pillerien lopetus ja iho

Moikka!
Kyselisin e-pillereiden lopettaneilta,että kuinka pian se iho menee huonoon kuntoon jos on mennäkseen ja miten olette toimineet???
Itse lopetin pillerit 3.5vkoa sitten,eikä VIELÄ näy mitään suurta muutosta,mutta kauhulla odotan koska se kukkiminen alkaa..?Miten voisin varautua siihen ja mitä teen sitten kun se alkaa, haenko jotain antibiootteja vai mitä?
2234
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Lopetin Diane Novat suunnilleen viime vuoden juhannuksen aikoihin.
Ihossa alkoi näkyä muutos rasvoittumiseen syys-lokakuun paikkeilla. Hiukset alkoivat selvästi rasvoittumaan loka-marraskuussa ja finnit palasivat marras-joulukuussa. Huom! Pahempina kuin ennen pillereitä! :(
Nyt on jo helvetti valloillaan: selkä, rintakehä ja naama kukkii pahemmin kuin teininä! :(

Hain antibioottikuurin n. 3-4 vkoa sitten (ei kuitenkaan Roa), vielä ei muutosta parempaan. Pelkäänpä että Roa kuuri edessä vielä...

Äänestä

Lopetin diane novat loka-marraskuun vaihteessa ja joulun jälkeen alkoi jo tilanne pahentua. Nyt on täälläkin helvetti irti, ensin räjähti naama ja sitten rintakehä, niska ja hartiat. Olen jo 28 ja syönyt pillereitä 16-vuotiaasta, en muista että akne olisi ollut näin paha koskaan ennen.

Kohta on pakko lähteä lääkäriin asian tiimoilta, minulla on vielä kaiken lisäksi atooppinen ihottuma ja muutenkin todella herkkä ja kuiva iho, mitään rankempia voiteita tai aineita en voi siis käyttää.

Diane novan syömisen jouduin lopettamaan erään hormonaalisen sairauden takia, muuten en varmaankaan olisi sitä koskaan lopettanut. Oikeastaan olisi kuitenkin ehkä ollut parempi jos en olisi koskaan aloittanutkaan vaan olisin jollakin muulla keinolla yrittänyt saada tilanteen rauhoittumaan. Diane novat ovat kyllä tehokkaat, ainoa apu ainakin minun ongelmiini niin kauan kuin sitä huvia kesti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


epätietoinen!! kirjoitti:

Moikka!
Kyselisin e-pillereiden lopettaneilta,että kuinka pian se iho menee huonoon kuntoon jos on mennäkseen ja miten olette toimineet???
Itse lopetin pillerit 3.5vkoa sitten,eikä VIELÄ näy mitään suurta muutosta,mutta kauhulla odotan koska se kukkiminen alkaa..?Miten voisin varautua siihen ja mitä teen sitten kun se alkaa, haenko jotain antibiootteja vai mitä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu