Millainen kesykyyhky on lemmikkinä?
Onko sama asia kuin pulu?
Miten ruokinta ja hoito tulisi hoitaa?
Paljonko pariskunta tarvitsee tilaa?
Olen kiinnostunut lajista, mutta tietoa ei löydy mistään! Ehkä te voisitte auttaa?
kesykyyhky lemmikkinä
Tia
3
859
Vastaukset
- Tytti-neko
Minä löysin netistä yhden kirjekyyhkyjen kasvattajan webbisivut, mutta nyt en muista täsmälleen, missä ne ovat. Ootas vähän aikaa, niin katselen, löytäisinkö ne uudestaan.
- Tytti-neko
http://www.cc.jyu.fi/~purotar/haakyyhkyt/
Siinäpä se osoite onkin. Olen varma, että kyseisen lakan omistaja kertoo mielellään, millaista kyyhkyjen hoito on.
- Anonyymi
Hieman myöhään ny tähän vastaan, mut saitko yhtään lisätietoa niistä? Oisin nii kiinnostunut kyyhkyn omistamisesta mutta ku tietoa niistä ei taho löytyä mistään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534056
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271847Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281230Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980