Itse käytän arvontakonetta ja olen saanut parhaimmillaan 13 oikein. Tyypillinen tulos on kyllä n. 7 oikein.
Olen parantanut tulosta seuraavalla menetelmällä:
Valitsen 7 varmaa jotka lukitsen. Arvon sitten haluamani rivimäärän, vaikkapa yhdeksän.
Nyt kirjoitan saamani kuuden merkit rivit vuorollaan varmoiksi, lukitsen ja arvon.
Jos arvon nyt näillä varmoilla kupongit täyteen tulee rivimääräksi 90 ja hinnaksi 20,25€
Alkuperäiset varmatkin tulevat näin arvotuksi ja yllätysmerkkejäkin niihin.
Ensimmäisillä kolmella yrittämällä sain kaikkia voittoluokkia. Systeemi näyttää antavan hyvin helpohkoilla tai helpoilla kierroksilla. Rikastunut en ole, mutta veikkausmenot jäävät pieniksi.
Arvotteko veikkausrivejä
0
705
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647