Ei Kallista Kalaa

Ostin S-kaupasta

Asiakkaille tiedoksi mikäli kalasta pidätte. Kirjolohifileitä ainakin kulmakunnallani saa. Hinnaksi kerrotaan edullisin viikonloppu ostos toivotuksin K-citymarket 9,95euroa/kg. Hieman halvemmalla saat viereisestä S-marketista 5,80euroa/kg.

8

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+6

S-Marketin lohi on vacumiin pakattua, jota taas Cittarin kala ei ole, joten valitsen mielummin Cittarin tarjouksen.

• Valinta on Sinun

Mä en syö pakkauksia.

• Janis Petke
        Valinta on Sinun kirjoitti:

Mä en syö pakkauksia.

sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä.

Miksi kaikkien markettien kalatiskillä lohifileet ovat päällekkäin rähmäinen nahkapuoli lihapuolta vasten.

Miksei Ruotsin malliin lihapuolet vastakkain olisi paljon mukavampi ostaa.

Olen nähnyt eräässä S-Marketissa niin kuivaa lohifilettä ettei se ollut syöntikelpoista siksi en osta lohifilettä S-Marketeista.

Olen kuin Vanhanen.

• 6+6
        Valinta on Sinun kirjoitti:

Mä en syö pakkauksia.

syö pakkausmateriaalia, se vain on niin että jos kala on ollut vacumissa niin se ei ole yhtä hyvää kuin ei-vacumissa ollut.

• juurinäintollot!
        Janis Petke kirjoitti:

sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä.

Miksi kaikkien markettien kalatiskillä lohifileet ovat päällekkäin rähmäinen nahkapuoli lihapuolta vasten.

Miksei Ruotsin malliin lihapuolet vastakkain olisi paljon mukavampi ostaa.

Olen nähnyt eräässä S-Marketissa niin kuivaa lohifilettä ettei se ollut syöntikelpoista siksi en osta lohifilettä S-Marketeista.

Olen kuin Vanhanen.

"sitä pakettia kun olet sen aukaissut ei paljoa ruokahalua herätä. "

Se johtuu kuules ihan siitä, että siinä pakatussa kaloissa on suojakaasua joka pidentää sitä käyttö aikaa niin siitä se haju johtuu! :D :D sen takia niissä pakatuissa kaloissa on niin pitkät ne päiväykset ja perus tiskifilees korkeintaan 2 päivää! Ja syötkö sä sen kalan raakana, kun se haju on niin paha raakana ollessa ??

Ei jumaliste mitä porukkaa suomes riittää.....

Kai sä meet kysymään joskus tiskeiltä et löytyykö kotimaista norjanlohta!!! ??? xD

• 3

eiköhän joka kaupassa ole tuollaisia tarjouksia,
      olet vain juuri huomannut, oletko elänyt "silmälaput silmilla vuosia,
      olet menettänyt paljon.

Kuinkahan paljon sinulta on jäänyt huomaamata muita tarjouksia.

ainakin meillä on usein niin Euromarketissa, Cittarissa kuin Prismassakin alle 6 €.

Opi tuntemaan edes 20 vakioruokasi hinnat ja käymään eri kaupoissa jos on valinnanvaraa saman vaivan päässä,
      en ikinä ole 6 € maksanut tuoreestakaan kirjolohesta, tuo S- taitaa olla luoviin pakattua.

• työmies1

ostaa kaupasta vanhaa pilaantunutta kalaa (kalatiskillä lojuu monta päivää tai vakuumis viikkoja...) opetelkaa kalastamaan niin saatte aina tuoretta kalaa. aina kaikilla on sen verran vapaata että ehtii kalaan, se on sit laiskuutta jos ei muka ehdi. ite kalastan paljon kaiken muun työn ohella... usein savustan/loimutan kalaa toreilla...

• Säästän valinnali

K-Citymarketista saat 10 euron pintaan., ehkä jostakin kohtuullisempaan hintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe