hintaluokka sais olla 200-400€ osote o http://www.gigantti.fi/catalog/kodinkoneet/fi_dishwasher/astianpesukoneet?CatalogCategoryID=9qHD4QFH1uUAAAEON1g03xil&group_2=pri...
kertokaas hyvä astianpesukone gigantista!!
11
1249
Vastaukset
- tyhmää maksaa liikaa
korjaan osote on: http://www.gigantti.fi/catalog/kodinkoneet/fi_dishwasher/astianpesukoneet?CatalogCategoryID=9qHD4QFH1uUAAAEON1g03xil&group_2=pri...
- siemenssi
Ei ole muuta väliä kunhan on Bosch tai Siemens..
- ei enää giganttiin
siemenssi kirjoitti:
Ei ole muuta väliä kunhan on Bosch tai Siemens..
varo giganttia .tyhmä maksaa liikaa.
- taisin maksaa?
ei enää giganttiin kirjoitti:
varo giganttia .tyhmä maksaa liikaa.
kerro mistä muusta liikkeestä saa Ruotsissa tehdyn UPOn tiskarin alle 400€
maksoinko liikaa? - tyhmää maksaa liikaa
taisin maksaa? kirjoitti:
kerro mistä muusta liikkeestä saa Ruotsissa tehdyn UPOn tiskarin alle 400€
maksoinko liikaa?Onko siinä sun Upos terästä suihkuvarret? Onko hiljainen? Oletko tyytyväinen valintaan?
- ettänäinon
tyhmää maksaa liikaa kirjoitti:
Onko siinä sun Upos terästä suihkuvarret? Onko hiljainen? Oletko tyytyväinen valintaan?
maksoit. mistä muusta kodinkoneliikkeestä tahansa ja huomattavasti paremman kuin upo.
- tyhmää maksaa liikaa
ettänäinon kirjoitti:
maksoit. mistä muusta kodinkoneliikkeestä tahansa ja huomattavasti paremman kuin upo.
Olen nyt näilänäkymin päätymässä Boschin 450€ maksavaan koneeseen! Valmistettu Saksassa!! Kyselin tänään Tekniseltä halvimpia Siemensejä ja ne valmistettu Puolassa. Bosch hyvä??
- Zaksssa
Olen nyt näilänäkymin päätymässä Boschin 450€ maksavaan koneeseen! Valmistettu Saksassa!! Kyselin tänään Tekniseltä halvimpia Siemensejä ja ne valmistettu Puolassa. Bosch hyvä??
ja Bosch ovat saman firman tuotteita ja hyviä!
- safiiri...
Onko siinä sun Upos terästä suihkuvarret? Onko hiljainen? Oletko tyytyväinen valintaan?
Upossa on suihkulavat terästä. Ei ole muovipohjaa kuten Bossissa ja siimensissä.
- parempi pitää saada
safiiri... kirjoitti:
Upossa on suihkulavat terästä. Ei ole muovipohjaa kuten Bossissa ja siimensissä.
upossa kyllä vikoja piisaa.ja muutenkin homma takkuilee.
- tyhmää maksaa liikaa
parempi pitää saada kirjoitti:
upossa kyllä vikoja piisaa.ja muutenkin homma takkuilee.
Käytiin tänään vaimon kanssa Gigantissa katsomassa ja meillä löyty sopiva kon Made in Germany :)
http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/astianpesukoneet/SMU40E12SK/bosch-astianpesukone
Maksoin jo koneesta 50€ varauksen ja haemme sitten kun saamme pakettiauton :) Hinta on nyt sit 510ekee ja mukaan se muoviallas koneen alle jos sattuu vesivahinko. Kannattaako Gigantin lisäturvaa ottaa 3vuodeksi? 89€ maksaas!! Koneella itessään 2v takuu tolleen sitä sais pidennettyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484