Hei!
Olen ajautunut pahaan taloudelliseen tilanteeseen ja tarvitsisin 7500€ lainaa. Jos sinä etsit rahoillesi sijoituskohdetta niin ollaan voittajia molemmat. Minä tarvin tuon verran lainaa pikaisesti ja olen valmis maksamaan siitä hyvää korkoa ja lyhentämään summaa joka kuukausi sovitulla summalla (esim. n.200-400€). Tarvin lainan, sillä tämänhetkiset lainojeni/vippieni kukausittausittaiset lyhennyserät ovat ylitsepääsemättömän suuret..omasta tyhmyydestä johtuen. Olen hyvään ammattiin valmistunut nuori nainen, jolla on vakituinen työpaikka = vakituiset tulot. Pankista en kuitenkaan saa lainaa, sillä yksi kulutusluotto on jo, eikä takuuta ole pankille antaa. En ole täällä kerjäämättä vaan tiedän, että on olemassa ihmisiä, joilla taloudellinen tilanne on kunnossa ja jotka haluat rahaansa johonkin sijoittaa, jossa se kasvaa. Siksi pyydän apua tätä kautta.
Olen rehellinen ihminen, joka haluaa maksaa mahdollisimman nopeasti tehneensä typeryydet ja lainat pois. Jos sinä olet se ihminen, joka haluaa minua auttaa ja lainallasi samalla tienata, ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected] niin voimme keskustella sopimuksesta.
sijoita osa voittorahoistasi varmaan paikkaan
Maningma
1
554
Vastaukset
- J.Käyrä
Hei ihan oikeesti :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070