Mikähän voisi aiheuttaa jalkaterän kipeytymisen? Tunne on samanlainen, kuin jos olisi esim. hypätessä täräyttänyt jalan. Tunne on miel. ulkosyrjällä, jalkaterän sisällä. Kipu on yl. ilmestynyt yön aikana ja
jalka ei kestä varata kunnolla ennenkuin on ollut liikkeellä jonkin aikaa. Päivän aikana kipu vähenee
selvästi. Joskus aiemmin vaiva ollut hetken aamulla ja sitten hävinnyt. Nyt oli muutama viikko sitten yhtenä päivänä ja hävisi. Nyt ilmestyi taas eilen aamuna ja pävän mittaan lieveni. Taas aamuyöllä kipu ilmestyi voimakkaana ja jalalle varaaminen oli tosi vaikeaa siinä vaiheessa. Olen lähes keski-ikäinen hoikkarakenteinen nainen.
Jalkaterän kipu
Mikähän auttaa?
1
509
Vastaukset
- aa
ns. issiakselta eli jossain lannerangassa pieni välilevytyrä painaa jalkaan menevää hermoa.
Selkärangan molemmin puolin tapahtuva hieronta alkuvaiheessa on paras keino helpottaa tilannetta. Fysikaalisessa näitä hoidetaan, mutta niissä tahtoo hoito olla liian yksipuolista kun jännittyneiden lihasten rentoutusta ei kunnolla tapahdu, jolloin vaiva voi jopa pitkityä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657