63-litrainen akvaario ja sinne kalastoa?

anja82

Olisi ilman asukkaita 63l. akvaario.
Akvaariossa suodattimena toimii eheimin 2008.
Voisiko tuonne ajatella ottavansa jotain näistä? Kardinaalikala, kääpiömonninen, korurihmakala, kullan värinen hunajarihmakala tai nuolimonninen.
Mitä määriä?
Olen ajatellut jos ottaisi esim. hunajarihman ja sitten lisäksi esim. muutama nuolimonninen... olisiko tämä ok?
Korurihmoille taas ajattelin pyhittää yksistään purkin, monta niitä voisi ajatella ottavansa? väliä onko koiraita ja naaraita miten paljon?
Muitakin kaloja listassa (paitsi hunajarihma ja nuolimonni) tulisi samalla periaatteella kuin korurihmoja, eli vain lajiallas.
Akvaarion ph on seiskan paikkeilla.
Nitriittiä ei ole ja nitraatti on kymmenen paikkeilla.
Akvaario ostettu käytettynä suoraan käytöstä.

3

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RickyRR

      Sinne voisi ajatella niitä rihmakaloja joko pari tai parvi periaatteella.

      Ihan kuinka itse tykkäisit??
      lämpötila 24-28 hujakoille

      kaveriksi noille voi ottaa joitain pieniä rauhallisia fisuja..

      1koiras ja sille muutama naaras koska jos koiraita enemmän saattaa tulla tappeluita kun kyseessä kuitenkin pienehkö allas.Tietty kyllä ne isossakin saattaa kinastella ;O)

      • Tulipyrstö0

        korurihmakalat ovat aika herkkiä, arkoja (tarvii tiheäkasvuisia kasvitiheikköjä, syövät vain vedestä, eivätkä elä pelkällä hiutaleruualla, tarvii "elävää" ravintoa pääruuaksi.
        Ei kovaa virtausta.


      • ida123456
        Tulipyrstö0 kirjoitti:

        korurihmakalat ovat aika herkkiä, arkoja (tarvii tiheäkasvuisia kasvitiheikköjä, syövät vain vedestä, eivätkä elä pelkällä hiutaleruualla, tarvii "elävää" ravintoa pääruuaksi.
        Ei kovaa virtausta.

        muut pitää tetroja samassa kun hunajarihmakaloja? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1724
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1035
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      930
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      853
    7. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      9
      815
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      812
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      803
    Aihe