Muutto

Asuntouni

Olen jo pitkään nähnyt silloin tällöin unta asunnon vaihtamisesta. Unessa mulla on tämä nykyinen asunto, mutta olen saanut kaupungilta vuokra-asunnon. Paikka vaihtelee, uusi asunto olisi joko lapsuuteni maisemissa tai sitten kaupunginosassa, johon minulla ei ole mitään yhteyksiä. Talonkin näen unessa. No, aina kuitenkin unessa on se tilanne, että tavaroiden pakkaaminen ym. muuttamiseen liittyvä on tekemättä tai jopa jo myöhäistä ja mulle tulee paniikki, mitä teen kun nykyinen asunto pitäisi tyhjentää ja toiseen muuttaa. Olen tulkinnut unen tyytymättömyydeksi elämäntilanteeseeni. Mitä mieltä olette?

2

5742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SusiPöllö

tuli kanssa mieleen.
      Ihminen muuttaa unessa silloin, kun elämä etsii uusia uomia.
      Uuteen taloon muuttaminen on hyvä enne, jos talo on tilava ja kunnossa.
      Jos muuttaa esimerkiksi hotelliin, merkitsee se hetkellistä kokonaispersoonallisuudestasi luopumista.
      Pakkaaminen unessa voi tarkoittaa sitä, että tuntee muutoksen välttämättömyyden itsessään.
      Ehkä valve-elämässäkin haluaisit vaihtaa asuntoa, kun toistuvasti tulee uniin..
      Asunnon vaihtaminen tarkoittaa muutosta suhtautumisessa itseen.
      Asunto kuvaa ihmistä itseään, samoin kuin talo.
      Asunnon muutos,-vaihto
      Katso minkälaiseen asuntoon muutat.Asunnon kunto, hinta, sijainti yms. ovat merkittäviä.
      Muutto uuteen asuntoon kertoo ylipäätään sisäisestä muutoksesta.

• Anonyymi

näen melkein joka yö unta, että muutan ja pakkaan. pakkaaminen jää aina viime tippaan. muutan aina isoon ja sokkeloiseen asuntoon. ja siellä sit on tupaantuiaisissa suurin osa kuolleita minun rakkaitani. mitä mahtaa tarkoittaa `?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe