onkos 27.10 syntyneitä skorpioneja jotka harrastaa "täällä ravaamista"? =)
27.10 syntyneitä??
13
2140
Vastaukset
- Dionysos
On, on, loistava päivä syntyä. ;)
- SkorpioniN
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;) - juu
SkorpioniN kirjoitti:
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;)juu juu juuri niin aivan!!!
:) - cata
juu kirjoitti:
juu juu juuri niin aivan!!!
:)minäkin olen silloin syntynyt! Jee!
- Honey B
Ihana kuulla,että meitä on muitakin.Nousevalla merkillä on merkitystä,mutta pitää muistaa,että 27.10. syntynyt on vaaka-skorpioni.Näitä meidän kaltaisa ns. välimerkkejä on muutamia.Vähän!
t.Honey B - scorpiowoman
Paras päivä koko vuodella, 27.10! :)
- unbreakable
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
- minä
unbreakable kirjoitti:
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
- unbreakable
minä kirjoitti:
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
Mä en tienny, että Kelly Osbourne on syntyny silloin! Sen mä tiesin, että muistaakseni Julia Roberts on syntyny 28.10. Mun musiikkimaku on tosi laaja, melkein kaikki menee! Tällä hetkellä tykkään eniten Christina Aguilerasta ja 3 doors downista Yöstä.
- 27.10
Täällä kans 27.10 syntynyt!!
- Anonyymi
Joo ja vuosimallia -77. Ja jotenkin aina palaan etsimään vastauksia elämäni/mieleni ongelmiin täältä. Miksi?
- Anonyymi
Mä oon syntyny 27.10 2007 :D
- Anonyymi
Täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379