Sinkkipohjainen myrkky

Onko kellään kokemusta sinkkipohjaisesta myrkkymaalista? Biltema myy sellaista ja sitä saisi 2,5 L samaan hintaan kuin Hempein itsekiillottuvaa saa 0,7 L. Eli hinta on vähän yli neljänneksen. Tuoteselosteessa sanotaan , että voi maalata itse kiillottuvan päälle.

3

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta maalaamaan

      Hjertmansilla on Mille White SE noin 100 e/2,5 litraa, kun täällä Mille White maksaa noin 190e.
      Ilmeisesti toi SE on kuitenkin tarkoitettu muualle kuin Itämerelle. Mille Light sen sijaan maksaa noin 80e/2,5l ja ainakin nettisivuilla mainitaan, että sopii makeaan veteen ja itärannikolle.
      Vastaisiko Mille Light siis suunnilleen meidän Mille Whitea?
      Onko kellään kokemuksia?

      Ihan periaatteesta voisi tilata classyachtsin kautta, kun on kerran puolet halvempaa ja matkahuolto tuo perille edullisesti.

      • maalarimees

        Mitenkään puuttumatta itse väriin, mutta eikös noi toimituskulut vähän pomppaa ja tomitukset muutenkin mutkistu noiden vaarallisten aineiden (kuten maalien) kohdalla?
        Lentsikalla nyt ei tietenkään saa lähettää olenkaan ja perinteisiäkin kanavia myöten maksaa enemmän.
        Mun mielestä jonkun nettikaupan sivuilla jopa luki, että maaleja ja muita myrkkkyjä ei ulkomaille edes toimiteta?


      • kohta maalaamaan
        maalarimees kirjoitti:

        Mitenkään puuttumatta itse väriin, mutta eikös noi toimituskulut vähän pomppaa ja tomitukset muutenkin mutkistu noiden vaarallisten aineiden (kuten maalien) kohdalla?
        Lentsikalla nyt ei tietenkään saa lähettää olenkaan ja perinteisiäkin kanavia myöten maksaa enemmän.
        Mun mielestä jonkun nettikaupan sivuilla jopa luki, että maaleja ja muita myrkkkyjä ei ulkomaille edes toimiteta?

        Classyachts ainakin mainitsee maalit sivuillaan eli ymmärtäisin tämän, niin että heidän kautta voi niitä Ruotsista tilata. Matkahuolto ei ehkä maaleja toimita, mutta voin myös noutaa maalit.

        Ihmetyttää, miten nuo perusmaalitkin voi maksaa täällä kaksi kertaa enemmän. Eihän tämä harrastus ole satasesta/kesä kiinni, mutta ei sitä viitsisi samasta tavarasta maksaa 2x enemmän. Varsinkaan, jos hankkiminen onnistuu halvemmalla joko helpommin tai ainakin samalla vaivalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1525
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      171
      1220
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1070
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      885
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe