Joopa joo periaatteesta näen vaivaa halvimman etsimiseen niin että on joku haju hintatasosta. Nyt tuntuu kuitenkin siltä että ei ole varaa ostaa halvinta ainakaan mustepatruunoissa. Meillä on pari v vanha monitoimitulostin Epson Stylus DX 7400 sarjainen ja vertaa.fin mukaan tarjolla on alkuperäisiä patruunoita 5,5 ml /12 € jotakin ja sitten esim. 112inkin ja inkClubin 11 ml/8 € vaihtoehtoja. Olen tilaillut satsin molempia halpoja - onhan tuo vastustamaton ero litrahinnassa! Muttakun muttakun... kun ajan testisivun niin ei tule väriä - tai sitten tulee joskus parin viikon /20-30 kpl kuluttua. Ja päitä putsatessa olet sitten jo tyhjännyt jonkun muun kasetin. Ja kun kone sanoo, että kolmasosa jäljellä niin musteen tulo loppuu ja saat heittää puolihölskyvän partuunan roskiin. Tämä tapahtuu joskus jo alle kuukauden ja meidän perheessä paperinippu kestää 3-4 kk, valokuvia tehdään tosi harvoin.
Olin jo heittää printterin roskiin kun hätäapuna kiireessä oli pakko ostaa lähikaupasta alkuperäinen patruuna - ja voila! Ekasta printistä mukisematta täydellinen testijälki!
Joo niin se on: ei ole köyhällä varaa ostaa halpaa sillä kalliiksi tulee.
Ei ole varaa ostaa halpaa tulostinmustetta
kilkutin2
0
599
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564