A script in this movie is causing Macromedia Flash Player8 to run slowly. If it continues to run, your computer may become unresponsive. Do you want to abort the script?
Eli tällainen ilmoitus tulee joskus, kun avaan läppärini. Olen vastannut siihen "Kyllä" vaikkei minulla ole aavistustakaan mikä script tai movie on kysymyksessä. Tietäisikö joku mitä ilmoitus merkitsee.
Käytössä WsXP Home Sp3, IntExp8, läppäri HP ZE4423.
Kiitos jo etukäteen.
Onko vaarallinen ilmoitus
15
813
Vastaukset
se flashplayeri.
- 13
Vaarallista on käyttää noin vanhaa flash playeriä. Taitaa olla 10.0.45.2 menossa.
Flash player on ehkä se vaarallisin osa muutenkin.- 32
Sulla on flsh:in vanhentunut versio.
Uuden saat ladattua tuolta:
http://get.adobe.com/flashplayer/
Adobella on todettu joitain aukkoja näis sovelluksissa, mutta ei mulla kyl ole ongelmia ollu.
Eikä ne nettivideot ilmankaan näy. - 13
32 kirjoitti:
Sulla on flsh:in vanhentunut versio.
Uuden saat ladattua tuolta:
http://get.adobe.com/flashplayer/
Adobella on todettu joitain aukkoja näis sovelluksissa, mutta ei mulla kyl ole ongelmia ollu.
Eikä ne nettivideot ilmankaan näy.Kyl mul on uusin versio. Flash on niin vaarallinen palikka, että seuraan tarkasti.
- .
13 kirjoitti:
Kyl mul on uusin versio. Flash on niin vaarallinen palikka, että seuraan tarkasti.
ei vastannut kukaan.
- juupajuujajees
. kirjoitti:
ei vastannut kukaan.
Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.
- ongelma.
juupajuujajees kirjoitti:
Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.
Neuvo minuakin kun en osaa vastata oikein henkilölle, jolle vastaus kuuluisi. Kun vastaan jollekkin vistikohdasta "vastaa" niin minulla menee vastaus aina alas viestien viimeiseksi, jota en välttämättä halua. Haluaisi vasta tiettyyn viestiin ja se näykyisi välittömästi sen perässä.
- juupajuujajees
ongelma. kirjoitti:
Neuvo minuakin kun en osaa vastata oikein henkilölle, jolle vastaus kuuluisi. Kun vastaan jollekkin vistikohdasta "vastaa" niin minulla menee vastaus aina alas viestien viimeiseksi, jota en välttämättä halua. Haluaisi vasta tiettyyn viestiin ja se näykyisi välittömästi sen perässä.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8905890/42974612
Sitten vain klikkaat sen viestin auki, jolle haluat vastata, ja sitten kliikkaat "vastaa painiketta".
Viestien katselutapa valitaan oikeasta yläkulmasta kohdasta "viestien esitystapa". - 13
juupajuujajees kirjoitti:
Käyttäkää tuota vasemmanpuoleista viestien esitystapaa, niin osaatte vastata oikealle henkilölle.
Tai oikeanpuoleista, pystyviivoja seuraamalla näkyy mihin vastattu.
Vastatessa jokaisen viestin perässä on isohko painonappula, jolla vastataan kuhunkin viestiin. Rakettitiedettä? Tämän viestin loppuosa ei sitten ole vittuilua nimim. juupaj...:lle, joka jo osaa seurata yksinkertaista viestiketjua. - juupajuujajees
13 kirjoitti:
Tai oikeanpuoleista, pystyviivoja seuraamalla näkyy mihin vastattu.
Vastatessa jokaisen viestin perässä on isohko painonappula, jolla vastataan kuhunkin viestiin. Rakettitiedettä? Tämän viestin loppuosa ei sitten ole vittuilua nimim. juupaj...:lle, joka jo osaa seurata yksinkertaista viestiketjua.Mä tykkään sen takia tosta vasemmanpuoleisesta vaihtoehdosta, kun se on niinkuin "tiivistelmä" viesteistä.
Ei tarvii kelailla niin paljon ja erottaa helpommin ne viestit jotka on jo lukenut.
- vanhempi henkilö
Aiemmin tuli aina ilmoitus, että Flash P pitää päivittää. Tuon edellisen kohdalla ei tullut eikä siis nytkään. Miten useasti Flash Player oikein tulee päivittää? Minulla on muistiongelmia, joka vaikeuttaa ....
Kiitos vielä vastauksista.- 12
Flash player pitää päivittää aina uuden version ilmestyttyä. Aina valmistajan sivuilta. Ei koskaan suoraan, jos popuppi kehottaa siihen, kun noita huijausilmoituksia koetetaan tyrkyttää tietämättömille.
Tai sitten estää koko flashin, ja sivusto- tai tapauskohtaisesti sallii sen luottamillaan sivuilla.
On myös ohjelmia, jotka kertovat monien sovellutusten päivitystarpeen. Esim. Secunian PSI.
Hyvää lukemista:
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=267024 12 kirjoitti:
Flash player pitää päivittää aina uuden version ilmestyttyä. Aina valmistajan sivuilta. Ei koskaan suoraan, jos popuppi kehottaa siihen, kun noita huijausilmoituksia koetetaan tyrkyttää tietämättömille.
Tai sitten estää koko flashin, ja sivusto- tai tapauskohtaisesti sallii sen luottamillaan sivuilla.
On myös ohjelmia, jotka kertovat monien sovellutusten päivitystarpeen. Esim. Secunian PSI.
Hyvää lukemista:
http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=267024Eli oikeastaan tuo ilmoitus johtuu vain ja ainoastaan hitaasta koneesta ja käyttömuistin puutteesta. Ei siitä varsinaisesti mitään suurta haittaa ole. Varoitus tulee lähinnä siksi että flashin takia kone saattaa mennä jumiin. Mutta resetti toimii aina.
Ja tottakai kannattaa pitää flash player ajan tasalla. Perjaatteessa flashia ei tarvitsisi päivittää, mutta kun päivitykset lisäävät tietoturvaa ja toimivuutta. Vanhalla flashilla ei aina edes toimi kaikki sivut.- 12
sfinski80 kirjoitti:
Eli oikeastaan tuo ilmoitus johtuu vain ja ainoastaan hitaasta koneesta ja käyttömuistin puutteesta. Ei siitä varsinaisesti mitään suurta haittaa ole. Varoitus tulee lähinnä siksi että flashin takia kone saattaa mennä jumiin. Mutta resetti toimii aina.
Ja tottakai kannattaa pitää flash player ajan tasalla. Perjaatteessa flashia ei tarvitsisi päivittää, mutta kun päivitykset lisäävät tietoturvaa ja toimivuutta. Vanhalla flashilla ei aina edes toimi kaikki sivut.En tiedä tarkoititko vastaustasi minulle, mutta
http://shup.com/Shup/293159/2010-03-09_132310.png
joku tällainen kun tulee, älä ihmeessä usko.
- vanhempi henkilö
Varsinkin tuosta Secunian PSI-ohjelmasta, juuri tuollaista olenkin kaipaillut. Laitan sen ajamisesta aivan uuden aloituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483