Ja selvinpäin talvilomalla, meni plussan puolelle ( ilimat )
8.3-10 Maanantai
5
125
Vastaukset
- Meriläinen
Yövuorot takana, oli kiva ilma aamulla kävellä kotiin, raittiina, ilman krapulaa :)
- ei holisti
täälläkin on oltu. Eilen aviosiipan kanssa oltiin pitkällä kävelyretkellä kauniissa auringonpaisteessa. Kotiin tultua kalkkunapata oli uunissa ajastimella kypsynyt meheväksi. Sen kanssa kaksi lasia punaviiniä ja sitten sohvaperunaksi telkkaria katsomaan. Vaikka eihän sieltä mitään ihmeempää tullut. Mukava rentoutunut olo oli kuitenkin. Yöllä nukutti makoisasti ja aamulla reippaana uuden viikon uusiin haasteisiin. Voi sitä elämästä näinkin nauttia.
- Meriläinen
ei holisti kirjoitti:
täälläkin on oltu. Eilen aviosiipan kanssa oltiin pitkällä kävelyretkellä kauniissa auringonpaisteessa. Kotiin tultua kalkkunapata oli uunissa ajastimella kypsynyt meheväksi. Sen kanssa kaksi lasia punaviiniä ja sitten sohvaperunaksi telkkaria katsomaan. Vaikka eihän sieltä mitään ihmeempää tullut. Mukava rentoutunut olo oli kuitenkin. Yöllä nukutti makoisasti ja aamulla reippaana uuden viikon uusiin haasteisiin. Voi sitä elämästä näinkin nauttia.
se joka siihen pystyy.
Luulen vaan että vähemmän käy tällä palstalla, ainakaan vakinaisesti, ihmisiä joilla ei ole jonkin suunnan ongelmaa.
Jos musta ei olis tullut alkoholistia en kävis täällä lukemassa näitä ketjuja.
Mutta kaikkea hyvää sinulle.
Eipä kyllä mulla ne ongelmat tulis vastaan vasta sen eka ryypyn jälkeen, joten raittiina on ilo olla. - ei holisti
Meriläinen kirjoitti:
se joka siihen pystyy.
Luulen vaan että vähemmän käy tällä palstalla, ainakaan vakinaisesti, ihmisiä joilla ei ole jonkin suunnan ongelmaa.
Jos musta ei olis tullut alkoholistia en kävis täällä lukemassa näitä ketjuja.
Mutta kaikkea hyvää sinulle.
Eipä kyllä mulla ne ongelmat tulis vastaan vasta sen eka ryypyn jälkeen, joten raittiina on ilo olla.Tottahan sinäkin puhut. Ei ollut tarkoitus sohaista muurahaispesään. Meitä on niin moneksi, yhdelle sopii yksi ja toiselle toinen tapa. Itse käyn täällä sen takia, että lähipiirissäni on ollut alkoholismia, ihan kärsimykseen asti. Iitsekin käytin alkoholia nuorempana, harvemmin mutta humalahakuisesti, joskaan en alkoholistiasteelle ehtinyt. Jossain vaiheessa oivalsin, että krapulat ovat ikäviä, alkoholissa 1 -3 annosta tuovat rentoutuneen olon, sen yli menevä määrä on turhaa......ainakin minulle. Jonkin aikaa siihen meni että opin "kohtuukäytön", jota tällä palstalla niin paljon arvostellaan.
Sanonpahan vaan,että samanvertaisena pidän itseäni teidän täysin raittiiden rinnalla. Mukava on krapuloitta kaunista kevätpäivää viettää ulkoillen ja sen jälkeen sopivasti viinistä ruuan kera nauttien.
- Arrr.....
naisten päivä - sillä se ilima on kun aitan polulla asteleva emäntä. Niin soma katella. Kai sitä teilläki on lippu salossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
