homma kusee?

sdasddsadsadsadsadsa

eli otin tosta vanahasta läppäristä [hp], ´´irtomuistin´´ vai mikä se ny on. niin tuohon toiseen läppäriin fujitsu siemens. kun laittaa ton muistin kii tuohon fujitsuun, niin kone hörähtää käyntiin mutta näyttö ei ala toimimaan. mikähän siinä nyt kusee?. ja sitte jos laittaa nuo molemmat muistit kiinni tohon fujitsuun niiin sillonkaan ei lähe päällle, tuuletin vaan hörähtää mutta muuta ei tapahdu?

6

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakarta

      puhut ilmeisesti muistikammoista?

      voi olla ettei ole yhteensopivat?

      • tietokoneistatietämä

        justiin niistä muistikammoista puhun.. mistähän senki vois tietää onko yhteensopivia vai ei?


      • 28
        tietokoneistatietämä kirjoitti:

        justiin niistä muistikammoista puhun.. mistähän senki vois tietää onko yhteensopivia vai ei?

        No esimerkiksi siitä ettei se lähde käyntiin.


      • tomppaU
        tietokoneistatietämä kirjoitti:

        justiin niistä muistikammoista puhun.. mistähän senki vois tietää onko yhteensopivia vai ei?

        Hevonen tai Lehmä = Kaksi elukkaa, mutta eri käyttöjärjestelmät syövät samaa ruokaa.


      • tomppaU kirjoitti:

        Hevonen tai Lehmä = Kaksi elukkaa, mutta eri käyttöjärjestelmät syövät samaa ruokaa.

        muistikammat on tyyliin ddr1 ,ddr2, ddr3 ja jokin mhz luku ja emolevy tukee tukee vain tietynlaista muistia. Parhaiten saat sen selville kun selvität mikä emolevy siinä on ja valmistajan sivulta katsot ominaisuuksia.

        Toinen seikka mikä voi vaikuttaa on että muistikampojen koko tulisi olla kaikissa sama, muuten voi ilmetä toimivuus ongelmia. eli 2gt ja 2gt ei 1gt ja 2gt kampoja sekaisin. jne.


      • ...
        sfinski80 kirjoitti:

        muistikammat on tyyliin ddr1 ,ddr2, ddr3 ja jokin mhz luku ja emolevy tukee tukee vain tietynlaista muistia. Parhaiten saat sen selville kun selvität mikä emolevy siinä on ja valmistajan sivulta katsot ominaisuuksia.

        Toinen seikka mikä voi vaikuttaa on että muistikampojen koko tulisi olla kaikissa sama, muuten voi ilmetä toimivuus ongelmia. eli 2gt ja 2gt ei 1gt ja 2gt kampoja sekaisin. jne.

        voihan koneessa olla esim. 1gt ja 2gt muistikampa, tuskinpa tuo tuottaa ongelmia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe