Kalat+akvaario

NeTtA128

Akvaario 128-l.
Tällä hetkellä 26 neontetraa ja 3 nuolimonnia.
Voisinko ottaa vielä jonkun verran nuolimonneja lisää? Jotain muita kaloja?
Lämpö on 24 ja suodatin näemmä täällä monella oleva eheim 2010.
Mahdollisuus lisätä vielä eheimin 2008 suodatin.
Jos en olisi ottamassa nuolimonneja tai neontetroja, haluaisin pinnalla viihtyvän kalan/parven.
Ehdotuksia?

4

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RickyRR

Itse suurentaisin tuota neoni parvea isommaksi.Mitä isompi parvi sen komeempi ja käyttäytyvät erilailla kun on porukkaa.
      Kyllähän sinne nuolimonnejakin vielä sopii.
      Muutamat rihmakalat on pinnan tuntumassa viihtyviä ja taistokin mutta ensin on selvitettävä kuinka sopivat vesiarvoiltaan keskenään jne...

• Tulipyrstö0

Neontetrat ja taistelukala ei sovi samaan akvaarioon veden lämpötilan takia.
        Muuten edellinen ehdotus on ihan ok.

• planktoni38
        Tulipyrstö0 kirjoitti:

Neontetrat ja taistelukala ei sovi samaan akvaarioon veden lämpötilan takia.
        Muuten edellinen ehdotus on ihan ok.

onhan ne neontetrat ja taistelukalat kimpassa akvaarioliikkeissäkin,en ymmärrä..

• Tulipyrstö0
        planktoni38 kirjoitti:

onhan ne neontetrat ja taistelukalat kimpassa akvaarioliikkeissäkin,en ymmärrä..

Kalat ovat myymälän akvaariossa 1 - 10 vuorokautta, mutta jos kalat joutuu kasvamaan vuosia väärän lämpöisessä vedessä ne sairastuvat vähäisestäkin vesiongelmasta akvaariossa, jäävät pienemmiksi, ovat akressiivisia tai muita käytöshäiriöitä ja jäävät lyhytikäiseksi, tässä vain muutama syy, miksi pitää pyrkiä oikeaan elinympäristöön akvaariossa.

Akvaarioliikkeessä joudutaan käyttämään taistelukalalle kaikki akvaariot, joiden vesiarvot ovat edes lähelle elämisen mahdollisuuksia, koska niitä voi pitää vain yhtä urosta per allas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe