Joka on uusimmassa Tekniikan Maailmassa... Siitä saa osviittaa onko "tunnettu" rengas parempi kuin Nangang yms. Kinuski.
Mikäli mukavuudella tms. ei ole väliä niin sittenhän kannattaa vaikka säästää jostain muusta..
Kesärengastesti
5
1136
Vastaukset
- päättele siitä
Nokian Hakka H 9,0
Continental ContiPremiumContact 2 8,8
Goodyear OptiGrip 8,6
Hankook Ventus Prime 8,3
Michelin Primacy HP 8,3
Dunlop SP Sport Fastresponse 8,2
Pirelli Cinturato P6 8,0
Firestone TZ300a 7,6
Barum Bravuris 2 7,3
Kleber Dynaxer HP2 7,3
Sava Intensa HP 7,2- Arvoinen rengas
Tuosta unohtui se nelosen arvoinen rengas.
- 55*8
Ei mikään yllätys että Nokian voitti kun TM testaa!
- tilanteet muuttuvat
55*8 kirjoitti:
Ei mikään yllätys että Nokian voitti kun TM testaa!
Ilmeisesti edellisellä kaudella Nokian ei mainostanut/lahjonut riittävästi, kun täsmälleen samalla renkaalla ei tullut testivoittoa.
Nyt on alettu voitelemaan myös ulkomaan lehtimiehiä:
http://www.tirereview.com/Article/71420/nokian_h_gets_high_marks_from_magazine.aspx - suhtautumista
TM:llä oli vaihteeksi ainakin osittain ihan rehellistäkin suhtautumista edullisempiinkin tuotteisiin, eikä pelkästään sitä aiemmilta vuosilta tuttua pienten erojen tolkutonta liioittelua. Nythän siellä kuului jopa kiinalaisestakin (?!) positiivisia kommentteja, kuten "(Goodride) renkaan ominaisuudet ovat kuitenkin jo kilpailukykyiset, ja joissakin kokeissa se pärjäsi vallan mainiosti, ainakin renkaan hinnan huomioon ottaen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437