himokas 40v

kanakeitto

Jotenkin tuntuu mahdottomalta ajatukselta että mulle tulisi tällainen tilanne eteen että nyt 40vuotiaana olen halukas ja vonkaamassa seksiä miltei päivittäin.Ennen olin ihan perus muija joka unohti koko seksin pariksi viikoksi jos ei mies ollut ehdottelemassa.
Voi olla että se johtuu siitä että olen ollut uudessa suhteessani vuoden ja en saa tarpeeksi siitä miehestä. Hänelle riittäisi varmaankin kerran kuussa ja sehän saa mut ihan hulluksi.En tiedä mikä saisi hänet innostumaan asiasta kaikkea on kokoeiltu,hieronnat,mussuttelut,kevyesti , kovasti,seksivälineillä ja ilman.Ei innostu niin ei. Niin ja on keskusteltu..jos miehen ei tee mieli niin mitä sitä löysällä kalulla saa aikaiseksi.En usko että hän alkaisi syömään potenssipillereitä mun takia.
Jotenkin masentavaa runkata kun se jota haluaa kuorsaa vieressä eikä välitä.
En ole varma kestääkö tämä suhde tätä painetta...

2

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linda 69

      Onkohan miehelläsi sydän ihan kunnossa? Sillä kun on suora yhteys potenssiin? Kuuluuhan rakkauteen jos sitä on myös läheisyyttä, kosketuksia,ym. ja onhan noita "korvikkeita" tosiaan jos niin käy että lakkaa seisomasta... mutta haluttomuus voi johtua myös sairauksesta, tms. stressikin aih. sitä, ym... ja suorituspaineet. Tässä nyt muutamia ajatuksia..

    • Eräs Mies

      oletko ajatellut, että voisit painostaa ehkä pikkaisen vähemmän, koska miehelläsi saattaa vaan nousta suorituspaineet liian suuriksi ja tällöin seksi lakkaa kiinnostamasta. Voit sanoa miehellesi, että mitä jos vähän lämmittelisit minua, asenteella, että hänen ei itse tarvitse saada orgasmia, mutta sinä saisit tyydytyksen (muista kiittää jos saat hyvää palvelua ;). Jos hänellä ei ole ollut kovin aktiivista seksielämää aikaisemmin, niin sitää pitää nostaa vähitellen. Onko hänellä itsetunto ongelmia? Tällöin pikku kehuminen voi nostaa sitäkin päätä! Pussien täyttyminen on yksilöllistä ja vaikuttaa vireyteen, mutta yleisesti ottaen 2-3 kertaa viikossa on useille miehille hyvä rytmi (kyse on kiinni aika paljon tottumuksesta, iästä, sairauksista yms.).
      Omista sormista ei kannata luopua ja ne ovat kuitenkin parempi vaihtoehto kuin ulkopuoliset suhdesotkut jos rakastat miestäsi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe