Onko vaarallinen ilmoitus

vanhempi henkilö

A script in this movie is causing Macromedia Flash Player8 to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?
Eli tällainen ilmoitus tulee joskus, kun avaan läppärini. Olen vastannut siihen "Kyllä" vaikkei minulla ole aavistustakaan mikä script tai movie on kysymyksessä. Tietäisikö joku mitä ilmoitus merkitsee.

Käytössä WsXP Home Sp3, IntExp8, läppäri HP ZE4423.

Kiitos jo etukäteen.

15

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se flashplayeri.

    • 13

      Vaarallista on käyttää noin vanhaa flash playeriä. Taitaa olla 10.0.45.2 menossa.
      Flash player on ehkä se vaarallisin osa muutenkin.

      • 32

        Sulla on flsh:in vanhentunut versio.
        Uuden saat ladattua tuolta:

        http://get.adobe.com/flashplayer/

        Adobella on todettu joitain aukkoja näis sovelluksissa, mutta ei mulla kyl ole ongelmia ollu.
        Eikä ne nettivideot ilmankaan näy.


      • 13
        32 kirjoitti:

        Sulla on flsh:in vanhentunut versio.
        Uuden saat ladattua tuolta:

        http://get.adobe.com/flashplayer/

        Adobella on todettu joitain aukkoja näis sovelluksissa, mutta ei mulla kyl ole ongelmia ollu.
        Eikä ne nettivideot ilmankaan näy.

        Kyl mul on uusin versio. Flash on niin vaarallinen palikka, että seuraan tarkasti.


      • .
        13 kirjoitti:

        Kyl mul on uusin versio. Flash on niin vaarallinen palikka, että seuraan tarkasti.

        ei vastannut kukaan.


      • juupajuujajees
        . kirjoitti:

        ei vastannut kukaan.

        Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.


      • ongelma.
        juupajuujajees kirjoitti:

        Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.

        Neuvo minuakin kun en osaa vastata oikein henkilölle, jolle vastaus kuuluisi. Kun vastaan jollekkin vistikohdasta "vastaa" niin minulla menee vastaus aina alas viestien viimeiseksi, jota en välttämättä halua. Haluaisi vasta tiettyyn viestiin ja se näykyisi välittömästi sen perässä.


      • juupajuujajees
        ongelma. kirjoitti:

        Neuvo minuakin kun en osaa vastata oikein henkilölle, jolle vastaus kuuluisi. Kun vastaan jollekkin vistikohdasta "vastaa" niin minulla menee vastaus aina alas viestien viimeiseksi, jota en välttämättä halua. Haluaisi vasta tiettyyn viestiin ja se näykyisi välittömästi sen perässä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8905890/42974612

        Sitten vain klikkaat sen viestin auki, jolle haluat vastata, ja sitten kliikkaat "vastaa painiketta".
        Viestien katselutapa valitaan oikeasta yläkulmasta kohdasta "viestien esitystapa".


      • 13
        juupajuujajees kirjoitti:

        Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.

        Tai oikeanpuoleista, pystyviivoja seuraamalla näkyy mihin vastattu.
        Vastatessa jokaisen viestin perässä on isohko painonappula, jolla vastataan kuhunkin viestiin. Rakettitiedettä? Tämän viestin loppuosa ei sitten ole vittuilua nimim. juupaj...:lle, joka jo osaa seurata yksinkertaista viestiketjua.


      • juupajuujajees
        13 kirjoitti:

        Tai oikeanpuoleista, pystyviivoja seuraamalla näkyy mihin vastattu.
        Vastatessa jokaisen viestin perässä on isohko painonappula, jolla vastataan kuhunkin viestiin. Rakettitiedettä? Tämän viestin loppuosa ei sitten ole vittuilua nimim. juupaj...:lle, joka jo osaa seurata yksinkertaista viestiketjua.

        Mä tykkään sen takia tosta vasemmanpuoleisesta vaihtoehdosta, kun se on niinkuin "tiivistelmä" viesteistä.
        Ei tarvii kelailla niin paljon ja erottaa helpommin ne viestit jotka on jo lukenut.


    • vanhempi henkilö

      Aiemmin tuli aina ilmoitus, että Flash P pitää päivittää. Tuon edellisen kohdalla ei tullut eikä siis nytkään. Miten useasti Flash Player oikein tulee päivittää? Minulla on muistiongelmia, joka vaikeuttaa ....
      Kiitos vielä vastauksista.

      • 12

        Flash player pitää päivittää aina uuden version ilmestyttyä. Aina valmistajan sivuilta. Ei koskaan suoraan, jos popuppi kehottaa siihen, kun noita huijausilmoituksia koetetaan tyrkyttää tietämättömille.
        Tai sitten estää koko flashin, ja sivusto- tai tapauskohtaisesti sallii sen luottamillaan sivuilla.
        On myös ohjelmia, jotka kertovat monien sovellutusten päivitystarpeen. Esim. Secunian PSI.
        Hyvää lukemista:
        http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=267024


      • 12 kirjoitti:

        Flash player pitää päivittää aina uuden version ilmestyttyä. Aina valmistajan sivuilta. Ei koskaan suoraan, jos popuppi kehottaa siihen, kun noita huijausilmoituksia koetetaan tyrkyttää tietämättömille.
        Tai sitten estää koko flashin, ja sivusto- tai tapauskohtaisesti sallii sen luottamillaan sivuilla.
        On myös ohjelmia, jotka kertovat monien sovellutusten päivitystarpeen. Esim. Secunian PSI.
        Hyvää lukemista:
        http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=267024

        Eli oikeastaan tuo ilmoitus johtuu vain ja ainoastaan hitaasta koneesta ja käyttömuistin puutteesta. Ei siitä varsinaisesti mitään suurta haittaa ole. Varoitus tulee lähinnä siksi että flashin takia kone saattaa mennä jumiin. Mutta resetti toimii aina.

        Ja tottakai kannattaa pitää flash player ajan tasalla. Perjaatteessa flashia ei tarvitsisi päivittää, mutta kun päivitykset lisäävät tietoturvaa ja toimivuutta. Vanhalla flashilla ei aina edes toimi kaikki sivut.


      • 12
        sfinski80 kirjoitti:

        Eli oikeastaan tuo ilmoitus johtuu vain ja ainoastaan hitaasta koneesta ja käyttömuistin puutteesta. Ei siitä varsinaisesti mitään suurta haittaa ole. Varoitus tulee lähinnä siksi että flashin takia kone saattaa mennä jumiin. Mutta resetti toimii aina.

        Ja tottakai kannattaa pitää flash player ajan tasalla. Perjaatteessa flashia ei tarvitsisi päivittää, mutta kun päivitykset lisäävät tietoturvaa ja toimivuutta. Vanhalla flashilla ei aina edes toimi kaikki sivut.

        En tiedä tarkoititko vastaustasi minulle, mutta
        http://shup.com/Shup/293159/2010-03-09_132310.png
        joku tällainen kun tulee, älä ihmeessä usko.


    • vanhempi henkilö

      Varsinkin tuosta Secunian PSI-ohjelmasta, juuri tuollaista olenkin kaipaillut. Laitan sen ajamisesta aivan uuden aloituksen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe