Sinkkipohjainen myrkky

Onko kellään kokemusta sinkkipohjaisesta myrkkymaalista? Biltema myy sellaista ja sitä saisi 2,5 L samaan hintaan kuin Hempein itsekiillottuvaa saa 0,7 L. Eli hinta on vähän yli neljänneksen. Tuoteselosteessa sanotaan , että voi maalata itse kiillottuvan päälle.

3

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta maalaamaan

Hjertmansilla on Mille White SE noin 100 e/2,5 litraa, kun täällä Mille White maksaa noin 190e.
      Ilmeisesti toi SE on kuitenkin tarkoitettu muualle kuin Itämerelle. Mille Light sen sijaan maksaa noin 80e/2,5l ja ainakin nettisivuilla mainitaan, että sopii makeaan veteen ja itärannikolle.
      Vastaisiko Mille Light siis suunnilleen meidän Mille Whitea?
      Onko kellään kokemuksia?

Ihan periaatteesta voisi tilata classyachtsin kautta, kun on kerran puolet halvempaa ja matkahuolto tuo perille edullisesti.

• maalarimees

Mitenkään puuttumatta itse väriin, mutta eikös noi toimituskulut vähän pomppaa ja tomitukset muutenkin mutkistu noiden vaarallisten aineiden (kuten maalien) kohdalla?
        Lentsikalla nyt ei tietenkään saa lähettää olenkaan ja perinteisiäkin kanavia myöten maksaa enemmän.
        Mun mielestä jonkun nettikaupan sivuilla jopa luki, että maaleja ja muita myrkkkyjä ei ulkomaille edes toimiteta?

• kohta maalaamaan
        maalarimees kirjoitti:

Mitenkään puuttumatta itse väriin, mutta eikös noi toimituskulut vähän pomppaa ja tomitukset muutenkin mutkistu noiden vaarallisten aineiden (kuten maalien) kohdalla?
        Lentsikalla nyt ei tietenkään saa lähettää olenkaan ja perinteisiäkin kanavia myöten maksaa enemmän.
        Mun mielestä jonkun nettikaupan sivuilla jopa luki, että maaleja ja muita myrkkkyjä ei ulkomaille edes toimiteta?

Classyachts ainakin mainitsee maalit sivuillaan eli ymmärtäisin tämän, niin että heidän kautta voi niitä Ruotsista tilata. Matkahuolto ei ehkä maaleja toimita, mutta voin myös noutaa maalit.

Ihmetyttää, miten nuo perusmaalitkin voi maksaa täällä kaksi kertaa enemmän. Eihän tämä harrastus ole satasesta/kesä kiinni, mutta ei sitä viitsisi samasta tavarasta maksaa 2x enemmän. Varsinkaan, jos hankkiminen onnistuu halvemmalla joko helpommin tai ainakin samalla vaivalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3414
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      577
      2177
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      88
      2088
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1970
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1618
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1578
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1416
    8. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      61
      1393
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      1373
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1359
    Aihe