Ei Kallista Kalaa

Ostin S-kaupasta

Asiakkaille tiedoksi mikäli kalasta pidätte. Kirjolohifileitä ainakin kulmakunnallani saa. Hinnaksi kerrotaan edullisin viikonloppu ostos toivotuksin K-citymarket 9,95euroa/kg. Hieman halvemmalla saat viereisestä S-marketista 5,80euroa/kg.

8

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+6

      S-Marketin lohi on vacumiin pakattua, jota taas Cittarin kala ei ole, joten valitsen mielummin Cittarin tarjouksen.

      • Valinta on Sinun

        Mä en syö pakkauksia.


      • Janis Petke
        Valinta on Sinun kirjoitti:

        Mä en syö pakkauksia.

        sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä.

        Miksi kaikkien markettien kalatiskillä lohifileet ovat päällekkäin rähmäinen nahkapuoli lihapuolta vasten.

        Miksei Ruotsin malliin lihapuolet vastakkain olisi paljon mukavampi ostaa.

        Olen nähnyt eräässä S-Marketissa niin kuivaa lohifilettä ettei se ollut syöntikelpoista siksi en osta lohifilettä S-Marketeista.

        Olen kuin Vanhanen.


      • 6+6
        Valinta on Sinun kirjoitti:

        Mä en syö pakkauksia.

        syö pakkausmateriaalia, se vain on niin että jos kala on ollut vacumissa niin se ei ole yhtä hyvää kuin ei-vacumissa ollut.


      • juurinäintollot!
        Janis Petke kirjoitti:

        sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä.

        Miksi kaikkien markettien kalatiskillä lohifileet ovat päällekkäin rähmäinen nahkapuoli lihapuolta vasten.

        Miksei Ruotsin malliin lihapuolet vastakkain olisi paljon mukavampi ostaa.

        Olen nähnyt eräässä S-Marketissa niin kuivaa lohifilettä ettei se ollut syöntikelpoista siksi en osta lohifilettä S-Marketeista.

        Olen kuin Vanhanen.

        "sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä. "

        Se johtuu kuules ihan siitä, että siinä pakatussa kaloissa on suojakaasua joka pidentää sitä käyttö aikaa niin siitä se haju johtuu! :D :D sen takia niissä pakatuissa kaloissa on niin pitkät ne päiväykset ja perus tiskifilees korkeintaan 2 päivää! Ja syötkö sä sen kalan raakana, kun se haju on niin paha raakana ollessa ??

        Ei jumaliste mitä porukkaa suomes riittää.....

        Kai sä meet kysymään joskus tiskeiltä et löytyykö kotimaista norjanlohta!!! ??? xD


    • 3

      eiköhän joka kaupassa ole tuollaisia tarjouksia,
      olet vain juuri huomannut, oletko elänyt "silmälaput silmilla vuosia,
      olet menettänyt paljon.

      Kuinkahan paljon sinulta on jäänyt huomaamata muita tarjouksia.

      ainakin meillä on usein niin Euromarketissa, Cittarissa kuin Prismassakin alle 6 €.

      Opi tuntemaan edes 20 vakioruokasi hinnat ja käymään eri kaupoissa jos on valinnanvaraa saman vaivan päässä,
      en ikinä ole 6 € maksanut tuoreestakaan kirjolohesta, tuo S- taitaa olla luoviin pakattua.

    • työmies1

      ostaa kaupasta vanhaa pilaantunutta kalaa (kalatiskillä lojuu monta päivää tai vakuumis viikkoja...) opetelkaa kalastamaan niin saatte aina tuoretta kalaa. aina kaikilla on sen verran vapaata että ehtii kalaan, se on sit laiskuutta jos ei muka ehdi. ite kalastan paljon kaiken muun työn ohella... usein savustan/loimutan kalaa toreilla...

      • Säästän valinnali

        K-Citymarketista saat 10 euron pintaan., ehkä jostakin kohtuullisempaan hintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe