onkos 27.10 syntyneitä skorpioneja jotka harrastaa "täällä ravaamista"? =)
27.10 syntyneitä??
13
2213
Vastaukset
- Dionysos
On, on, loistava päivä syntyä. ;)
- SkorpioniN
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;) - juu
SkorpioniN kirjoitti:
Aivan loistava päivä syntyä.. ;)
Hyvä me ;)juu juu juuri niin aivan!!!
:) - cata
juu kirjoitti:
juu juu juuri niin aivan!!!
:)minäkin olen silloin syntynyt! Jee!
- Honey B
Ihana kuulla,että meitä on muitakin.Nousevalla merkillä on merkitystä,mutta pitää muistaa,että 27.10. syntynyt on vaaka-skorpioni.Näitä meidän kaltaisa ns. välimerkkejä on muutamia.Vähän!
t.Honey B - scorpiowoman
Paras päivä koko vuodella, 27.10! :)
- unbreakable
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
- minä
unbreakable kirjoitti:
Olen kanssa syntynyt 27.10!!! Hassua että meitä on näin monta. :) Tohon, että oltais vaakaskorpioneja pitää kyllä sanoa, että mä oon ainakin ihan täys skorpioni, skorpionimpaa ihmistä on vaikea löytää! x)
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
- unbreakable
minä kirjoitti:
mä oon kans tosi skorppari... =) mut onks kukan tietoinen siitä et kelly osbourne (mun idoli) on kans syntyny samana päivänä ku mä...(tai siis me..) tosin se taitaa olla vuoden tai pari mua vanhempi... =) (mä oon 86) viel semmosta kysyisin että millasta musaa te kuuntelette?
Mä en tienny, että Kelly Osbourne on syntyny silloin! Sen mä tiesin, että muistaakseni Julia Roberts on syntyny 28.10. Mun musiikkimaku on tosi laaja, melkein kaikki menee! Tällä hetkellä tykkään eniten Christina Aguilerasta ja 3 doors downista Yöstä.
- 27.10
Täällä kans 27.10 syntynyt!!
- Anonyymi
Joo ja vuosimallia -77. Ja jotenkin aina palaan etsimään vastauksia elämäni/mieleni ongelmiin täältä. Miksi?
- Anonyymi
Mä oon syntyny 27.10 2007 :D
- Anonyymi
Täällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728