Ei Kallista Kalaa

Ostin S-kaupasta

Asiakkaille tiedoksi mikäli kalasta pidätte. Kirjolohifileitä ainakin kulmakunnallani saa. Hinnaksi kerrotaan edullisin viikonloppu ostos toivotuksin K-citymarket 9,95euroa/kg. Hieman halvemmalla saat viereisestä S-marketista 5,80euroa/kg.

8

709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+6

      S-Marketin lohi on vacumiin pakattua, jota taas Cittarin kala ei ole, joten valitsen mielummin Cittarin tarjouksen.

      • Valinta on Sinun

        Mä en syö pakkauksia.


      • Janis Petke
        Valinta on Sinun kirjoitti:

        Mä en syö pakkauksia.

        sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä.

        Miksi kaikkien markettien kalatiskillä lohifileet ovat päällekkäin rähmäinen nahkapuoli lihapuolta vasten.

        Miksei Ruotsin malliin lihapuolet vastakkain olisi paljon mukavampi ostaa.

        Olen nähnyt eräässä S-Marketissa niin kuivaa lohifilettä ettei se ollut syöntikelpoista siksi en osta lohifilettä S-Marketeista.

        Olen kuin Vanhanen.


      • 6+6
        Valinta on Sinun kirjoitti:

        Mä en syö pakkauksia.

        syö pakkausmateriaalia, se vain on niin että jos kala on ollut vacumissa niin se ei ole yhtä hyvää kuin ei-vacumissa ollut.


      • juurinäintollot!
        Janis Petke kirjoitti:

        sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä.

        Miksi kaikkien markettien kalatiskillä lohifileet ovat päällekkäin rähmäinen nahkapuoli lihapuolta vasten.

        Miksei Ruotsin malliin lihapuolet vastakkain olisi paljon mukavampi ostaa.

        Olen nähnyt eräässä S-Marketissa niin kuivaa lohifilettä ettei se ollut syöntikelpoista siksi en osta lohifilettä S-Marketeista.

        Olen kuin Vanhanen.

        "sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä. "

        Se johtuu kuules ihan siitä, että siinä pakatussa kaloissa on suojakaasua joka pidentää sitä käyttö aikaa niin siitä se haju johtuu! :D :D sen takia niissä pakatuissa kaloissa on niin pitkät ne päiväykset ja perus tiskifilees korkeintaan 2 päivää! Ja syötkö sä sen kalan raakana, kun se haju on niin paha raakana ollessa ??

        Ei jumaliste mitä porukkaa suomes riittää.....

        Kai sä meet kysymään joskus tiskeiltä et löytyykö kotimaista norjanlohta!!! ??? xD


    • 3

      eiköhän joka kaupassa ole tuollaisia tarjouksia,
      olet vain juuri huomannut, oletko elänyt "silmälaput silmilla vuosia,
      olet menettänyt paljon.

      Kuinkahan paljon sinulta on jäänyt huomaamata muita tarjouksia.

      ainakin meillä on usein niin Euromarketissa, Cittarissa kuin Prismassakin alle 6 €.

      Opi tuntemaan edes 20 vakioruokasi hinnat ja käymään eri kaupoissa jos on valinnanvaraa saman vaivan päässä,
      en ikinä ole 6 € maksanut tuoreestakaan kirjolohesta, tuo S- taitaa olla luoviin pakattua.

    • työmies1

      ostaa kaupasta vanhaa pilaantunutta kalaa (kalatiskillä lojuu monta päivää tai vakuumis viikkoja...) opetelkaa kalastamaan niin saatte aina tuoretta kalaa. aina kaikilla on sen verran vapaata että ehtii kalaan, se on sit laiskuutta jos ei muka ehdi. ite kalastan paljon kaiken muun työn ohella... usein savustan/loimutan kalaa toreilla...

      • Säästän valinnali

        K-Citymarketista saat 10 euron pintaan., ehkä jostakin kohtuullisempaan hintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe