Onko Valio ainoa joka tekee laktoositonta/vähälaktoosi maitoa?
Mitenkä yleensä laktoosi-intolerantikko pärjäisi halvimmalla?
laktoositon
4
1207
Vastaukset
- ölöåäöåll
Arla-Ingmannilla on Into tuotteet vähä laktoosisia. Millaistahan on tuo Arlan ruotsalainen maito? Ainakin itse voin espanjassa käyttää mitä maitotuotteita tahansa, eikä ole mitään ongelmia. Eikä espanjassa taida laktoosittomia tuotteita juuri ollakaan. Samoin voin syödä ulkomailla valmistettuja jäätelöitä mm Rainbowlta löytyy, joista ei ole ongelmia.
- suomalaistapas
Meidän Arlan laktoositon maito on ainakin suomalaisesta maidosta tehtyä, Suomessa valmistettua.
- useita laatuja
Ingmanilla on myös laktoositonta maitojuomaa, on sekä tavallisessa että tiiliskivipakkauksessa, molemmat löytyvät maitohyllystä.
Meidän perheen laktoosi-intolerantikko joutuu täällä käyttämään laktoositonta maitojuomaa ja vähintään hyla-tuotteita muuten, mutta etelänreissuilla menee ihan tavallinen hotellimaito. Belgiassa ei uskallettu riskeerata vaan etsittiin laktoositonta, se oli Valion valmistamaa.
Maito on Suomessa niin moneen kertaan käsiteltyä että ei ihme että vaivoja tulee. Tuskin nykylehmät elää heinällä tai ruoholla niin kuin 40 vuotta sitten, kun itse olin lapsi ja join maitoa varmaan litran päivässä.- asuja
Esim. maito ja jugurtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575