. Kai. Ja joskus aikoinaan Canal esitti sitä myös.
Lisäksi kuutosesta on kuulemma kaksi versiota, joista tuottajan versio olisi harvinaisempi ja käsikirjoitukseltaan vähän ehyempi. Virallisen version lopetuksen epäselvyyteen vaikutti Donald Pleasancen kuolema, luulisin.
Seitsemäs, eli H20, ja kahdeksas, Resurrection, pitäisi löytyä mistä tahansa videovuokraamosta. - Mika 23
on tehty 8 ysi tulossa
2,6 osat löytyy harvoista paikoista,mutta esim.friikki myy molempia tosin ei suomiteksteillä - lammas
onko toi 3 hyvä? mulla on 1,4,5 leffat ja se h20 on nauhalla. ja resurrectionin oon nähny mut en omista. halloween resurrection on viimesin leffa.
- Baxter
Meinasin aloittaa sanomalla että "perseestä" mutta tajusin antipatiani johtuvan siitä ettei kyseisellä osalla ole mitään tekemistä Halloween-sarjan kanssa. Tuottajat sai kakkososan jälkeen idean ruveta tekemään Halloween-nimisten elokuvien sarjaa jonka jokainen osa olisi oma muista riippumaton tarinansa. Niinpä kolmosessa ei olekaan Michael Myersiä vaan hullu lelutehtailija joka haluaa tappaa lapsia. Idea ei toiminut ja nelosessa palattiin Mikkeen.
Olen nähnyt kolmosen kerran ja juoniratkaisu oli niin häiritsevä etten tykännyt. Pitäisi jotenkin yrittää katsoa se muista osista välittämättä. Mutta väitän että elokuvana se on aika keskiverto. - Creeper
-Halloween
-Halloween 2
-Halloween 3 -Season of the Witch- (Ei liity Myersiin)
-Halloween 4 -Return of Michael Myers (Saatan erehtyä nimen kanssa)
-Halloween 5 -Revenge of Michael Myers
-Halloween 6 -Curse of Michael Myers (Saatan erehtyä nimen kanssa)
-Halloween;H20 -Twenty Years later
-Halloween -Resurrection
Syksyllä tulossa Amerikan elokuvateattereihin; HALLOWEEN 9 (Nimeä ei vielä tiedossa) Jos Lähdemme liikkeelle H20 elokuvasta ei elokuvien neljä,viisi ja kuusi tapahtumia ole sattunut lainkaan . . . vaan ne ovat täysin itsenäinen elokuvasarja .... huh siinäpä tietoa! =)
- Obber
Ainoa katsomisen arvoinen on kakkososa sen ykkösen lisäksi, vaikka onhan kolmonenkin sinänsä ihan vekkuli toteutukseltaan..
- L-A
Oon nähny ekan Halloween-leffan, eikä se ollut mielestäni kovin hyvä kuin pelottavakaan ( vaikka tapahtumat sijoittuvatkin syntymäpäivilleni =D )Pitäisi ehkä katsoa se joskus uudelleen, nii sais enemmän irti leffasta. Millasia loput Halloweenit on?
- hupsutus
mikä haloween-leffa se oli jossa ne nuoret meni tutkimaan sitä taloo joka oli ollu sen michael myersin vanha ja sit melkein kaikki nuoret murhattiin sinne.. ja siin samassa joku nainen karkas mielisairaalasta..kai se oli sen myersin sisko..en vaan millään satu muistamaan monesko leffa se oli..
- halloween<3<3
moi!
kiva tietää et on enemmäkii halloween friikkei..:)niit on tehty 8 mut 9:ttä ollaa just tekemäs..
iteltäni puuttuu enää 3,ni sit ois kaikki:)
saat halloween 6 filmifriikist,mut sitä ei oo suomitekstityksellä...mut kannattaa kattoo se 6,ku siin paljastuu uusii seikkoja siit myerssin elämäst....- Jason
Kaikki on jo sanottu: paikalla taitaa olla aika liuta faneja. Halloweenit 1 ja 2 on klassikoita ja sarjan parhaimmat, sitten tulee H20 ja halloween 3(vaikka ei Mikee ookaan) ja sitten loput. Kerroin kun joku kyseli, millasii on halloween hyvyydeltään. Se halloween, mitä yks kuvaili, oli Halloween Resurrection, taisit nähdä Canal kun se tuli vähän aikaa sitten. Halloween 6 ja 2 ei oo ilmestynyt Suomessa tekstittettyinä, eikä varmaan ilmestykään, kun on tää sensuuri...Itte oon kuitenkin nähnyt ne kaikki
- ei kait
mul ois neljäs osa siitä
- iiiiiii
On niitä tehty viel 4 (kaupoissa DVD:nä), mutta halloween 6 ei ainakaan tekstitettynä löydy Suomesta, kun pidettiin liian raakana. Sama juttu osan 2 kanssa. Mistäköhän kolmosen oot saanut, koska senkään ei pitäisi löytyä Suomesta...kai. Parhaat halloweenit sulta on vielä näkemättä sillä 2 ja 6 tulee ykkösen jälkeen heti ekana parhaana.
- Jorma Suonikas
Kolmostahan on saanut suomesta jo vuosikausien ajan ainakin VHS:nä!!! Ja kakkosen nauhottelin joskus VHS:lle kun tuli telkkarista!
- ...
Jorma Suonikas kirjoitti:
Kolmostahan on saanut suomesta jo vuosikausien ajan ainakin VHS:nä!!! Ja kakkosen nauhottelin joskus VHS:lle kun tuli telkkarista!
juu siis noi kaikki 8 elokuvaa on suomalaisella tekstityksellä. ku ostaa sen poksin, siin tulee ne kaikki 8 elokuvaa ja niis kaikis on suomenkielinen teksti.
ja siitä kolmosesta: siinä kolmosessa ei ollu mitää mikä ois liittyny toho michael myers:iin. ainoo joka liitty siihe oli se musiikki. eikä muutenkaan ollu mikään hyvä elokuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265