Alfred j. kwak- uusia jaksoja suunnitteilla

alfred j savolaanen

5

558

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

Tv-sarjasta olen minäkin kuullut, mutta elokuva oli uutta.

Saa nähdä toteutuuko tuo hanke, ja millainen lopputulos sitten on. Aika paljon aikaa on kulunut alkuperäisestä sarjasta. Hyvä sentään ettei sarja varsinaisesti kerro Alfredista, vaan tämän pojasta.

Aika monille vanhoille sarjoille on kuulunut suunniteltavan jatkoa. Tänä vuonna pitäisi valmistua Babar-norsun pojan pojasta kertova sarja. Tämä sarja on 3D:tä, enkä oikein usko että se voi saavuttaa Babar-sarjan nokkeluutta ja hauskaa fiilistä. :(

• alfred j savolaanen

Kun tuota alfredia tuli penskana katsottua niin eihän "niistä" pienoisista viittauksista kaiken maailman menneisiin ja nykyisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin ymmärtänyt, eli heppu on nero.

Ja tuo Hermanni on taatusti sitä "vanhaa" koulukuntaa niin tuskin tulee mitään 3D megapläjäystä;)

• alfred j savolaanen kirjoitti:

Kun tuota alfredia tuli penskana katsottua niin eihän "niistä" pienoisista viittauksista kaiken maailman menneisiin ja nykyisiin yhteiskunnallisiin ongelmiin ymmärtänyt, eli heppu on nero.

Ja tuo Hermanni on taatusti sitä "vanhaa" koulukuntaa niin tuskin tulee mitään 3D megapläjäystä;)

Facebookissa, mitä olen seuraillut Harald Siepermanin puuhia, olen alkanut epäilemään, että kyseessä on sarjakuva. Alfredistahan on tehty tuolla Alankomaissa (en ole varma kuinka monta) sarjakuvaa kyseisen herran toimesta. Löytyypä Feikkarista kuvamatskua tuosta AJK - Father -jutustakin. Söpöä muuten, vaikka pidänkin tv-sarjan tyylistä enemmän :D

Ainoa mistä urputan, on pojan nimi. Alfred Junior! Siis voiko mielikuvituksettomampaa nimeä ollakaan! Plääh. Ja kyllä niitä penikoita pitäis ainakin se kolme olla, saasketti sentään.

Toivon todella, että tuosta tehtäisiin tv-sarjaa ja että se näkyisi myös täällä Suomessa joskus. Olen kyllä suunnitellut tilata joskus noita sarjiksia hollannista, sen verran upeilta ne näyttävät. Mutta kun en osaa sitä kieltä! Enkä edes saksaa! Tjaah, tilansinhan minä ranskissarjakuvaakin, vaikken osaa stä kuin nimeksi vaan.

Mutta elokuva? Ääh, ei se tunnu oikealta...

• Mareliini kirjoitti:

Facebookissa, mitä olen seuraillut Harald Siepermanin puuhia, olen alkanut epäilemään, että kyseessä on sarjakuva. Alfredistahan on tehty tuolla Alankomaissa (en ole varma kuinka monta) sarjakuvaa kyseisen herran toimesta. Löytyypä Feikkarista kuvamatskua tuosta AJK - Father -jutustakin. Söpöä muuten, vaikka pidänkin tv-sarjan tyylistä enemmän :D

Ainoa mistä urputan, on pojan nimi. Alfred Junior! Siis voiko mielikuvituksettomampaa nimeä ollakaan! Plääh. Ja kyllä niitä penikoita pitäis ainakin se kolme olla, saasketti sentään.

Toivon todella, että tuosta tehtäisiin tv-sarjaa ja että se näkyisi myös täällä Suomessa joskus. Olen kyllä suunnitellut tilata joskus noita sarjiksia hollannista, sen verran upeilta ne näyttävät. Mutta kun en osaa sitä kieltä! Enkä edes saksaa! Tjaah, tilansinhan minä ranskissarjakuvaakin, vaikken osaa stä kuin nimeksi vaan.

Mutta elokuva? Ääh, ei se tunnu oikealta...

Nappasin tähän muutamien kuvien kuvatekstit. Kai niistä jotain selviää...kloonausta..hmmm...
        Diary:
        Tuesday , May 11th, 2004:
        Meeting in Soest in Herman's office.
        Herman talks about his idea to create a son for Kwak. This would give us the opportunity to write new stories. The first one, of course , would be about the babies birth. His name would be Junior. It takes me some time to get used to the idea.....but then I like it.

Wednesday , May12th . First proposal for a potential theme from Herman: The story should be about "cloning". Very good, I like it.
        I sit down at the computer to write down first storylines.....
        A dew weeks later, whle vacationing in Tuscany, I start with the first sketches for the layout of the comicbooks.
        Page 1 : A hand holding some evil looking fluid. Diabolical laughter .

• A.B ajk

Wikipediassa sanoottiin englanninkielessä että sitä on suunni teltu 2008 luvulla ja siitä on jo melkein 3 vuotta. En itsekkään pidä ideasta että lapseksi tulee poika nimellä Alfred jr. kun itselläni on ideana esikoinen tytär nimellä Melodi ja nuorin veli nmellä Tim. Anteeksi että sekoitin oman universumini tähän juttuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    2. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      755
    3. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      753
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      460
    Aihe