viinikauppa.com

monopolialas

Tänään tilataan halvan maukasta viinaa. Hyvästi alko!

14

2184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janotaaaa

      viinikauppaan oikeus on voittanut, hik.

    • Hip Hei ALKO NURIN

      On sivusto 'pikkasen' hidas siellä. Taitaa miljoona suomalaista olla ostoksilla?

      • tapiolan vainiolla

        tänäänkin kävin lastin hakemassa, ei tarvitse odotella ja näkee mitä saa edullisesti.


      • Viinikauppias

        Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.

        Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...

        Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.

        Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.


      • Viinaa viinaa viinaa
        Viinikauppias kirjoitti:

        Jep ... meidät kyllä yllätettiin housut kintuissa.

        Eilen kävi melkein 23000 eri kävijää (vaikka palvelin oli kyykyssä melkein 5 tuntia. Parhaimmillaan oli meilkein pari tuhatta yhtäaikaa ...

        Nyt on 4 kertaa tehokkaampi palvelin ja saatiin vauhti takaisin.

        Kiitos kaikille jotka ovat ilmaisseet tukensa eri tavoin.

        Joko olet laskenut viinikaupan hintoja kun ne viinit, kaljat, viinat ja muut litkut tulee älyttömän kalliiksi tilata sinun viiniakupasta. Voisitko ystävällisesti kertoa kuinka paljon täytyy tilata että hinnat olisivat edes alkon tasolla rahdin ja alkoholiveron jälkeen.

        Ps. 4.5% kalja purkin alkoholiveroksi tulee on noin 38 senttiä, litran pullo 40% viinaa vero-> 15.76€, viini 75cl pullo vero-> 2.12€, 5.9% kaljalavan vero-> 1312.12€.

        Tulee taas todella halpaa viinaksia niin että oikein häikäisee.


    • iso alamäki

      Viinikauppa voiton vei onnitella kauppiasta voi.
      Juu. Huomasin saman sivut toimii hitaammin kuin ennen. Varmaan serverillä ruuhkaa.
      Kauppiaalle toivomus. Laitathan isomman serverin, niin ei asiakkaat karkaa.
      Olisko mahdollisuus saada joku tosi edullinen tarjous sivuille voiton kunniaksi?
      Hei hulinaa ja Alkon ulinaa

    • niin ja onnea

      On varmaan ollut kova taival tämä vääntö oikeudesta.
      Toivottavasti kommentoit tätä iloista tapahtumaa tällä palstalla, kun uskon, että luet näitä edelleen.
      Onnea voitosta vielä kerran. Korkkaan kossun juhlan kunniaksi. On valitettavasti kilpailijalta ostettu, mutta seuraavaksi tilaan Kauppiaalta.

      • sdasad

        MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA

        Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?


      • tottakait
        sdasad kirjoitti:

        MUISTATHAN, ETTÄ SINUN TULEE TEHDÄ KOTIMAASSASI ITSE VEROILMOITUS TAVALLISESTI VIIMEISTÄÄN 2 PÄIVÄN KULUESSA TAVAROIDEN VASTAANOTTAMISESTA

        Mitä tuo tarkoittaa tuolla viinikaupan sivuilla? Siis jos otan rahdin niille saksasta suomeen niin pitääkö minun maksaa niistä verot täällä?

        verot maksaa jokainen itse


      • Neppis74
        tottakait kirjoitti:

        verot maksaa jokainen itse

        Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?


      • Juomat tilannut
        Neppis74 kirjoitti:

        Mitäs kuljetusfirmoja tuolta tilaamisessa kannattaa käyttää? vai vieläkö tuolla on valmiita linkkejä kuljetusliikkeisiin?

        Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com


      • kaikki viinikaupan
        Juomat tilannut kirjoitti:

        Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com

        bulvaaneja. Siis samat heput pyörittävät koko rallia. Laki mahdollistaa tämän ihan täysin, ei ne pojat mitään laitonta tee. On vaan lainsäääjän hölmöyksiä. Parasta on vielä se että veronmaksu jää kokonaan ostajan omantunnon varaan. Arvata voi kiinnostaako maksaa veroa, josta ei kukaan tiedä jos ei itse olmoita


      • gargoo
        Juomat tilannut kirjoitti:

        Minä käytin tätä - nopea oli ainakin minun kohdallani - www.vincargo.com

        näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?


      • janottaa nii pirusti
        gargoo kirjoitti:

        näköjään vaatii sosiaaliturvatunnuksen ilmoittamista tilauslomakkeessa. Vähän epäilyttää antaa noinkin arkaluontoinen tieto. Miten nopeasti muuten sait tilauksesi?

        heissan allihuuppa.... sellaista lähin kyseleen ku olen tilaamassa 108koria olutta niin paljon teillä on ollut rahti ja oletteko tosiaan jotuneet tai vastapainoisesti menneet maksamaan veroja noista????? aikasiempi kokemus mullla cyperwineen kautta ja silloin tilattiin vain vaivaiset 17koria eikä me mitään veroja maksettu ku ei kukaan kyselly eikä kyllä tiedettykkään koko verosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe