viinikauppa.com

monopolialas

Tänään tilataan halvan maukasta viinaa. Hyvästi alko!

14

2299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janotaaaa

viinikauppaan oikeus on voittanut, hik.

• Hip Hei ALKO NURIN

On sivusto 'pikkasen' hidas siellä. Taitaa miljoona suomalaista olla ostoksilla?

• tapiolan vainiolla

tänäänkin kävin lastin hakemassa, ei tarvitse odotella ja näkee mitä saa edullisesti.

• Viinikauppias

Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.

Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...

Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.

Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.

• Viinaa viinaa viinaa
        Viinikauppias kirjoitti:

Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.

Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...

Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.

Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.

Joko olet laskenut viinikaupan hintoja kun ne viinit, kaljat, viinat ja muut litkut tulee älyttömän kalliiksi tilata sinun viiniakupasta. Voisitko ystävällisesti kertoa kuinka paljon täytyy tilata että hinnat olisivat edes alkon tasolla rahdin ja alkoholiveron jälkeen.

Ps. 4.5% kalja purkin alkoholiveroksi tulee on noin 38 senttiä, litran pullo 40% viinaa vero-> 15.76€, viini 75cl pullo vero-> 2.12€, 5.9% kaljalavan vero-> 1312.12€.

Tulee taas todella halpaa viinaksia niin että oikein häikäisee.

• iso alamäki

Viinikauppa voiton vei onnitella kauppiasta voi.
      Juu. Huomasin saman sivut toimii hitaammin kuin ennen. Varmaan serverillä ruuhkaa.
      Kauppiaalle toivomus. Laitathan isomman serverin, niin ei asiakkaat karkaa.
      Olisko mahdollisuus saada joku tosi edullinen tarjous sivuille voiton kunniaksi?
      Hei hulinaa ja Alkon ulinaa

• niin ja onnea

On varmaan ollut kova taival tämä vääntö oikeudesta.
      Toivottavasti kommentoit tätä iloista tapahtumaa tällä palstalla, kun uskon, että luet näitä edelleen.
      Onnea voitosta vielä kerran. Korkkaan kossun juhlan kunniaksi. On valitettavasti kilpailijalta ostettu, mutta seuraavaksi tilaan Kauppiaalta.

• sdasad

MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA

Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?

• tottakait
        sdasad kirjoitti:

MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA

Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?

verot maksaa jokainen itse

• Neppis74
        tottakait kirjoitti:

verot maksaa jokainen itse

Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?

• Juomat tilannut
        Neppis74 kirjoitti:

Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?

Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com

• kaikki viinikaupan
        Juomat tilannut kirjoitti:

bulvaaneja. Siis samat heput pyörittävät koko rallia. Laki mahdollistaa tämän ihan täysin, ei ne pojat mitään laitonta tee. On vaan lainsäääjän hölmöyksiä. Parasta on vielä se että veronmaksu jää kokonaan ostajan omantunnon varaan. Arvata voi kiinnostaako maksaa veroa, josta ei kukaan tiedä jos ei itse olmoita

• gargoo
        Juomat tilannut kirjoitti:

näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?

• janottaa nii pirusti
        gargoo kirjoitti:

näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?

heissan allihuuppa.... sellaista lähin kyseleen ku olen tilaamassa 108koria olutta niin paljon teillä on ollut rahti ja oletteko tosiaan jotuneet tai vastapainoisesti menneet maksamaan veroja noista????? aikasiempi kokemus mullla cyperwineen kautta ja silloin tilattiin vain vaivaiset 17koria eikä me mitään veroja maksettu ku ei kukaan kyselly eikä kyllä tiedettykkään koko verosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      207
      3586
    2. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      13
      3346
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      73
      2549
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      9
      2175
    5. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      2055
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      6
      1898
    7. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      41
      1717
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1591
    9. Mikä kaivatussasi

kolahti? 💥
      Ikävä
      72
      1153
    10. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      74