Onko Valio ainoa joka tekee laktoositonta/vähälaktoosi maitoa?
Mitenkä yleensä laktoosi-intolerantikko pärjäisi halvimmalla?
laktoositon
4
1146
Vastaukset
- ölöåäöåll
Arla-Ingmannilla on Into tuotteet vähä laktoosisia. Millaistahan on tuo Arlan ruotsalainen maito? Ainakin itse voin espanjassa käyttää mitä maitotuotteita tahansa, eikä ole mitään ongelmia. Eikä espanjassa taida laktoosittomia tuotteita juuri ollakaan. Samoin voin syödä ulkomailla valmistettuja jäätelöitä mm Rainbowlta löytyy, joista ei ole ongelmia.
- suomalaistapas
Meidän Arlan laktoositon maito on ainakin suomalaisesta maidosta tehtyä, Suomessa valmistettua.
- useita laatuja
Ingmanilla on myös laktoositonta maitojuomaa, on sekä tavallisessa että tiiliskivipakkauksessa, molemmat löytyvät maitohyllystä.
Meidän perheen laktoosi-intolerantikko joutuu täällä käyttämään laktoositonta maitojuomaa ja vähintään hyla-tuotteita muuten, mutta etelänreissuilla menee ihan tavallinen hotellimaito. Belgiassa ei uskallettu riskeerata vaan etsittiin laktoositonta, se oli Valion valmistamaa.
Maito on Suomessa niin moneen kertaan käsiteltyä että ei ihme että vaivoja tulee. Tuskin nykylehmät elää heinällä tai ruoholla niin kuin 40 vuotta sitten, kun itse olin lapsi ja join maitoa varmaan litran päivässä.- asuja
Esim. maito ja jugurtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2484295- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051093
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1761048Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44861
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842