RIKALAN sisäänpääsy!!

sikalaaa

Tietääkö joku ystävällinen ihminen mitä Rikalaan maksaa sisäl ennen klo 12?? Onko joku käytäntö, halvempi..? Se on niin helkkarin kallis paikka ja nykyään aina k18 -paikka ilmeisesti...

10

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merös

      maksaa nii vitusti, ihan turha paikka, mitään ei saa vastineeks rahoillensa...

      • kfjfxmlk

        Miettii vaan et miten ihmiset viitsivät ensin jonottaa sinne tunnin puoltoista ja maksaa lauantaina 7€ ja (2,50€ narikan) jolla sitten saa kuunnella väsynyttä karaokea tai tusina DJ:tä...


    • haipsu

      S-etukortilla pääsee hieman halvemmalla sisälle, mutta kallis silti. SSo-ketju, niin hinnat pysyy korkeina.
      Mielestäni useammin saisi kyllä olla ilmainen sisäänpääsy tempaus.
      Paikkana kyllä ihan ok:n siisti, jos jostakin plussaa täytyy antaa.

      • J

        Teinihelvetti nykyään. Ennen oli ennen.


      • ei enää ikinä.....
        J kirjoitti:

        Teinihelvetti nykyään. Ennen oli ennen.

        Joo hirvee teinien uus suosikki! :O Olin järkyttynyt kun kävin viikonloppuna. Hirveä melu vessassakin, eikä päässyt edes käsiään pesemään ku peilin edessä on suuri lauma lapsia peitepuikkoineen ja aurinkopuutereineen läästimässä naamaansa... Vessassa myös itkettiin kovasti ja kovispojat vetelivät toisiaan ovella oikein kunnolla turpaan kun olin lähdössä. Siistiä! Taidan vaihtaa Armakseen/Volumeen! :) Odotan myös Drunken Monkeyn avajaisia! Kai siitä tulee K-20?? Rikala saa jäädä, aikansa elänyt...


      • H.Karpo
        ei enää ikinä..... kirjoitti:

        Joo hirvee teinien uus suosikki! :O Olin järkyttynyt kun kävin viikonloppuna. Hirveä melu vessassakin, eikä päässyt edes käsiään pesemään ku peilin edessä on suuri lauma lapsia peitepuikkoineen ja aurinkopuutereineen läästimässä naamaansa... Vessassa myös itkettiin kovasti ja kovispojat vetelivät toisiaan ovella oikein kunnolla turpaan kun olin lähdössä. Siistiä! Taidan vaihtaa Armakseen/Volumeen! :) Odotan myös Drunken Monkeyn avajaisia! Kai siitä tulee K-20?? Rikala saa jäädä, aikansa elänyt...

        Mitä sitten? Onko teinejä vai ei? Kun ei ne vanhemmatkaan osaa olla fiksusti baareissa! Ja pilluahan sieltä haetaan, ja sitä todellakin löytyy!


      • 5 pitkää
        H.Karpo kirjoitti:

        Mitä sitten? Onko teinejä vai ei? Kun ei ne vanhemmatkaan osaa olla fiksusti baareissa! Ja pilluahan sieltä haetaan, ja sitä todellakin löytyy!

        Vai on Rikalasta tullut teinihelvetti... Enpä ole käynyt siellä enää
        moneen vuoteen, kalliin ovimaksun takia. Vastine sille aika huono.

        Onneksi on näitä muita yrittäjiä, jotka kokeilevat
        eri konsepteja Salon yökukkujille.


      • reinopetterikeke
        ei enää ikinä..... kirjoitti:

        Joo hirvee teinien uus suosikki! :O Olin järkyttynyt kun kävin viikonloppuna. Hirveä melu vessassakin, eikä päässyt edes käsiään pesemään ku peilin edessä on suuri lauma lapsia peitepuikkoineen ja aurinkopuutereineen läästimässä naamaansa... Vessassa myös itkettiin kovasti ja kovispojat vetelivät toisiaan ovella oikein kunnolla turpaan kun olin lähdössä. Siistiä! Taidan vaihtaa Armakseen/Volumeen! :) Odotan myös Drunken Monkeyn avajaisia! Kai siitä tulee K-20?? Rikala saa jäädä, aikansa elänyt...

        Joo teinihelvettihän Rikalasta tuli alkutalvesta lähtien. Ja 18v näyttäisi ikäraja uudessa apinassakin olevan vippiaitioineen. Kyllä sen 2 vuoden ikärajan noston huomaa baarin ilmapiirissä. Eihän tuo Armaskaan mikään Ipanema ole, mutta tällähetkellä paras vaihtoehto.


      • eikait
        reinopetterikeke kirjoitti:

        Joo teinihelvettihän Rikalasta tuli alkutalvesta lähtien. Ja 18v näyttäisi ikäraja uudessa apinassakin olevan vippiaitioineen. Kyllä sen 2 vuoden ikärajan noston huomaa baarin ilmapiirissä. Eihän tuo Armaskaan mikään Ipanema ole, mutta tällähetkellä paras vaihtoehto.

        No voi paska.. En ois ikin uskonu et siit tulee K-18 siit apinasta... Noo sinne sit vaan apinoimaan! Armas on hirvee pornoluola, tai siis se yläkerta. Alakerta taas on jotenki muutevvaan tylsä. Kerran kaks tullu käytyä vain. Sekin on huippukallis paikka!!


      • salo1234567890
        eikait kirjoitti:

        No voi paska.. En ois ikin uskonu et siit tulee K-18 siit apinasta... Noo sinne sit vaan apinoimaan! Armas on hirvee pornoluola, tai siis se yläkerta. Alakerta taas on jotenki muutevvaan tylsä. Kerran kaks tullu käytyä vain. Sekin on huippukallis paikka!!

        Ai onko tähän kylään tulossa taas uusi kapakka?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe