Millainen kesykyyhky on lemmikkinä?
Onko sama asia kuin pulu?
Miten ruokinta ja hoito tulisi hoitaa?
Paljonko pariskunta tarvitsee tilaa?
Olen kiinnostunut lajista, mutta tietoa ei löydy mistään! Ehkä te voisitte auttaa?
kesykyyhky lemmikkinä
Tia
3
942
Vastaukset
- Tytti-neko
Minä löysin netistä yhden kirjekyyhkyjen kasvattajan webbisivut, mutta nyt en muista täsmälleen, missä ne ovat. Ootas vähän aikaa, niin katselen, löytäisinkö ne uudestaan.
- Tytti-neko
http://www.cc.jyu.fi/~purotar/haakyyhkyt/
Siinäpä se osoite onkin. Olen varma, että kyseisen lakan omistaja kertoo mielellään, millaista kyyhkyjen hoito on.
- Anonyymi
Hieman myöhään ny tähän vastaan, mut saitko yhtään lisätietoa niistä? Oisin nii kiinnostunut kyyhkyn omistamisesta mutta ku tietoa niistä ei taho löytyä mistään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302582- 111252
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku330997- 44871
- 44838
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20819Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61744- 44730
- 44716
- 46646