Missä voisi teettää akvaarion, kun en tahdo löytää oikean kokoista? Mieluiten Rovaniemen seudulta.
Akvaarion teettäminen
5
505
Vastaukset
- fish KING
Keltaset sivut esiin... olisiko vastaavaa yrittäjyyttä?
Se kuka moisen valmistaa, itse .. kysy lähipaikkakuntien akvaliikkeistä tekevätkö mittojen mukaan akvaarioita.
Ei sen tekeminen itsekään kovin vaikeata ole, autan kyllä...- tähtähtäh
korvaako vakuutus jos on itse tehty?
- fish KING
tähtähtäh kirjoitti:
korvaako vakuutus jos on itse tehty?
Kun tekee kunnollisen, huolellisesti, ei jää riskiksi kuin kuulan työntäminen sisätiloissa akvaarion lävitse :)
- njaaa
fish KING kirjoitti:
Kun tekee kunnollisen, huolellisesti, ei jää riskiksi kuin kuulan työntäminen sisätiloissa akvaarion lävitse :)
korvaako vakuutus jos ostan käytetyn akvaarion, ja se on itse tehty?
- fish KING
njaaa kirjoitti:
korvaako vakuutus jos ostan käytetyn akvaarion, ja se on itse tehty?
Eipä taida korvata, itselläni oli vastaavanlainen ja en muistaakseni saanut sitä vakuutettua ;/
Toisaalta, jos lasin paksuus on oikea akvan tilavuuteen verrattuna, tuskin harmeja tulee jos se on kunnolla silikonoitu, kaikki käy selville akva kauppaa tehtäessä, tarkista mahdolliset sudenkuopat.
- lasissa ei saa olla kynnellä kiinni jääviä naarmuja, visuaaliset pienet naarmut ovat oma asiasi, haittaavatko ne
- silikonien tulee olla kimmoisat eivätkä ne saa olla repaleiset reunoiltaan
- akvaarion tulee pitää vettä 100% .. sen voi testata vain kaupan teko hetkellä, laskemalla akva vettä täyteen ;/
- akvaarion ylä pää tulee olla myös tuettu tavalla tai toisella, poikittais tuin kehikkoon tai paremmin pitkillä lasi siivuilla koko akvan mitalta, kiinnitys molemmissa pitkissä sivuissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954