elikkä oon menossa tohon valmennuskeskuksen valmennuskurssille lääkistä varten..mut nyt kysyisin että millanen oppimisympäristö siellä yleensäki on (ei välttämättä lääkiksen, ihan yleisesti missä ikinä oot olluki)?
onks siel semmosta luentotyylistä opetusta vai semmosta lukiotyylistä(viittaamista, puhumista yms) oon tosi ujo ja otin älyttömän ison askeleen eteenpäin kun uskaltauduin mukaan:)
siksi siis kaipaisin vähän tietoo ihan niistä oppitunneista:)
kiitos jo etukäteen:)
valmennuskeskuksen valmennuskursseilla olleet?
ujo1234321
1
350
Vastaukset
- ei enää
Riippuu todella paljon opettajasta, mutta yleisesti tuolla(kin) kai pyritään siihen, että opetus on kommunikoivaa ja dynaamista, eli rohkaistaan oppilaita osallistumaan ja oppimaan myös toisiltaan. huono puoli siinä on sit se, että jos ryhmässä on hallitsevia tai tietävämpiä oppilaita niin ne helposti dominoi koko tilannetta. ja jos opella ei ole langat käsissä niin opetuksesta saattaa tulla liikaa just juttelun kaltaista. mun ryhmäs kävi näin viime vuonna eikä ollut mitään hyötyä oppimisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802085
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1691325Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571287Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929