Hei teille tietäjille.
löysin tuossa pöytälaatikosta vanhan ruotsalaisella tekstillä varustetun kiekon ja olis hauska tietää minkä joukkueen kiekko kyseessä?
http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/ishockey.sportsblogg.se/images/mn/1208527423/Nynas-Hockey-College.jpg
Tuolla on kuva jonka löysin googlella..:)
Minkä joukkueen kiekko?
5
2202
Vastaukset
- a1
Kyseessä on Ruotsin maajoukkueen kiekko.
- W.L
Kiitän vastauksesta. ilmeisesti jokin turnauksen kiekko tai vastaava..
- kärppien kannustaja
ois hyväkö pelit menis paremmin kuin metsään!jäitä hattuun,maaleja.ei tartte ottaa paljon jäähyjä.viimeksi.oli huono tuomari,se oli varmaan tuomari peli.kerta se hylkäs kärppien maalin....maaleja ei tehä jäähypenkiltä.aurinkoisempia pelejä kärpät.kiitos(:
...............................................................................................................................................................HUOM!HERÄTYS! - paras joukkue
kärppien kannustaja kirjoitti:
ois hyväkö pelit menis paremmin kuin metsään!jäitä hattuun,maaleja.ei tartte ottaa paljon jäähyjä.viimeksi.oli huono tuomari,se oli varmaan tuomari peli.kerta se hylkäs kärppien maalin....maaleja ei tehä jäähypenkiltä.aurinkoisempia pelejä kärpät.kiitos(:
...............................................................................................................................................................HUOM!HERÄTYS!toivottavasti.peli mennee hyvin...toivottavasti kärppälauma on herännyt.pelammaan tosissaan,leikkiminen ei ennään kannata,jos aikoo nousta sarja taulussa ylöspäin...yrittää pitää.en hyväksy tuomari pelejä.tuomarien täytyy olla kaikkien puolella.kiitos
- kärppäkannattaja
paras joukkue kirjoitti:
toivottavasti.peli mennee hyvin...toivottavasti kärppälauma on herännyt.pelammaan tosissaan,leikkiminen ei ennään kannata,jos aikoo nousta sarja taulussa ylöspäin...yrittää pitää.en hyväksy tuomari pelejä.tuomarien täytyy olla kaikkien puolella.kiitos
kärpillä meni peli hiennosti.sillä tavalla pelaataan.paitasi jäähyjä ei tarvis olla samalla tavalla......................meinas tuomari olla jälleen etelän kannalta ko ei muka huomanut jokeri pellajan maila osui kärppä pellaajan kasvoihin........tuomarie täytyy olla kummalkin puolella tai puolueton.onnea kärpille ja mestystä.hienoa työta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2223107Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa131716Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4101356Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1211354Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2151335- 1111163
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4921152- 1031150
- 66944
- 46944