onkos 27.10 syntyneitä skorpioneja jotka harrastaa "täällä ravaamista"? =)
27.10 syntyneitä??
13
2320
Vastaukset
- Dionysos
On, on, loistava päivä syntyä. ;)
- SkorpioniN
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;) - juu
SkorpioniN kirjoitti:
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;)juu juu juuri niin aivan!!!
:) - cata
juu kirjoitti:
juu juu juuri niin aivan!!!
:)minäkin olen silloin syntynyt! Jee!
- Honey B
Ihana kuulla,että meitä on muitakin.Nousevalla merkillä on merkitystä,mutta pitää muistaa,että 27.10. syntynyt on vaaka-skorpioni.Näitä meidän kaltaisa ns. välimerkkejä on muutamia.Vähän!
t.Honey B - scorpiowoman
Paras päivä koko vuodella, 27.10! :)
- unbreakable
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
- minä
unbreakable kirjoitti:
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
- unbreakable
minä kirjoitti:
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
Mä en tienny, että Kelly Osbourne on syntyny silloin! Sen mä tiesin, että muistaakseni Julia Roberts on syntyny 28.10. Mun musiikkimaku on tosi laaja, melkein kaikki menee! Tällä hetkellä tykkään eniten Christina Aguilerasta ja 3 doors downista Yöstä.
- 27.10
Täällä kans 27.10 syntynyt!!
- Anonyymi
Joo ja vuosimallia -77. Ja jotenkin aina palaan etsimään vastauksia elämäni/mieleni ongelmiin täältä. Miksi?
- Anonyymi
Mä oon syntyny 27.10 2007 :D
- Anonyymi
Täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1113644Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2852509Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02150Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k431931Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91689- 1001162
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle801091No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5970Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu77927- 51912