Tänään tilataan halvan maukasta viinaa. Hyvästi alko!
viinikauppa.com
14
2237
Vastaukset
- janotaaaa
viinikauppaan oikeus on voittanut, hik.
- Hip Hei ALKO NURIN
On sivusto 'pikkasen' hidas siellä. Taitaa miljoona suomalaista olla ostoksilla?
- tapiolan vainiolla
tänäänkin kävin lastin hakemassa, ei tarvitse odotella ja näkee mitä saa edullisesti.
- Viinikauppias
Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.
Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...
Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.
Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin. - Viinaa viinaa viinaa
Viinikauppias kirjoitti:
Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.
Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...
Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.
Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.Joko olet laskenut viinikaupan hintoja kun ne viinit, kaljat, viinat ja muut litkut tulee älyttömän kalliiksi tilata sinun viiniakupasta. Voisitko ystävällisesti kertoa kuinka paljon täytyy tilata että hinnat olisivat edes alkon tasolla rahdin ja alkoholiveron jälkeen.
Ps. 4.5% kalja purkin alkoholiveroksi tulee on noin 38 senttiä, litran pullo 40% viinaa vero-> 15.76€, viini 75cl pullo vero-> 2.12€, 5.9% kaljalavan vero-> 1312.12€.
Tulee taas todella halpaa viinaksia niin että oikein häikäisee.
- iso alamäki
Viinikauppa voiton vei onnitella kauppiasta voi.
Juu. Huomasin saman sivut toimii hitaammin kuin ennen. Varmaan serverillä ruuhkaa.
Kauppiaalle toivomus. Laitathan isomman serverin, niin ei asiakkaat karkaa.
Olisko mahdollisuus saada joku tosi edullinen tarjous sivuille voiton kunniaksi?
Hei hulinaa ja Alkon ulinaa - niin ja onnea
On varmaan ollut kova taival tämä vääntö oikeudesta.
Toivottavasti kommentoit tätä iloista tapahtumaa tällä palstalla, kun uskon, että luet näitä edelleen.
Onnea voitosta vielä kerran. Korkkaan kossun juhlan kunniaksi. On valitettavasti kilpailijalta ostettu, mutta seuraavaksi tilaan Kauppiaalta.- sdasad
MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA
Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä? - tottakait
sdasad kirjoitti:
MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA
Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?verot maksaa jokainen itse
- Neppis74
tottakait kirjoitti:
verot maksaa jokainen itse
Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?
- Juomat tilannut
Neppis74 kirjoitti:
Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?
Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com
- kaikki viinikaupan
Juomat tilannut kirjoitti:
bulvaaneja. Siis samat heput pyörittävät koko rallia. Laki mahdollistaa tämän ihan täysin, ei ne pojat mitään laitonta tee. On vaan lainsäääjän hölmöyksiä. Parasta on vielä se että veronmaksu jää kokonaan ostajan omantunnon varaan. Arvata voi kiinnostaako maksaa veroa, josta ei kukaan tiedä jos ei itse olmoita
- gargoo
Juomat tilannut kirjoitti:
näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?
- janottaa nii pirusti
gargoo kirjoitti:
näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?
heissan allihuuppa.... sellaista lähin kyseleen ku olen tilaamassa 108koria olutta niin paljon teillä on ollut rahti ja oletteko tosiaan jotuneet tai vastapainoisesti menneet maksamaan veroja noista????? aikasiempi kokemus mullla cyperwineen kautta ja silloin tilattiin vain vaivaiset 17koria eikä me mitään veroja maksettu ku ei kukaan kyselly eikä kyllä tiedettykkään koko verosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261