onkos 27.10 syntyneitä skorpioneja jotka harrastaa "täällä ravaamista"? =)
27.10 syntyneitä??
13
2228
Vastaukset
- Dionysos
On, on, loistava päivä syntyä. ;)
- SkorpioniN
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;) - juu
SkorpioniN kirjoitti:
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;)juu juu juuri niin aivan!!!
:) - cata
juu kirjoitti:
juu juu juuri niin aivan!!!
:)minäkin olen silloin syntynyt! Jee!
- Honey B
Ihana kuulla,että meitä on muitakin.Nousevalla merkillä on merkitystä,mutta pitää muistaa,että 27.10. syntynyt on vaaka-skorpioni.Näitä meidän kaltaisa ns. välimerkkejä on muutamia.Vähän!
t.Honey B - scorpiowoman
Paras päivä koko vuodella, 27.10! :)
- unbreakable
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
- minä
unbreakable kirjoitti:
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
- unbreakable
minä kirjoitti:
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
Mä en tienny, että Kelly Osbourne on syntyny silloin! Sen mä tiesin, että muistaakseni Julia Roberts on syntyny 28.10. Mun musiikkimaku on tosi laaja, melkein kaikki menee! Tällä hetkellä tykkään eniten Christina Aguilerasta ja 3 doors downista Yöstä.
- 27.10
Täällä kans 27.10 syntynyt!!
- Anonyymi
Joo ja vuosimallia -77. Ja jotenkin aina palaan etsimään vastauksia elämäni/mieleni ongelmiin täältä. Miksi?
- Anonyymi
Mä oon syntyny 27.10 2007 :D
- Anonyymi
Täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849