Missä voisi teettää akvaarion, kun en tahdo löytää oikean kokoista? Mieluiten Rovaniemen seudulta.
Akvaarion teettäminen
5
542
Vastaukset
- fish KING
Keltaset sivut esiin... olisiko vastaavaa yrittäjyyttä?
Se kuka moisen valmistaa, itse .. kysy lähipaikkakuntien akvaliikkeistä tekevätkö mittojen mukaan akvaarioita.
Ei sen tekeminen itsekään kovin vaikeata ole, autan kyllä...- tähtähtäh
korvaako vakuutus jos on itse tehty?
- fish KING
tähtähtäh kirjoitti:
korvaako vakuutus jos on itse tehty?
Kun tekee kunnollisen, huolellisesti, ei jää riskiksi kuin kuulan työntäminen sisätiloissa akvaarion lävitse :)
- njaaa
fish KING kirjoitti:
Kun tekee kunnollisen, huolellisesti, ei jää riskiksi kuin kuulan työntäminen sisätiloissa akvaarion lävitse :)
korvaako vakuutus jos ostan käytetyn akvaarion, ja se on itse tehty?
- fish KING
njaaa kirjoitti:
korvaako vakuutus jos ostan käytetyn akvaarion, ja se on itse tehty?
Eipä taida korvata, itselläni oli vastaavanlainen ja en muistaakseni saanut sitä vakuutettua ;/
Toisaalta, jos lasin paksuus on oikea akvan tilavuuteen verrattuna, tuskin harmeja tulee jos se on kunnolla silikonoitu, kaikki käy selville akva kauppaa tehtäessä, tarkista mahdolliset sudenkuopat.
- lasissa ei saa olla kynnellä kiinni jääviä naarmuja, visuaaliset pienet naarmut ovat oma asiasi, haittaavatko ne
- silikonien tulee olla kimmoisat eivätkä ne saa olla repaleiset reunoiltaan
- akvaarion tulee pitää vettä 100% .. sen voi testata vain kaupan teko hetkellä, laskemalla akva vettä täyteen ;/
- akvaarion ylä pää tulee olla myös tuettu tavalla tai toisella, poikittais tuin kehikkoon tai paremmin pitkillä lasi siivuilla koko akvan mitalta, kiinnitys molemmissa pitkissä sivuissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439