liian hidas flashille?

nuubiotuubio

Onko kone, jossa on 1.5 GHz Sempron prossu, 1,5GB DDR400 muistia kertakaikkiaan liian hidas flashille?
Youtubessa kun kattoo videoita niin pätkii pirusti. Laitoin äsken AVG:n link scannerin pois päältä niin CPU-kuorma ei enää noussut 100 %:iin mutta pätki silti. Muilla sivuilla joilla on enemmän flash-sisältöä videon lisäksi, meininki on aivan mahdotonta.

Näytönohjain on ATI Rage Fury Pro. Vanha kakka siis. DVD-rautapurku löytyy. Mutta eikö 1.5 GHz prossu muka riitä flashin softapurkuun? Olisiko tähän jokin koodekki joka osaisi purkaa flash videota paremmin? Näköjään ffdshow on asennettu joskus muinoin tähän koneeseen mutta se ei näytä elonmerkkejä flash-videoita katsellessa (ei ilmesty systrayhin ikonia).

Sama ongelma on muuten myös linuxissa. Siis puppy linux ilman mitään ylimääräisiä ohjelmapaketteja. Ehkä juuri siksi jumittaakin, ettei silläkään puolella sopivaa purkajaa ole asennettu? Vai onko rauta kertakaikkiaan liian hidasta?

Nettiyhteys ei ole ongelma, vaikka vain megainen onkin. Puskurointi ei auta ja modernimmalla koneella videot pyörii hyvin.

4

666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä2010

      nettiyhteys olla mokkulan kanssa...?

      Jos on siinä syy...

    • kerts

      Kakkoskoneessä kähisee 700mhz duron, giga muistia, geforce2 32mb, ja youtube pyörii ilman ongelmia. Luulisi onnistuvan puolta tehokkaammallakin.

      • Samoja ongelmia :DDDD ettei vain johtuisi että kone on fuji ja emolevy kivikautinen. Itse vähän päätynyt sen syyllistämiseen. Itsellä ei ainakaan ole mokkulaa. Ja pätkii muissakin kuten facebook... Yhteys on soneran 2mt adsl. Uuden koneen osto taitaa olla edessä ainakin itsellä.


      • 35

        Olohuoneen koneessa 1,6GHz Sempron, giga muistaakseni 333:sta muistia ja vanha Radeon 9200 näytönohjain, emona on joku MSI:n nForce3-pohjainen ja käyttöjärjestelmänä ubuntu 9.04. Youtube pelaa ongelmitta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe