Olen jo pitkään nähnyt silloin tällöin unta asunnon vaihtamisesta. Unessa mulla on tämä nykyinen asunto, mutta olen saanut kaupungilta vuokra-asunnon. Paikka vaihtelee, uusi asunto olisi joko lapsuuteni maisemissa tai sitten kaupunginosassa, johon minulla ei ole mitään yhteyksiä. Talonkin näen unessa. No, aina kuitenkin unessa on se tilanne, että tavaroiden pakkaaminen ym. muuttamiseen liittyvä on tekemättä tai jopa jo myöhäistä ja mulle tulee paniikki, mitä teen kun nykyinen asunto pitäisi tyhjentää ja toiseen muuttaa. Olen tulkinnut unen tyytymättömyydeksi elämäntilanteeseeni. Mitä mieltä olette?
Muutto
2
5742
Vastaukset
- SusiPöllö
tuli kanssa mieleen.
Ihminen muuttaa unessa silloin, kun elämä etsii uusia uomia.
Uuteen taloon muuttaminen on hyvä enne, jos talo on tilava ja kunnossa.
Jos muuttaa esimerkiksi hotelliin, merkitsee se hetkellistä kokonaispersoonallisuudestasi luopumista.
Pakkaaminen unessa voi tarkoittaa sitä, että tuntee muutoksen välttämättömyyden itsessään.
Ehkä valve-elämässäkin haluaisit vaihtaa asuntoa, kun toistuvasti tulee uniin..
Asunnon vaihtaminen tarkoittaa muutosta suhtautumisessa itseen.
Asunto kuvaa ihmistä itseään, samoin kuin talo.
Asunnon muutos,-vaihto
Katso minkälaiseen asuntoon muutat.Asunnon kunto, hinta, sijainti yms. ovat merkittäviä.
Muutto uuteen asuntoon kertoo ylipäätään sisäisestä muutoksesta.- Anonyymi
näen melkein joka yö unta, että muutan ja pakkaan. pakkaaminen jää aina viime tippaan. muutan aina isoon ja sokkeloiseen asuntoon. ja siellä sit on tupaantuiaisissa suurin osa kuolleita minun rakkaitani. mitä mahtaa tarkoittaa `?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728