etsin ponia HALPAA

veera.v

elikkäs etsisin ponia. poni voi olla vaikka 20v. poni voi olla vaikka teurastamolle menvä mutta toive olisi ettei ole mitään vakavia sairauksia. mieluiten ottaisin teurastamolle menvän ja maksaisin siitä ehkä 5 euroa mutta vähän raha tilanteen vuoksi en ehkä voisi maksaa 5euroakaan.

minä olen 10 ja osaan kaikki perusjutut ratsastamisessa/ajamisessa. ponin mukana oisi hyvä että tulisi kamoja mukana mutta ei ole pakko. antaisin hanan kodin muitten heppojen seurassa. jos ponisi on vaikka 2 vuotias eikä sinulla ole aikaa sille eikä kukaan osta sitä ja olet laittamassa sitä terustamolle niin minä voin ottaa sen. eli nyt vain kertomaan minkä lainen poni sinulla on niin sovitaan sitten.
osoitteeni on

[email protected] voin myös ottaa tottelemattoman ponin.

10

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suff-

      Jos sulla ei oo rahaa 5€ poniin, niin miten sulla on rahaa sen kengityksiin, ruokiin, raspauksiin, rokotuksiin ym.?
      Ja ei se riitä, että osaat perusasiat ratsastuksessa/ajamisessa, jos et osaa hoidosta mitään?!? Et sitä ainakaa viestissäsi maininnut.

      • veera.v

        eli kylmä osaan kaikki asiat hoidossa nimittäin olen töissä raivi tallilla ja äitini valmentaa ravureita ja meillä on ennekin ollut hevosia/poneja. äiti maksaisi sen ruuat ja tämmöset.


      • kkiijjnn
        veera.v kirjoitti:

        eli kylmä osaan kaikki asiat hoidossa nimittäin olen töissä raivi tallilla ja äitini valmentaa ravureita ja meillä on ennekin ollut hevosia/poneja. äiti maksaisi sen ruuat ja tämmöset.

        yhen halvan ponin mikä on myynnis... mut nii..


      • veera.v
        kkiijjnn kirjoitti:

        yhen halvan ponin mikä on myynnis... mut nii..

        onko ponin myynnistä ilmoitettu netissä? kertoisitko pian.


      • kkiijjnn
        veera.v kirjoitti:

        onko ponin myynnistä ilmoitettu netissä? kertoisitko pian.

        se maksaa 200 e


      • Milka <3 <3 <3
        veera.v kirjoitti:

        eli kylmä osaan kaikki asiat hoidossa nimittäin olen töissä raivi tallilla ja äitini valmentaa ravureita ja meillä on ennekin ollut hevosia/poneja. äiti maksaisi sen ruuat ja tämmöset.

        10v.. Tuota, luulen että äitisi tai jonkun vanhemman olisi parempi ilmoittaa jos olisi aikeita ostaa poni.. Koska tekstistäsi ei saa selvää ja muutenkin olet aika epävarman oloinen.. Oot 10v, töissä???!! Ehkä ''apulaisena'', muuhun en usko! Kukaan tuskin myisi ponia alle 5e tai siinä paikkeilla..
        10-vuotiaalle ei voi luovuttaa ponia kokonaan, mutta siis kantaako vanhempasi vastuun suurimmasta osasta? En todellakaan aio´myydä tai kaupata sulle ponia, vaan koitan vähän saada selvää että onko minkään laista älyä sulla päässä..?

        No kerroppas sitten onko hevosmiestaitoja, mitään suorituksia, tai mitä edes teet jos hevonen saa esim. ähkyn?? Kerro vähän taidoistasi? Ei ratsastamisesta, vaan näistä hevosmiestaidoista ja hoitamisesta?!

        P.s. En nyt väitä että olen sua muka parempi... Hmm... Mutta luulen että sulla ei ole mitään aavistusta miten ponis elätät jne...


    • Aliisa H.

      Hei! Minulla olisi 17-vuotias russ-poni ruuna. Se on noin reilut 123cm korkea ja väriltään ruunikko. Iästään huolimatta hyvässä kunnossa. Itselläni ponivuodet ohi ja haussa isompi kisahevonen. Sen takia joudun nyt haikein mielin luopumaan rakkaasta Pojusta (koko nimi Dreamer Boy). En ole "myymässä" Pojua, vaan pikemmin luopumassa siitä. Raha ei minua kiinnosta, vaan se, että Poju saa hyvän kodin. Ennen minulle tuloa Pojulla meni jossakin ratsastustapaturmassa jalka, se kuitenkin parani odotettua paremmin . Kovaa rasitusta se ei kuitenkaan kestä, eli harrasteponiksi esteille, kouluratsastukseen, maastoon ja pikkuisiin kisoihin. Poju menee Helppoa B:tä pohkeenväistot ja taivutukset, hyppää ratana 60cm ja noin 70cm yksittäisenä. Luonteeltaan se on kiltti hoitaessa, eikä hätkähdä turhia. Ei pure, eikä potki, mutta satuloidessa saattaa alussa yrittää uhitella. Mutta kun näyttää kuka määrää, niin lopettaa uhittelun. Ratsastaessa eteenpäin pyrkivä ja reipas. Pyydetyt askellajit nousee helposti ja jarrukin löytyy. Saattaa alussa jumittaa ja pukitella, mutta pukit on harmittoman pieniä. Se on siis Pojun tapa testata ratsastajaa. Kun näyttää kuka määrää, niin höpötys jää pois ja Poju tottelee mainiosti. Esteillä innostuu helposti ja hyppää esteet ilmavaralla. Ei kuitenkaan pure kuolaimeen, lähde alta tai mitään. Maastossa se rakastaa erityisesti köpötellä ja laukata pellolla. Ei pelkää vettä ja madotus, lastaus jne. onnistuu mainiosti. Eli siis tälläinen hömppä ilmaiseksi, koska jalka ei kestä kovaa rasitusta ja on jo iäkäs. Ja niinkuin jo sanoin, tärkeintä on, että saa hyvän kodin. Matkassa tulee varusteet: perussatula, suitset, suojat (etu-jänne, taka-hivutus), valeansininensatulahuopa, punainensatulahuopa, sadeloimi ja fleeceloimi. Tavarat annan matkassa myös ilmaiseksi, sillä minulle on tulossa iso puoliverinen kisahevonen, joten pikkuponin tavaroille tuskin olisi käyttöä. :)

      • heppahöperö 98

        missä asut


      • kerros

    • joopa joo

      Ihan älytöntä tollanen!
      Hei haloo ihmiset ja sä veera v. kuulostat ihan pikkutytöltä joka on aidan takana nähny ponin ja sit menny äitille sanomaa "äiti äiti mä haluuun ponin" ei tollasella ilmotuksella ponia saada ja jos sulla ei rahaa oo ees 5€ ni voit ponin unohtaa.
      Vanhemman yhteyden otot AINA jos on kyse josta 10v pikkulikoista.

      VAI MITÄ MUUT ON MIELTÄ???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe