Lähtisitkö kanssani nuotiolle metsään....

MannaNanna1

Olen 34-vuotias nainen. Naimisissa mutta silti yksin. Tahtoisin löytää ystävän jonka kanssa kirjotella/jutella ja kun tunnetaan paremmin niin lähtä vaikka metsään nuotiolle... Rakastan luontoa, mutta minulta puuttuu sellainen ystävä joka lähtee luontoon... ja nauttii kulkea luonnossa, istua nuotiolla tai laavulla ja katsella vaan luonnon ihmeitä.

Kirjoittele: [email protected]

16

846

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n40_

missä päin suomenmaata olet/asustat?

• MannaNanna1

Pohjois-pohjanmaalla:) missäs sinä?

• Jussi-70-

Hei MannaNanna1

Missä tuommosia tyttöjä kasvaa? En ole tavannut vielä yhtäkään joka lähtis nuotiolle vapaaehtoisesti. Haluan tutustua... kirjottelen paremmin postiisi.

• Niiniinnn..

On se kumma kun nämä "vakivastaajat" omaa uskomattomia taitoja, jos täällä nainen sanoisi harrastavansa kuusenlatvassa kukuntaa niin välittömästi löytyy alantaitaja näistä seurankipeistä urmaksista.

• Vonkaaja...
        Niiniinnn.. kirjoitti:

On se kumma kun nämä "vakivastaajat" omaa uskomattomia taitoja, jos täällä nainen sanoisi harrastavansa kuusenlatvassa kukuntaa niin välittömästi löytyy alantaitaja näistä seurankipeistä urmaksista.

Pithää olla ajanhermolla, olen valmis vaikka elättämään jos neito niin tahtoo.

• OULUnainen-78
        Niiniinnn.. kirjoitti:

Niin onko täällä oikein jotain vakivastaajiaki? En ole itse täällä juuri roikkunut aiemmin, niin vähän hämärän peitossa vielä kaikki...

• Mimmimamma..........
        OULUnainen-78 kirjoitti:

Niin onko täällä oikein jotain vakivastaajiaki? En ole itse täällä juuri roikkunut aiemmin, niin vähän hämärän peitossa vielä kaikki...

Valitettavasti näitä vakivastaajia tälläkin forumilla on, mutta ainakin ne nysvääjät oppii tuntemaan hyvinkin äkkiä.

• Ravi-Pekka
        Mimmimamma.......... kirjoitti:

Valitettavasti näitä vakivastaajia tälläkin forumilla on, mutta ainakin ne nysvääjät oppii tuntemaan hyvinkin äkkiä.

Oletko Manna jo löytänyt ystävän? Täälläkin ois yksi karju joka tykkää liikkua metässä:)

• ..........

Onhan meitä täällä, olis enemmänkin, mutta eihän näitä urbaaneja citymiehiä kiinnosta nuotiot, laavut ja linnut ja muutkaan elävät! Olen vetänyt perässäni pariakin "erämiestä"; yksi ei jaksanut pysyä kannoilla kun oli niin paljon lihaa luiden ympärillä ja toinen ei tiennyt miten spriikeitin kootaan.... Yksin on ollut paljon helpompi liikkua kun ei tarvitse koko ajan ohjeistaa että mistä päästä se makkaratikku vuollaan ohueksi sun muuta!

• kolkka mari...
        .......... kirjoitti:

Onhan meitä täällä, olis enemmänkin, mutta eihän näitä urbaaneja citymiehiä kiinnosta nuotiot, laavut ja linnut ja muutkaan elävät! Olen vetänyt perässäni pariakin "erämiestä"; yksi ei jaksanut pysyä kannoilla kun oli niin paljon lihaa luiden ympärillä ja toinen ei tiennyt miten spriikeitin kootaan.... Yksin on ollut paljon helpompi liikkua kun ei tarvitse koko ajan ohjeistaa että mistä päästä se makkaratikku vuollaan ohueksi sun muuta!

Eihän näillä Citykaneilla tosiaan ole eränkäynti päällimäisenä mielessä, joku muu kylläkin. Niinkuin tuolla aikaisemmin joku sanoi, nämä veijarithan kyllä tekeytyy vaikka kuinka erähenkiseksi, oikeen tykkäävät "metässä" liikkua. Voi s.........na.

• joooo...
        Ravi-Pekka kirjoitti:

Oletko Manna jo löytänyt ystävän? Täälläkin ois yksi karju joka tykkää liikkua metässä:)

Mee sinne akkas "metikköön" tonkimaan urpo.

• Jussi-70-

MannaNanna1 vastaa mulle:) tahdon tutustua todella!

• ystäväsikö?

Hei!

Olipa kirjoituksesi tutun oloista kuin omaani. Pidän itsekin luonnosta paljon ja linnuista sekä kasveista. Itse olen Vaasan läheltä. Käyn välillä lintutornilla ja muutenkin pidän ulkoilusta. Ja elämän pienistä iloista.
      Laita mailia niin viestitellään lisää. [email protected]

• Tuomas-66

ilmoituksesi osui ja upposi oikein kunnolla... itse melkein asunkin mehtäsä, työkseni siellä ja harrastuksetkin metsään ja metsästykseen liittyvää... mistä nappaan sinut kyytiin:)?

• mehtäänkö....

Vedä kätees , urpo

• MiesLappi-71

Onko sukupuolella väliä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      236
      738
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      655
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      36
      610
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      538
    5. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      427
    6. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      424
    7. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      416
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      27
      396
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      37
      387
    10. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      41