viinikauppa.com

monopolialas

Tänään tilataan halvan maukasta viinaa. Hyvästi alko!

14

2387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janotaaaa

      viinikauppaan oikeus on voittanut, hik.

    • Hip Hei ALKO NURIN

      On sivusto 'pikkasen' hidas siellä. Taitaa miljoona suomalaista olla ostoksilla?

      • tapiolan vainiolla

        tänäänkin kävin lastin hakemassa, ei tarvitse odotella ja näkee mitä saa edullisesti.


      • Viinikauppias

        Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.

        Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...

        Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.

        Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.


      • Viinaa viinaa viinaa
        Viinikauppias kirjoitti:

        Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.

        Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...

        Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.

        Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.

        Joko olet laskenut viinikaupan hintoja kun ne viinit, kaljat, viinat ja muut litkut tulee älyttömän kalliiksi tilata sinun viiniakupasta. Voisitko ystävällisesti kertoa kuinka paljon täytyy tilata että hinnat olisivat edes alkon tasolla rahdin ja alkoholiveron jälkeen.

        Ps. 4.5% kalja purkin alkoholiveroksi tulee on noin 38 senttiä, litran pullo 40% viinaa vero-> 15.76€, viini 75cl pullo vero-> 2.12€, 5.9% kaljalavan vero-> 1312.12€.

        Tulee taas todella halpaa viinaksia niin että oikein häikäisee.


    • iso alamäki

      Viinikauppa voiton vei onnitella kauppiasta voi.
      Juu. Huomasin saman sivut toimii hitaammin kuin ennen. Varmaan serverillä ruuhkaa.
      Kauppiaalle toivomus. Laitathan isomman serverin, niin ei asiakkaat karkaa.
      Olisko mahdollisuus saada joku tosi edullinen tarjous sivuille voiton kunniaksi?
      Hei hulinaa ja Alkon ulinaa

    • niin ja onnea

      On varmaan ollut kova taival tämä vääntö oikeudesta.
      Toivottavasti kommentoit tätä iloista tapahtumaa tällä palstalla, kun uskon, että luet näitä edelleen.
      Onnea voitosta vielä kerran. Korkkaan kossun juhlan kunniaksi. On valitettavasti kilpailijalta ostettu, mutta seuraavaksi tilaan Kauppiaalta.

      • sdasad

        MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA

        Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?


      • tottakait
        sdasad kirjoitti:

        MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA

        Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?

        verot maksaa jokainen itse


      • Neppis74
        tottakait kirjoitti:

        verot maksaa jokainen itse

        Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?


      • Juomat tilannut
        Neppis74 kirjoitti:

        Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?

        Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com


      • kaikki viinikaupan
        Juomat tilannut kirjoitti:

        Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com

        bulvaaneja. Siis samat heput pyörittävät koko rallia. Laki mahdollistaa tämän ihan täysin, ei ne pojat mitään laitonta tee. On vaan lainsäääjän hölmöyksiä. Parasta on vielä se että veronmaksu jää kokonaan ostajan omantunnon varaan. Arvata voi kiinnostaako maksaa veroa, josta ei kukaan tiedä jos ei itse olmoita


      • gargoo
        Juomat tilannut kirjoitti:

        Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com

        näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?


      • janottaa nii pirusti
        gargoo kirjoitti:

        näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?

        heissan allihuuppa.... sellaista lähin kyseleen ku olen tilaamassa 108koria olutta niin paljon teillä on ollut rahti ja oletteko tosiaan jotuneet tai vastapainoisesti menneet maksamaan veroja noista????? aikasiempi kokemus mullla cyperwineen kautta ja silloin tilattiin vain vaivaiset 17koria eikä me mitään veroja maksettu ku ei kukaan kyselly eikä kyllä tiedettykkään koko verosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe