Tänään Virgin Oili Hesassa ja huomenna Pori.
Keikkalista löytyy täältä:
http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=464729604&blogId=481733890
KEIKAT
10
660
Vastaukset
- yeahbabe
menoo ko keikoilla, fanienkin mukaan. saas nähdä koska amoral hankkii uuden vokalistin. vaikka sen hevi-laamasen x-fägtöristä. olin kaverin kanssa läheisessä pubissa ja mietittiin mentäiskö menettämään amoralkeikkaneitsyys virgin-oiliin, mutta eipä vissiin olis kannattanut. sijoitettiin nekin masset bisseen.
- afsdaf
sitten kumminkin, kun eihän sitä poiskaan voinut olla.:D
- ASlklk
ettei paikalle tuu ketään kun oli tarjouksena neljä sisään kolmen hinnalla? Ale siis!
- mö.l
Ale-keikka ja ale-laatua.
- Exilia..
perui, joten ei aiheeton pelko. Hyvä kuitenkin etteivät peruneet keikkaa sillä porukkkaa oli kiitettävästi paikalla
- juuhaas
Exilia.. kirjoitti:
perui, joten ei aiheeton pelko. Hyvä kuitenkin etteivät peruneet keikkaa sillä porukkkaa oli kiitettävästi paikalla
että kiitokset kaikille.
- vaan,
Amoral saadaan suvemmalla Keski-Suomeenkin. Kiitos!
- safafsda
Mistäköhän ne sen sai?
- arin ylin fani
varmaan virosta. öhö.
- Tänään_hmm
kuitenkin yläkerrassa vaikka muuten kaikki sallittua.:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845