eli otin tosta vanahasta läppäristä [hp], ´´irtomuistin´´ vai mikä se ny on. niin tuohon toiseen läppäriin fujitsu siemens. kun laittaa ton muistin kii tuohon fujitsuun, niin kone hörähtää käyntiin mutta näyttö ei ala toimimaan. mikähän siinä nyt kusee?. ja sitte jos laittaa nuo molemmat muistit kiinni tohon fujitsuun niiin sillonkaan ei lähe päällle, tuuletin vaan hörähtää mutta muuta ei tapahdu?
homma kusee?
6
223
Vastaukset
- jakarta
puhut ilmeisesti muistikammoista?
voi olla ettei ole yhteensopivat?- tietokoneistatietämä
justiin niistä muistikammoista puhun.. mistähän senki vois tietää onko yhteensopivia vai ei?
- 28
tietokoneistatietämä kirjoitti:
justiin niistä muistikammoista puhun.. mistähän senki vois tietää onko yhteensopivia vai ei?
No esimerkiksi siitä ettei se lähde käyntiin.
- tomppaU
tietokoneistatietämä kirjoitti:
justiin niistä muistikammoista puhun.. mistähän senki vois tietää onko yhteensopivia vai ei?
Hevonen tai Lehmä = Kaksi elukkaa, mutta eri käyttöjärjestelmät syövät samaa ruokaa.
tomppaU kirjoitti:
Hevonen tai Lehmä = Kaksi elukkaa, mutta eri käyttöjärjestelmät syövät samaa ruokaa.
muistikammat on tyyliin ddr1 ,ddr2, ddr3 ja jokin mhz luku ja emolevy tukee tukee vain tietynlaista muistia. Parhaiten saat sen selville kun selvität mikä emolevy siinä on ja valmistajan sivulta katsot ominaisuuksia.
Toinen seikka mikä voi vaikuttaa on että muistikampojen koko tulisi olla kaikissa sama, muuten voi ilmetä toimivuus ongelmia. eli 2gt ja 2gt ei 1gt ja 2gt kampoja sekaisin. jne.- ...
sfinski80 kirjoitti:
muistikammat on tyyliin ddr1 ,ddr2, ddr3 ja jokin mhz luku ja emolevy tukee tukee vain tietynlaista muistia. Parhaiten saat sen selville kun selvität mikä emolevy siinä on ja valmistajan sivulta katsot ominaisuuksia.
Toinen seikka mikä voi vaikuttaa on että muistikampojen koko tulisi olla kaikissa sama, muuten voi ilmetä toimivuus ongelmia. eli 2gt ja 2gt ei 1gt ja 2gt kampoja sekaisin. jne.voihan koneessa olla esim. 1gt ja 2gt muistikampa, tuskinpa tuo tuottaa ongelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427