Olen luuseri, istun päivät koneella facebookissa kahehtimassa muiden etenkin joidenkin elämää (ja että he pääsevät eteenpäin, heillä on tärkeitä ihmisiä jne.) jaa ja oma elämäni luisuu käsistä. En enä äole edes niin nuori. Sanokaa olenko ainoa ja sanokaa ns misä ostaa elämä!!!!!!Iiiik.
Apua!
1
352
Vastaukset
- antifeisbuukkilainen
Pois sieltä facebookista, se on vaan tyhjän elämän korvike ja imagon jatke. Kenenkään elämä ei ole oikeasti niin täydellistä miltä se facebook-profiilissa näyttää. Jos niillä ihmisillä on oikeasti huipputyöt ja opiskelupaikat, tuhatmiljoonaa kavereita ja mielettömästi menoja ja jatkuva biletys päällä niin mistä helvetistä niillä edes riittää aikaa sen profiilin jatkuvaan päivittämiseen (tyyliin joka 30 minuutti)? Fb-profiili kertoo vaan siitä miltä ihminen haluaa näyttää muiden silmissä tai mitä hän todellisuudessa haluaisi olla, mutta aika vähän se loppujen lopuksi kertoo henkilön oikeasta elämästä. Profiilin päivitys on vähän kun jotain roolipelaamista siis :) Eli siis luuserien hommaa.
Itse tulin paljon onnellisemmaksi kun jätin facebookin taakse. Aloin jopa elää vähän ja huomasin että mullakin on kavereita ja jopa elämä, siis ihan oikea sellanen. Nykysin käyn vaan kerran viikossa surffaamassa netissä, mutta feisbuukin kierrän kaukaa. Ja olen huomattavasti onnellisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882