Luulin jo saaneeni itseni kuriin, mutta nyt viikonlopusta selvittyäni huomasin, että olen taas pistänyt 1 200 € kallista pikavippirahaa bilettämiseen ja taksiin. Mulla on kohta 9 000 € vippivelkoja... Miten pääsen eroon tästä?
Viikonloppuna 1 200 € pikavippejä :(
19
933
Vastaukset
- fsfgfgfgf
Älä maksa niitä takaisin, ja muutaman kuukauden päästä Lindorffista tulee postia. Vielä jos maltat pari kuukautta ja tulee haastekirjeet jne. ja neljän vuoden luottomerkintä. Ulosotto jatkuu sitten tarvittaessa 15 vuotta.
- -----möööömöö
Itsekin jouduin ottamaan vippiä 100 euroa mutta kaikki se vain ja ainoastaan ruokaan ja bensaan. En olisi ottanut ja en ikinä ottaisi vippiä mitä en voisi maksaa takaisin. Sinulle on tullut paha kierre, järki käteen ja asiat järjestykseen tavalla tai toisella.
- qqqwww
ihmeestä saat noin paljon pikavippiä?
Onhan noita itelläkin, vaan ei enää löydy yhtään paikkaa, joka paikasta on jo. - jabajaba
qqqwww kirjoitti:
ihmeestä saat noin paljon pikavippiä?
Onhan noita itelläkin, vaan ei enää löydy yhtään paikkaa, joka paikasta on jo.pikavippilista.blogspot tuolta löydät
- kiitos ei vippiä
jabajaba kirjoitti:
pikavippilista.blogspot tuolta löydät
Kyllähän tosta muutaman tonnin repäsee kun lähtee viestittelemään :D:D:D:D
- ccncccccc
kiitos ei vippiä kirjoitti:
Kyllähän tosta muutaman tonnin repäsee kun lähtee viestittelemään :D:D:D:D
kakkapöksyn sivuilta oikeesti rahaa ?
- jlkkjjjjjjj
ccncccccc kirjoitti:
kakkapöksyltä eikä muiltakaan puliveivareilta, esim. terrarahoitus ja ainalaina.
- Vika-vika
jlkkjjjjjjj kirjoitti:
kakkapöksyltä eikä muiltakaan puliveivareilta, esim. terrarahoitus ja ainalaina.
mikä ihme "kakkapöksy" -leikki täällä on oikein meneillään?? Ja Terrasta on aina irronnu laina. Ainalainalta olen ottanut kaksi lainaa - enempää en ole yrittänytkään. Voisko olla hakijassa vika-vika-vikaa?
- rtfrtfrtfrtfrtf
Vika-vika kirjoitti:
mikä ihme "kakkapöksy" -leikki täällä on oikein meneillään?? Ja Terrasta on aina irronnu laina. Ainalainalta olen ottanut kaksi lainaa - enempää en ole yrittänytkään. Voisko olla hakijassa vika-vika-vikaa?
jos et edes tiedä palstan kakkapöksyä. Itse olen aina saanut vipin kun olen tarvinnut, mutta terrarahopitus ei myönnä, kun kerää vain tekstareita = paska paikka.
- porskuuli
rtfrtfrtfrtfrtf kirjoitti:
jos et edes tiedä palstan kakkapöksyä. Itse olen aina saanut vipin kun olen tarvinnut, mutta terrarahopitus ei myönnä, kun kerää vain tekstareita = paska paikka.
kokemukset terrarahoituksesta ja ainalainasta. ja samaan jätökseen kuuluu myös fastmonney.
- hhhmmmmmmmmmmmm
porskuuli kirjoitti:
kokemukset terrarahoituksesta ja ainalainasta. ja samaan jätökseen kuuluu myös fastmonney.
Outo homma koska oon noista kaikista monet vipit saanu vaikka välillä perinnän kautta takaisin maksettukin.
- Vibbber
ccncccccc kirjoitti:
Eikös kakkapöksyllä ollut niitä tradedoubler sivuja? saa joitain euroja provikkaa kun sen linkkien kautta erehtyy joku hakemaan
- netti-poliisi
rtfrtfrtfrtfrtf kirjoitti:
http://lainaa-heti.blogspot.com/
luotettavat ja varmasti saa lainaa jos on luottotiedot ja muut tiedot kunnossa.
Tää yks haukkuu täällä ja on muutenkin lapsellinen, ei kannata välittää! - pppokok
Vibbber kirjoitti:
Eikös kakkapöksyllä ollut niitä tradedoubler sivuja? saa joitain euroja provikkaa kun sen linkkien kautta erehtyy joku hakemaan
Ei se sinulta ole pois, yrityksethan sen maksavat, jonkun euron ehkä ? ??
Mitä väliä..
ainakin tietää et on luotettavat keltä lainaa otat, eikä "rahastajat" - kjkjkjkjk
hhhmmmmmmmmmmmm kirjoitti:
Outo homma koska oon noista kaikista monet vipit saanu vaikka välillä perinnän kautta takaisin maksettukin.
jos olet noin holtiton lainojen kanss
- avuton!
sua on vähän paha neuvoo, kun ei ole tietoa, esim. oletko työssä vai....
http://www.tarkkamarkka.com/blogi/2010/01/eroon-veloista/
http://www.tarkkamarkka.com/blogi/2009/06/velkalumipallo/
jos näistä nyt ensin olis apua ja sitten känny kotiin tai paremminkin vedät sen sim- kortin vessasta alas, ku lähtee bilettään.
sulla on kuule vaikeet ajat edessä, jos meinaat säilyttää luottos, jos et; antaa mennä vaan laskujen etiäpäin.- vielä!!!!!!
jos et haluu luottojes säilyvän, ota kaikista paikoist vippii, niin paljo ku kerkeet, ett sillee. ja jos isompaa rahaa saa osta jonku toisen nimiin jotain, ku on se uo. paitsi jos on kivempi bilettää neki rahat.
- moimoimoi1
Olet kusessa. Sano hei hei luottotiedoille.
- nää on näitä
Haha... täällä http://www.pikavippia.com/ hyviä heittoja näistä tapauksista. Kysy neuvoa tuolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891