mielisa2iraat ravut?

ellinnnori

Oletteko törmänneet siihen, että ravut ovat mieleltään sairaita? Oman edun tavoittelijoita, itsekkäitä laskelmoivia pintaliitäjiä? Helpolla itselleen kaikki edut keplottelevia, omista eduistaan ei tingitä ja sitä rataa.. Paskanpuhujia selän takana, marttyyreita edessä.. tuhatkasvoja. Edessä päin esiinnytään, takana päin kaivetaan kuin myyrät maata jalkojen alta.. Äiteinä, poikaystävinä.. tyttöystävinä.. alinta kastia.

Sen pinnallisen "hyvyyden" alla on itseään masturboivia uhmaikäisiä kakaroita. Vai mitä?

Nimimerkillä
kokemusta löytyy

9

1184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm...

      Kokemusta löytyy.

    • t. rapu

      minä aina kuvittelin että vesimiehet on tuommosia.

    • kokemusta ehkä enemm

      Jaaha, minulla on monta rapututtavaa, eikä yksikään ole tuollainen mitä kirjoittelet?
      Mistä moinen mollaus, tunnen skorpionin joka vastaa tuota kirjoitusta?
      Hymh... myös mieheni on rapu ja ei varmaan ole tuollainen, kokemusta on 40 vuotta.
      En vaihtaisi häntä mihinkään merkkiin.

    • Leijona-merkki

      Kuinkahan on, miten voit ketään mielisairaaksi sanoa, mitä kieltä, ketään ei voida todeta ilman näyttöä.
      Siis siisti suusi.

    • skorppari435

      niin. totta kai 10 % ihmisistä on juuri tuollaisia,ja tietenkin juuri ne ravun merkin alle syntyneet- NO EI !!!
      Ajattele nyt vähän mitä kirjoitat, ettet ihan noin tyhmiä kirjoita.

      • Mieslukija

        En tunne yhtäkään rapua,joka tuollainen olisi.Mutta tuo kyllä sopisi oinaaseen.
        Ei ketään saa sanoa mielisairaaksi,olisi mikä horoskoopiltaan tahansa.


      • Tuhatkasvoinen.
        Mieslukija kirjoitti:

        En tunne yhtäkään rapua,joka tuollainen olisi.Mutta tuo kyllä sopisi oinaaseen.
        Ei ketään saa sanoa mielisairaaksi,olisi mikä horoskoopiltaan tahansa.

        Aloittajalle : Olet täysin oikeassa.


    • salelampi

      Voi pientä. Kerropa tädille ihan oikeasti, mikä mieltä painaa! Äiti on hoitanut pottakasvatuksen liian ankarasti, ja tyttöystäväkin oli rapu, joka jätti sinut kuin nalli kalliolle? Syvimmät osanottoni.

      Miksi turhaan turvauduit nimimerkkiin, kai suuressa viisaudessasi olisit voinut tämän tosiasian kertoa oikealla rekisteröidyllä käyttäjätunnuksellasi. On se upeaa, että omaat niin laajan maailmannäkemyksen, että pystyt määrittelemään kaikki tiettynä ajanjaksona syntyneet ihmiset alimpaan kastiin. Se ilman muuta osoittaa korkean älyllisen ja henkisen tasosi. Joten suutelen maata jalkojesi alla!

      Ps. On olemassa sellainen riski, että ihminen vetää ajattelumaailmallaan puoleensa tietynlaisia ihmisiä ja ilmiöitä. Sinulla on näkemys negatiivista ravuista, joten vedät puoleesi negatiivisia rapuja. Joko huomasit, se tomii! Sait yhden negatiivisen ravun vastaamaan viestiisi. Ja meitä löytyy vielä monta lisää. Nautinnollisia nettihetkiä!

    • rapuchick

      Itse olen Rapu, ja tunnustan itsessäni noita piirteitä. Tosin, parhaisiin ystäviini kuuluu myös Vaaka ja Vesimies ja molemmista löytyy samoja piirteitä; puntariystävästäni vielä enemmän.

      Että silleen.
      Sinänsä ihan loistava luonnekuvaus minulle, mutta otetaanpas nyt uusiksi: uskotko tosissasi, että KAIKISTA Ravuista löytyy samoja piirteitä?
      Koska mitä minä olen kuullut juttua kahdelta Oinas-ystävältäni, joilla on myös Rapuja kavereina, he ovat sanoneet, etten ole niin kuin tyypillinen Rapu.
      Ja ehkä siksi tulemmekin niin hyvin toimeen.

      Fail. >D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe