Häpeän että pilasin upean parisuhteeni, ryssin oikein kunnolla ihan kaiken. Ihan vain siksi että olen niin kamalan typerä.Olin ja olen rakastunut mutta ei auta itkeä kaatunutta maitoa. Menetin hänet iäksi ja siihen on nyt sitten tyytyväinen. En ansaitse häneltä yhtään mitään.
ryssin
suuri sydänsuru
1
783
Vastaukset
- H
Minullakin oli ihana parisuhde ,jossa toinen otti ja niinsanotusti "ryssi" kaiken, hassu sana, mutta sopii tilanteeseen.
Minut jätettiin kuin nalli kalliolle ja tuntui todella pahalle.En vaan jotenkin jaksa uskoa, että tunteet kuolee ihan yhtäkkiä..tunteita oli kuitenkin paljon mukana.
Me tapasimme äsken, pari kuukautta oli edellisestä näkemisestä, ja jotenkin minusta tuntui, että tunteita oli vielä olemassa. Tiedä häntä, toiveajattelua kenties.
Elämä osaa olla arvaamatonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013