mulla vaihdettiin cipralex 20mg uuteen lääkkeeseen, kun cipralex aiheutti painon nousua ja seksin haluttomuutta. uus lääke on anafranilretard 75mg. millaisia kokemuksia lääkkeestä muilla? mulla on ollut nyt vuoden ajan paniikkihäiriö joka puhkesi raskauden aikana.
anafranil retard 75mg
4
958
Vastaukset
- Paniikki+depr.
se on vanha trisyklinen lääke jolla on paljon sivuv. Sydäntoksinenkin se on.
Aloitusoireeni olivat todella kamalat. Toki kaikki on kovinkin yksilöllistä, itselleni ei ole koskaan sopinut mikään vanhan polven masennuslääke.
Miksi juuri tuohon päädyttiin? Onko sinulla sitten jokin muu lääkitys joka olisi estänyt esim,. MAO-estäjän käytön? Sillä kun on raportoitu vähemmän libidon haittavaikutuksia.
Käytin Anafranilia 6 kk, alussa meni kuukauden päivät sietämättömien sivuv. kanssa (osaa bentzo hieman heikensi, käytin aloitusaikana bentzoa), jatkossa rytmihäiriöt kiusasivat, vapina, suun kuivuus ym.
Mutta, yksi sopii yhdelle, toinen toiselle, minulle ei tuon lääkeaineryhmän lääkkeet ole koskaan sopineet, kokeiltu toki on, useitakin eri lääkkeitä tuosta lääkeaineryhmästä.
Toivon mukaan sopii sinulle.- thpinggi
Eikö ne jo laita kieltoon noita myrkkyjä.
Anafranil on tehokkain kastraatiolääke mitä apteekista löytyy muut sivuoireet.
Täytyy tosin myöntää että paniikkihäiriöön ne toimii koska ihmisestä tulee zombie. :)
- 826478
Käytin noin vuoden 150 mg / päivä. Aiemmin kokeillut cipralexia, efexoria javaikka mitä. Ei auttanut mitään.
Lopettamisen jälkeen ikäviä oireita, kuten hikoilu ja kova kutina etenkin nukkumaan mennessä. Seksin suhteen myös ongelmia. Kaksi ensimmäistä hävisi noin 2-3 kuukauden sisällä, viimeisin jatkuu yhä ja lopettamisesta on jo yli 6 kk.
En suosittele kenellekään. - 150mg/ vrk
Mä söin sitalopraamia yli vuoden ahdistukseen annoksella 40mg/vrk.. Koko ajan tuntu et ei auta tarpeeks- vaihdoin anafranil retardiin. Aluks 75mg/vrk, sit nostin vähitellen 150mg/vrk.. Ensin ajattelin et ihan kauhee lääke, niin pahat haitat jotka kesti viel melkee kolme viikkoa! Tän jälkeen alko olo tasaantuun, nyt tuntuu et kymmenen kertaa parempi lääke ku toi sitalopraami..
Suosittelen! Vaik onki vanhanaikanen trisyklinen-toimii silti!! Täytyy vaan kestää ne haitat mitkä tulee yleensä hoidon alussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952