Tapiolalta 12kk 3%

moneybro

Osaako kukaan heittää parempaa korkoa vuoden talletukselle suomalaisista pankeista?

18

1501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45

      heitäppäs tarkemmin tiedot kertomastasi tilistä, "Tapiolalta 12kk 3%"
      niin heitän omiani, eikös asiat ala aina luottamuspohjalta ?

      en tosin parempia pysty heittämään, kaikki tietämäni tavalliset 1 vuoden talletustilit ovat alle 3 %,
      mutta 2 % vapaalle säästötilille ja vähän parempaa 6 kk tilille, jne.

      Sitten tietysti on erikseen yhdistelmät, osa rahastoon, osa pankitalletukseen,
      siinä luvataan helpolla talletukselle 5 % korkoa, suomalaisessa pankissa, et kai sellaista tarkoittanut.

      • moneybro

        Satuin vain näkemään kyltin lähipankkini ulkopuolella kun kävin kioskilla. Netistä ei näytä löytyvän tarkempaa tietoa. Pitää ilmeisesti käydä konttorissa.


      • Hassua!

        Jos on hyvät suhteet pankkiin, pystyy helpostikin neuvottelemaan itselleen tuollaisen talletuskoron. Ei siinä Tapiolaa tarvita.


      • OhO.
        Hassua! kirjoitti:

        Jos on hyvät suhteet pankkiin, pystyy helpostikin neuvottelemaan itselleen tuollaisen talletuskoron. Ei siinä Tapiolaa tarvita.

        "Jos on hyvät suhteet pankkiin, pystyy helpostikin neuvottelemaan itselleen tuollaisen talletuskoron".

        Jaksatko kertoa edes pankkiryhmän jossa olet neuvotellut, 3 % 12 kk talletukselle,
        viimeisen 2 kk aikana,

        Ei yhtään käy kateeksi, vaikka oletkin saanut 3 % 1 v talletukselle,
        se lämmittää kun maksan alle 0,8 % korkoa asuntovelastani, ihmettelin vain tarinaa.

        http://www.bof.fi/fi/suomen_pankki/ajankohtaista/muut_uutiset/2010/uutinen_100226.htm


      • nettipankin ihailija
        Hassua! kirjoitti:

        Jos on hyvät suhteet pankkiin, pystyy helpostikin neuvottelemaan itselleen tuollaisen talletuskoron. Ei siinä Tapiolaa tarvita.

        Hassua, todella on jos saat 3 % ja vuoden tilillä,
        2 % saa vapaasti nostetavalla säästötililläkin, mutta enpä uskoisi kuin 2,5 % hyvillä suhteillakaan.

        mikä pankki on kyseessä?


      • hyi olkoon
        moneybro kirjoitti:

        Satuin vain näkemään kyltin lähipankkini ulkopuolella kun kävin kioskilla. Netistä ei näytä löytyvän tarkempaa tietoa. Pitää ilmeisesti käydä konttorissa.

        puhut paskaa


    • OKHX

      ... 12 kk:n korko näkyy olevan 2,00%, jos pääoma on 10 000e.

      Aika monella pankilla on isompi korko.

      Tuo kertomasi 3% lienee joku kytkykauppa.

    • ert780

      Haen parempia korkoja laittamalla varat rahastoihin. Usein tullut paremmat "korot" kulujenkin jälkeen kuin yhdelläkään pankilla ollut koskaan varaa tarjota. Vaatii hieman rahastojen seurantaa ja valmiutta olla kotiuttamatta varoja, jos rahasto on miinuksella. Tällä hetkellä näyttää taas hyvältä. Jo nyt parissa viikossa tuottoa 5 %, jos olisin kotiuttanut.

      • .

        "Vaatii hieman rahastojen seurantaa ja valmiutta olla kotiuttamatta varoja, "

        tuo loppu on ainakin tärkeää, pitää ottaa rahat pois heti kun alkaa mennä huonosti,
        sillä rahastoissahan saa kuukaudessa sen kuin pankissa vuodessa.

        minä suosin vain kaikkein tuottavampia rahastoja ja pidän sitten vaan lyhyen aikaa, koskaan ei ole se huipputuotto alkanut laskemaan talletusaikanani.

        en osta sellaisia kun pankki "arvioi nousevan"


    • Piilomainontaa..

      tuolla tekstillä saa niitä "heikompia yksilöitä"
      ja asioistaan vähemmän tietoisia astumaan pankin ovesta sisään
      ja kun paljon ja kauniisti puhuu, aina joitain saa höläytettyä.

      minusta koskaan ei ole Tapiola-pankissa olut hyviä talletustarjouksia, aina on niin pitkä aika jona aikana korot todennäköisesti nousevat ja talletuksesta tulee tappiollinen, keskimääräisesti katsoen.

      Myös kun ole vakuutusten hintoja kysellyt, aian on olut kalliinpuoleisia,
      toki useammasta olisi saanut alennuksia, mutta niin saa myös kaikissa muissa yhtiöissä.

      Ainoastaan syntymättömän lapsen vakuutus on kilpailukykyinen,
      mutta sekään ei liene paras, jos ehdot lukee ja ymmärtää.

    • "Huijaus" kai

      http://www.s-pankki.fi/

      mutta s-pankissa aina luottamusta,
      2.15 % tulee

      ja talletuskulut ovat 0 €uroa,
      eikä ole auto kolhittuna parkkipaikalla kun pankista tulet,
      kun teet S-pankkiin netissä ja kätevästi

      • 94

      • 2019
        94 kirjoitti:

        http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/

        S-Pankki lupaa 10 000 eurolle 12 kk 1,51 %. Mistä tuo 2,15 %:n tieto on peräisin? Oletko todella tarkistanut sen S-Pankin verkkopankin kautta vai et?

        Tänään tarkistettu S-Pankin verkkopankista: 10 000 euroa 12 kk antaa 1,507 %.

        2,15 % on kahden vuoden talletukselle, jonka määrä on vähintään 500 euroa.


      • Juhe68
        2019 kirjoitti:

        Tänään tarkistettu S-Pankin verkkopankista: 10 000 euroa 12 kk antaa 1,507 %.

        2,15 % on kahden vuoden talletukselle, jonka määrä on vähintään 500 euroa.

        Kyllä tällaisessa tilanteessa pitää kysyä suoraan pankilta, miten sillä voi olla varaa tai tarve maksaa rahasta enemmän kuin normaalin markkinahinnan verran, sanoo Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan Erik Sirén.


      • 117
        Juhe68 kirjoitti:

        Kyllä tällaisessa tilanteessa pitää kysyä suoraan pankilta, miten sillä voi olla varaa tai tarve maksaa rahasta enemmän kuin normaalin markkinahinnan verran, sanoo Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan Erik Sirén.

        Eivät S-Pankin tarjouket poikkea mitenkään muiden pankkien koroista. Harmi sinänsä.

        http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/korot/

        *****

        Miksi Erik Siren ei kysele pankeilta noita muiden kysyttäväksi neuvomiaan asioita ja kerro sitten julkisesti vastauksia? Ei tarvitsisi jokaisen erikseen ottaa yhteyttä pankinjohtajaan. :D


      • S-ruokakuppa ei pank

        S-Pankki on parheimmillaan 6 kk sihjoituskoroissa jossa se saavutti "hikisesti" 6. sijan. Kaikissa muissa sijoitusajoissa S-Pankki menestyy heikommin.

        1. Suupohjan Op, Hki 1,5 %
        2. Evli Pankki 1,32 %
        3. Ålandsbanken 1,30 %
        4. Nordea 1,20 %
        5. Sampo Pankki 1.17 %
        6. S-PANKKI 1,16% Vaatimatonta keskitasoa. (matkka on molempiin suuntiin)
        7.Nooa Säästöpankki 1,15 %
        8. Helsingin OP 1,10 %
        9. FIM 1,06 %
        10. Aktia 1,0 %
        11. Tapiola Pankki 0,96%
        12. Handelsbanken 0,7 %
        13. Hypo ei ilmoita 6 kk talletuskorkoa.

        BB en noteraa. Älkää siihen haksahtako.


      • kuka uskoo???
        2019 kirjoitti:

        Tänään tarkistettu S-Pankin verkkopankista: 10 000 euroa 12 kk antaa 1,507 %.

        2,15 % on kahden vuoden talletukselle, jonka määrä on vähintään 500 euroa.

        Lukekaa faktaa. Täällä on joku osuuskaupan myyjä puhumassa potaskaa


      • S-Punnkia en näy
        S-ruokakuppa ei pank kirjoitti:

        S-Pankki on parheimmillaan 6 kk sihjoituskoroissa jossa se saavutti "hikisesti" 6. sijan. Kaikissa muissa sijoitusajoissa S-Pankki menestyy heikommin.

        1. Suupohjan Op, Hki 1,5 %
        2. Evli Pankki 1,32 %
        3. Ålandsbanken 1,30 %
        4. Nordea 1,20 %
        5. Sampo Pankki 1.17 %
        6. S-PANKKI 1,16% Vaatimatonta keskitasoa. (matkka on molempiin suuntiin)
        7.Nooa Säästöpankki 1,15 %
        8. Helsingin OP 1,10 %
        9. FIM 1,06 %
        10. Aktia 1,0 %
        11. Tapiola Pankki 0,96%
        12. Handelsbanken 0,7 %
        13. Hypo ei ilmoita 6 kk talletuskorkoa.

        BB en noteraa. Älkää siihen haksahtako.

        Missähän sijalla on S-ryhmä (siis näkkileivän erikoismyyjät)

        Mihin punkki katosi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe